اشتراک گذاری

سایر دستگاه های صنعتی

دستگاه واتر پولیشر (Water Polisher) مدل PHPM – 4500

VN-37852
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
تماس با تامین کننده
ایده پردازان صنعت سالار
ایده پردازان صنعت سالار
تولید کننده / عضویت از 1 ماه پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه واتر پولیشر (Water Polisher) مدل PHPM – 4500

معرفی دستگاه واتر پولیشر (Water Polisher) مدل PHPM  – 4500
پولیشر دستگاهی است بعد از سفید کن قرار میگیرد، سفید کن بدلیل داشتن سنگ که باعث سفید شدن برنج می شود ایجاد خراش روی برنج میشود که داخل این خراش یا شیار ها مقداری سبوس باقي می ماند دستگاه پولیشر توسط تیغه داخلی تعبيه شده در آن، برنج را سمباده میزند و این شیارها و سبوس ها را از بین برده و برنج با سطح يکدست را تحویل می دهد.
 
در فرايند تبديل برنج، پس از جداسازي پوسته اوليه (Husk) از شالي (Paddy)، برنج قهوه اي (Brown Rice) بدست مي آيد. براي توليد برنج سفيد بايد سبوس (Bran) روي برنج قهوه اي جدا شود. تراش سبوس از روي برنج قهوه اي در مرحله اول توسط دو يا سه دستگاه سفيدکن انجام مي شود. دستگاه سفيدکن مثل سوهان سبوس برنج را مي تراشد. سطح برنج پس از عبور از دستگاه سفيدکن ناصاف بوده و  شيار ها و رگه هايي از سبوس بر روي آن وجود دارد. اگر اين شيار ها و رگه هاي سبوس از بين نرود از طرفي از لحاظ ظاهري، برنج زيبا نيست، از طرف ديگر امکان فساد بخش هايي از سبوس روي برنج وجود دارد که برنج را خراب مي کند. دستگاه پوليشر، همچون سمباده نرم، سطح برنج را صيغل داده و شيارها و رگه هاي سبوس را يکنواخت مي کند. برنج پس از عبور از دستگاه پوليشر، ظاهر و رنگ مورد پسند بازار را به دست مي آورد. در صورت تنظيم دقيق پوليشر، برنج نهايي مي تواند عطر بهتري نيز داشته باشد.
به دليل نوع کار دستگاه واتر پوليشر و درگيري زياد با دانه هاي برنج، فشار زيادي هم به دانه هاي برنج و هم به بخش هاي مختلف پوليشر وارد مي شود. اگر قطعات دستگاه از کيفيت بالايي برخوردار نباشند، علاوه بر ايجاد مقدار زياد شکست در دانه هاي برنج، استهلاک زيادي در قطعات دستگاه به وجود مي آيد. با توجه به تجربه 50 ساله شرکت ياشار ترکيه، دستگاه پوليشر برنج توليد شده توسط اين شرکت، با کيفيت بسيار بالايي توليد مي شود. به دليل کيفيت بالاي دستگاه هاي اين شرکت، در خطوط با ظرفيت بالا و کارخانجاتي که تناژ زياد و زمان طولاني در طول سال کار مي کنند، عمکرد اين دستگاه هاي بسيار خوب بوده و علاوه بر طول عمر بالاي قطعات، کيفيت محصول خروجي نيز بسيار عالي است.
 
ویژگی ها :
کارایی بالا و عملکرد پایدار
ظاهر عالی برنج خروجی با حد اقل میزان شکست
استهلاک کم در لوازم مصرفي
ساختار ايمن
حداقل فضای مورد نیاز برای نصب
استفاده آسان با کنترلرهاي نصب شده بر روی دستگاه
مشخصات فنی:
دستگاه دارای فریم های فولادی جوش داده شده می باشد .
با مکش فن سبوس هاي برداشته شده از برنج به بيرون هدايت مي شود.
ديچه هاي تعبيه شده براي تعمیر و نگهداری دستگاه از کروم ساخته شده و باز و بست آسان می باشد.
یک سیستم دوزينگ آب در دستگاه وجود دارد که با توجه به رطوبت برنج در حال فراوری کار می کند. (اين سيستم بر روي برنج هاي ايراني غير فعال مي شود)
طراحی دستگاه به گونه ای است که با استفاده از ورق های فلزی ضخیم، کارایی و ايمني بالایی را ایجاد کرده است.
وزنه تعادل جهت تنظیم میزان جریان مواد خروجی دستگاه برای تنظیم مقدار پولیش برنج استفاده می گردد.
به کمک سیستم پنوماتیک و آمپرمتر نصب شده بر روی دستگاه، در صورتی که بار ورودی دستگاه بیش از اندازه باشد و باعث افزایش جریان دستگاه بیش از حد مجاز شود، برای جلوگیری از آسیب به دستگاه و همچنین برنج داخل آن، ورودی برنج بسته می شود.
دریچه های جانبی دستگاه از استیل ساخته شده و به راحتی باز می شوند.
یک دکمه توقف اضطراری (Emergency Stop) برای توقف کل سیستم در مواقع اضطراری وجود دارد.
یک موتور 55 کیلو وات 1400 دور در دقیقه و یک موتور2.2 کیلو وات 900 دور در دقیقه در دستگاه وجود دارد.
ظرفیت دستگاه 4.5 الی 6 تن در ساعت است.
فرایند مرطوب سازی برنج با راندمان بالا توسط سیستم مارپیچ انجام می شود. (اين سيستم بر روي برنج هاي ايراني غير فعال مي شود)
یک مخزن آب استیل 25 لیتری در دستگاه وجود دارد.
سوالات متداول
دستگاه واتر پوليشر شرکت ياشار براي چه کارخانجاتي مناسب است؟
در کارخانجات شاليکوبي (تبديل برنج) با ظرفيت هاي زياد (ظرفيت بيش از 100تن در شبانه روز، حداقل 4تن تن در ساعت) مناسب است. در کارخانجات شاليکوبي با ظرفيت بالا، نياز به دستگاه مستهکم، دقيق و پايدار است. دستگاه واتر پوليشر شرکت ياشار ايران با داشتن اين ويژگي ها مي تواند گزينه مناسبي براي کارخانجات بزرگ تبديل شالي به برنج باشد.
فرق دستگاه واتر پوليشر (water Polisher) با پوليشر هوا (Air Polisher) چيست؟
دستگاه پوليشر بعد از دستگاه سفيدکن برنج وظيفه صيغل دادن سطح دانه برنج را به عهده دارد. دو نوع از دستگاه پوليشر وجود دارد : واتر پوليشر (پوليشر آب) و ايرپوليشر (پوليشر هوا)
واتر پوليشر با تزريق مقدار کمي آب بر روي دانه هاي برنج را به مقدار کمي سابيده و رنگ زيبايي را براي برنج بوجود مي آورد. تزريق آب بر روي دانه ها باعث مقاوت بيشتر دانه ها و کاهش شکست برنج مي شود. ولي در برنج هاي ايراني رنگ نهايي بدست آمده از واتر پوليشر با تزريق آب، شيشه اي مي شود که مطلوب بازار نيست. به همين دليل تزريق آب در واترپوليشر غير فعال مي شود تا برنج نهايي داراي رنگ مناسب و مطلوب بازار (رنگ کره اي يا زرد کمرنگ) و سطح مات يکدست شود.
 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز