اشتراک گذاری

میوه خشک کن تونلی

خشک کن تونلی (پیوسته)

VN-36859
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,500,000,000 - 3,000,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,500,000,000 - 3,000,000,000

تماس با تامین کننده
شرکت ماشین سازی سامان گاهان
شرکت ماشین سازی سامان گاهان
تولید کننده / عضویت از 1 ماه پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات خشک کن تونلی (پیوسته)

دستگاه خشک کن تونلی

بیشترین مقدار تولیدی در کمترین زمان

اگر به دنبال تولید انبوه با کمترین زمان هستید بهترین گزینه خشک کن تونلی(پیوسته-نواری) است

قابلیت سفارشی سازی و شخصی سازی دستگاه باتوجه به نوع محصول شما

 

 

 

 توضیح عملکرد خشک‌کن‌های نواری از نظر مفهومی بسیار ساده است. محصول بر روی نوار نقاله ها ریخته شده و حمل می شود و هوای گرم از مسیر زیر نوار از بین محصول عبور می کند. اغلب به عنوان یک نوار نقاله در یک کابین با هوای گرم توصیف می شود.
اما واقعیت این است که خشک‌کن نواری یا همان خشک‌کن کانتینیوس یکی از همه کاره ترین خشک‌کن‌های موجود در صنعت است. تعداد کمی از فناوری‌های خشک کردن می توانند با توانایی خشک‌کن نواری برای رسیدگی به چنین طیف وسیعی از محصولات مطابقت داشته باشند. محصولاتی که از نظر ترکیب، شکل و اندازه متفاوت هستند مانند غلات صبحانه روکش دار، آجیل، خوراک حیوانات، بریکت‌های زغال چوب و لاستیک را می توان در خشک‌کن نواری خشک کرد. اگرچه در مفهوم ساده است، اما درک نادرست از فرآیندهای انتقال گرما و جرم در خشک‌کن نواری مطمئناً منجر به مدیریت ضعیف محصول، اتلاف انرژی و کیفیت غیریکنواخت محصول می شود.
به طور کلی، خشک‌کن نواری برای خشک کردن ذرات در محدوده قطر 1 تا 100 میلی متر مناسب است. خشک کردن در خشک‌کن نواری شامل عبور هوا از طریق بستر محصول است. بنابراین مواد ورقه که همپوشانی داشته و مانع از عبور هوا می شوند برای این مدل از خشک‌کن ها مناسب نیستند
در این مدل خشک‌کن‌ها محصولاتی که اکثراً مرطوب هستند به طور مساوی روی یک نوار مشبک در اتاقک خشک‌کن پخش می شوند. اکثر خشک‌کن‌های نواری دارای یک نوار مشبک در حالت افقی هستند که محصول را در مسیر اتاقک خشک‌کن منتقل می کنند. جریان گاز یا هوا در اتاقک خشک‌کن روی محصولات مرطوب گردش می کند. هر بخش در خشک‌کن می تواند به یک مبدل حرارتی یا یک فن تهویه مجهز شود که این امکان را فراهم می کند که دما و میزان جریان گردش هوای هر بخش به صورت جداگانه کنترل شود. علاوه بر این، سرعت حرکت نوارها را نیز می توان کنترل کرد که این گزینه برای تأثیرگذاری بیشتر بر زمان خشک شدن قابل استفاده است. همچنین امکان سرد یا گرم کردن بخش‌های مختلف به صورت غیر مستقیم یا مستقیم با استفاده از روغن، بخار، آب گرم، گاز داغ و غیره وجود دارد که بدیهی است به نوع نوار خشک‌کن بستگی دارد.
هم چنین این قابلیت را دارند که محصول را به صورت انباشته بر روی نوار پخش کنیم که این امکان منجر به آن می شود که فضای کمتری گرفته و هم چنین مدت زمان ماندگاری محصول در دمای مطلوب را تنظیم نمود.
محدوده رطوبت معمولی برای برخی از محصولاتی که وارد خشک‌کن می‌شوند تا 95 درصد است و برای برخی از محصولات می توان رطوبت را به کمتر از 1 درصد بر اساس وزن مرطوب رساند.
اگرچه کار با محصولات بسیار سبک دشوار است، اما در صورتی که خشک‌کن برای نگهداری چنین محصولاتی به درستی طراحی شده باشد، می توان آنها را نیز در خشک‌کن نواری خشک کرد.

بهتر است بگوییم خشک‌کن‌های نواری عمدتاً برای محصولاتی با عملیات حرارتی ملایم طراحی شده اند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان باما تماس بگیرید

 

مشخصات محصول :

عملکرد: پیوسته

میزان ورودی: 50 – 500 کیلوگرم در ساعت

سرعت حرکت نوار: 2.5 – 20 متر در ساعت

تعداد طبقه: 1 – 10

جنس نوار: استیل – پلی اتیلن – تفلون

دمای کاری: 25 – 75 سانتی گراد

توان مصرفی: 8 کیلو وات

منبع گرما: گاز (گازوئیل / برق)

قابلیت سفارشی سازی

ویژگی‌ها: عملکرد پیوسته – زمان خشک کردن کمتر – کیفیت محصول بهتر

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز