اشتراک گذاری

سایر دستگاه های صنعتی

سفید کن عمودی برنج (Veritical Whitener) مدل مدل PDT-3000

VN-37851
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
تماس با تامین کننده
ایده پردازان صنعت سالار
ایده پردازان صنعت سالار
تولید کننده / عضویت از 1 ماه پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات سفید کن عمودی برنج (Veritical Whitener) مدل مدل PDT-3000

معرفی سفید کن عمودی برنج (Veritical Whitener) مدل مدل PDT-3000
پس از جداسازی پوست شالی از دانه های شالی خشک شده و همچنین خالص سازی برنج های قهوه ای بدست آمده در دستگاه پاديه (سپراتور) ، مواد وارد دستگاه سفیدکن برنج (Rice Whitener machine)می شوند. دستگاه سفید کن بر اساس مکانیزم سفیدکن سایشی ( بر خلاق دستگاه های سنتی که بر اساس مکانیزم سفیدکنی مالشی یا تیغه ای کار می کنند) عمل می کند و بسته به میزان تنظیمات مقداری از لایه سبوس (Bran) روی برنج قهوه ای را بر می دارد. اصولا مکانیزم سایشی در مقایسه با مکانیزم سفید کن های مالشی سنتی ( چهارتوبی، دو توپی و …) تنش و فشار کمتری به دانه های برنج وارد کرده و در نهایت باعث کاهش محسوس میزان شکست دانه ها می گردد. دستگاه سفید کن عمودي  (Vertical Whitener Machine)شرکت یاشار ترکیه با استفاده از طراحی دقیق، مواد اولیه با کیفیت بالا و همچنین ساخت دقیق و با کیفیت، توانسته است عمليات سفيد کني براي خطوط توليد تناژ بالا را به خوبي و با کيفيت بسيار بالا انجام دهد. به طوری که در تناژ بالا، ضمن تولید برنج سفید با کیفیت و یکدست، میزان شکست بسیار کمی در محصول نهایی ( به نسبت بسیاری از دستگاه های موجود در کشور) دارد.
دستگاه سفیدکن به دلیل درگیری مدام با دانه های برنج، در صورتی که از مواد اولیه مناسب و کیفیت ساخت خوبی برخوردار نباشد به زودی مستهلک می شود. لذا در صورت عدم توجه به کیفیت ساخت دستگاه، در میان مدت و بلند مدت، هم به دلیل خرابی زیاد و توقف خط، و هم به دلیل هزینه های قطعات یدکی و تعمیرات، هزينه هاي زيادي را به توليد کننده تحميل مي نمايد. به همین دلیل در انتخاب دستگاه حتما باید کیفیت سیتکا (توری) های سفیدکن، کیفیت بدنه، موتور و سایر تجهیزات، توان موتور و… توجه نمود. دستگاه سفيد کن شرکت ياشار به دليل کيفيت بالاي تجهيزات و ساخت آن، استهلاک بسيار کمتري (نسبت به دستگاه هاي موجود در اکثر شاليکوبي هاي کشور) لذا مي تواند در بلند مدت هزينه هاي توليد را بسيار کاهش دهد.
 
سفيد کن عمودي شرکت ياشار، به دليل اينکه شالي به صورت صقلي و به کمک وزن خود از مسير سنگ سفيدکن عبور مي کنم، فشار کمتري به برنج وارد مي کند. به همين دليل در خطوط شاليکوبي با ظرفيت بالا استفاده مي شود.
یکی از مزایای دستگاه سفیدکن عمودي یاشار ترکیه، استفاده از تجهیزات جانبی و مکانيزم هاي اتوماسيون در اين دستگاه است. این دستگاه به کمک تجهیزات پنوماتیک تعبیه شده، می تواند در مواقع اضطرار ورودی برنج را قطع کرده و از آسیب به دستگاه و همچنین ایجاد شکست زیاد در دانه های جلوگیری کند.
در این دستگاه سفیدکن به دلیل تعبیه یک تابلو کنترل، به راحتی می توان وضعیت فشار وارد شده بر دستگاه را مشاهده نمود. همچنین به کمک سیستم های برقی تعبیه شده کاملا به صورت برقی و با استفاده از دکمه می توان میزان سفیدی مواد را تنظیم نمود.
نهایتا با توجه به کیفیت ساخت و همچنین ویژگی ها و امکاناتی که این دستگاه دارد توانسته است رضایت مشتریانی که به صورت طولاتی مدت و در تناژ بالا با این دستگاه کار می کنند را جلب نماید.
 
ویژگی ها:
1. ظرفیت فرآوری بالا و عملکرد بالا
2. انجام عملیات سفیدکنی با حداقل شکست دانه ها
3. حداقل نیاز های تعمیر و نگهداری
4. فضاي اشغالي کم
5. عملکرد پايدار
6. مواد مصرفی با کیفیت و طول عمر بالا
7. حداکثر امنیت
8. حداقل فضای مورد نیاز برای نصب
9. استفاده آسان با کنترلرها نصب شده بر روی دستگاه
سیستم های کنترل ورودی و خروجی مواد در دسترس هستند.
یک دریچه تنظیم اتومات برای خروج سبوس وجود دارد.
یک سیستم سوپاپ اتوماتیک برای تنظیم جریان مواد وجود دارد.
دکمه های توقف اضطراری (Emergency Stop) در دستگاه قرار گرفته است.
وزنه تعادل جهت تنظیم میزان جریان مواد خروجی دستگاه برای تنظیم مقدار سفید کنی برنج استفاده می گردد.
یک دریچه تنظیم اتومات برای خروج سبوس وجود دارد.
یک سیستم پیستون پنوماتیک و سیستم آمپرمتر موجود است که امکان بسته شدن قیف ورودی محصول را در هنگام بارگذاری بیش از حد دستگاه مطابق با آمپر حرکت موتورها فراهم می کند.
سيتکا هاي روی دستگاه از یک عملیات حرارتی ویژه عبور می کنند که طول عمر بیشتری را تضمین می کند.
ساختار دستگاه طوري طراحي شده است که امکان تعویض آسان سنگ های آسیاب سفید کننده و سیستم غربال را تنها توسط یک نفر فراهم می کند.
برای اطمینان از راندمان بالا در فرآیند سفید کردن، جریان مواد صاف و آسپیراسیون مؤثر برنج فراهم می شود. بنابراین برنج به آرامی سفید می شود.
 
سوالات متداول
فرق بين دستگاه سفيدکن عمودي برنج و سفيد کن افقي برنج چيست؟ (Horizontal Whitener vs. Vertical Whitener)
مهمترين فرق سفيدکن عمودي و سفيدکن افقي در تناژ توليد است. سفيدکن عمودي براي خطوط توليد با تناژ بالا استفاده مي شود.
مصرف برق سفيدکن عمودي بيشتر از سفيدکن افقي است.
جريان مواد در سفيدکن افقي به صورت افقي بوده ولي در سفيدکن عمودي، برنج از بالا به پايين و به صورت صقلي حرکت مي کند. به همين دليل مي تواند برنج را در ظرفيت هاي بالا با ميزان شکست کم سفيد کند.
سفيد کن عمودي ياشار براي چه ظرفيت هايي استفاده مي شود؟
معمولا در خطوط شاليکوبي با ظرفيت بالاتر از 5تن در ساعت (مثلا 10 تن در ساعت) استفاده از دستگاه سفيدکن برنج عمودي گزينه مناسبي است. به عنوان مثال در خط شاليکوبي 240 تني (در شبانه روز) مي توان از دستگاه هاي سفيدکن عمودي استفاده شود.
مزيت دستگاه سفيدکن عمودي برنج ياشار نسبت به دستگاه هاي موجود در بازار چيست؟
دستگاه سفيد کن عمودي شرکت ياشار ترکيه از لحاظ کيفيت ساخت بسيار با کيفيت است. به همين دليل استهلاک اين دستگاه بسيار کم بوده و در نتيجه هزينه هاي نگهداري و تعميرات آن در بلند مدت بسيار کم است.
دستگاه با کيفيت باعث مي شود در طولاني مدت کيفيت توليد دستگاه ثابت بوده و همواره خروجي آن کيفيت مشخصي داشته باشد.
نهايتا دستگاه با کيفيت بالا باعث توليد با کيفيت و پايدار، و در نتيجه تضمين سود آوري کارخانه خواهد شد.
سيستم هاي اتوماتيک موجود در دستگاه، از آسيب هاي ناشي از اتقات در حين توليد، به دستگاه و محصول نهايي، جلوگيري مي کند. مثلا وقتي خروجي دستگاه به هر دليلي مسدود شود و برنج نتواند از دستگاه خارج شود، ورودي دستگاه بسته مي شود. اين سيستم از آسيب به برنج هاي موجود در دستگاه جلوگيري مي کند.
 
 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز