اشتراک گذاری

دستگاه تاریخ زن

دستگاه تاریخ زن دستی

VN-3724
ابعاد: 11*16*27 سانتی متر
برق مصرفی: تک فاز
وزن: 2 کیلو گرم
نوع دستگاه: دستی
صفحه نمایش لمسی: ندارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 10 الی 15 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تاریخ زن دستی

دستگاه تاریخ زن دستی دارای قابلیت چاپ بر روی کاغذ , مقوا, چرم , فیلم های پلاستیکی و فویل الومینیومی را دارا است.
در دستگاه تاریخ زن دستی چاپ رنگی در سه خط , دارای سیستم کنترل دما , قابلیت استفاده از فونت های مختلف از دیگر مزایای اوست.
مکانیزم دستگاههای تاریخ زن صنعتی به گونه ای می باشد که جهت چاپ تاریخ یا اطلاعات دستگاه  باید با محصول تماس برقرار نماید و عمل چاپ فقط در صورت توقف کامل محصول امکان پذیر می باشد و همچنین جهت وارد نمودن اطلاعات دردستگاه تاریخ زن دستی نیاز به استفاده از کلیشه های مخصوص بوده و از همین رو امکان چاپ اطلاعات متغیر مانند شمارنده و یا ساعت با دستگاه تاریخ زن دستی غیر ممکن می باشد و با توجه به اینکه برای عمل چاپ بروی محصولات نیاز به تماس مستقیم با محصول دارند این مشکل سبب گردیده تا استفاده از دستگاه تاریخ زن دستی محدود به تولیدات خاص شوند و با توجه به اینکه سیستم کارکرد انها به صورت مکانیکی می باشد از استهلاک بسیار بالایی بر خوردار می باشند.
مکانیزم کارکرد دستگاههای تاریخ زن بر مبنای تماس حرارتی بوده ،که ابتدا کلیشه مربوط به تاریخ آن روز توسط اپراتور در دستگاه قرار داده شده و دستگاه با یک پدال یا توسط یک عدد سنسور فرمان چاپ را در یافت می کند.
در این نوع تاریخزنها بجای مرکب از ریبون استفاده می شود.
از شایع ترین معایب این نوع تاریخ زن ها وارد نمودن اسیب به سلفن یا لفاف محصول می باشد .
یکی دیگر از انواع تاریخ زنهای صنعتی دستگاه تاریخ زن غلطکی می باشد در این نوع تاریخ زنها بعد از بار گذاری کلیشه های مربوط به اطلاعات چاپ توسط اپراتور دستگاه اماده به کار می باشد در این نوع تاریخ زنها از سیستم جک های پنوماتیکی استفاده نشده است و نسبت به تاریخ زنهای حرارتی و استامپی از استهلاک کمتری برخوردار می باشند و در کل در حال حاضر در کمتر صنایع تولیدی از این نوع تاریخ زنها استفاده می گردد.
از دیگر معایب استفاده از تاریخ زن های تماسی می توان به کم بودن پایداری چاپ بروی محصولات اشاره کرد با توجه به اینکه در این نوع تاریخ زن های صنعتی محدودیت استفاده از جوهر وجود دارد ، همین امر سبب گردیده تا محدودیت های زیادی را برای استفاده کنندگان این نوع تاریخ زن ها ایجاد نماید.
در واقع این نوع تاریخ زنها با توجه به مشکلات بسیار زیادی که برای تولید کنندگان بهمراه داشتند تقریبا از چرخه صنعت خارج گردیده و انواع جت پرینتر های صنعتی جایگزین انها گردیده یکی از محاسن جت پرینتر های صنعتی امکان چاپ تمامی اطلاعات متغیر و ثابت که توسط کاربر در حافظه دستگاه ذخیره می شود را می توان اشاره کرد .

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    11*16*27 سانتی متر
  • نوع دستگاه
    دستی
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    2 کیلو گرم
  • صفحه نمایش لمسی
    ندارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز