اشتراک گذاری

دستگاه پاشش رنگ

دستگاه آبکاری فانتا کروم

VN-4317
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آبکاری فانتا کروم

دستگاه فانتاکروم برای پوشش و آبکاری با کروم است.این روش جدیدترین راه برای اجرای پوشش های جایگزین آبکاری با کروم به روشهای سنتی می باشد.
با روش فانتاکروم و استفاده از دستگاه های مدرن  میتوان روی هر سطحی، پوشش کرومی و مانند آیینه به صورت صیقلی ، ایجاد کرد. این نوع پوشش بسیار شبیه آبکاری کروم به صورت سنتی است. انواع اجسام ، خودرو و لوازم تزیینی از جمله کاربرد های این سیستم هستند. با توجه به نیاز بازار، میتوان با تهیه یک دستگاه خانگی فانتاکروم، یک کسب و کار موفق در این زمینه ایجاد کرد.
مزیت های آبکاری فانتاکروم :
مهم ترین مزیت هایدستگاه آبکاری فانتا کروم  میتوان به سهولت در انجام کار اشاره کرد به این صورت که شما با داشتن یک اپراتور و آموزش حتی چند ساعته  میتوانید عمل آبکاری را بر روی انواع سطوح انجام دهید.
دستگاه آبکاری فانتا کروم علاوه بر اینکه پیشرفته ترین روش پوششی وتکمیل سطوح می باشد اولین ومنحصرترین سیستم پوششی برپایه آب نیز می باشد این نوع پوشش در سه مرحله انجام می پذیرد و دارای تمامی طیف های رنگی به جز رنگ سفید استبرای اجرای آن نیاز به دستگاه پاششی مخصوصی می باشد با توجه به میزان حدودا 1 لیتر ازکل مواد جهت پوشش یک متر مربع مصرف میگردد.
پک کامل مواد دستگاه آبکاری فانتا کروم FANTACHROME  چیست؟
1-تنشواکتیو  THENSHOW ACTIVE
در دستگاه آبکاری فانتا کروم  خولل و فورج های درسطح رابه صورت نامحسوس ایجاد مینماید تا مواد آبکاری در درون این جسم  نفوذ نماید تا آبکاری زیر ساز محکمی داشته باشد.و مواد تنشواکتیو اسید شویی و پاک کننده خیلی قویی در سطح ایجاد می نماید.
 60 لیتر در یک پک
 2-اکتیواتور ACTIVATOR
برای ACTIVE  واماده سازی سطح برای پذیرش آبکاری…40 لیتر در یک پک در دستگاه آبکاری فانتا کروم  استفاده میشود.
3-ای سولیشن A SOLUTION
در دستگاه آبکاری فانتا کروم  یکی از  دو مواد آبکاری بر روی سطح میباشد که این مواد سطح را آماده و یک لایه نازک از ژرمنیوم روی سطح ایجاد و بستر را برای نفوذ نانو نقره و  تثبیت آن روی سطح و جلوگیری از مات شدن نقره توسط آلونیوم می نماید .
50 لیتر
4-بی سولیشن B SOLUTION
یکی از  دو مواد آبکاری بر روی سطح  در دستگاه آبکاری فانتا کروم میباشد.که این مواد متشکل از نانو نقره که در خلا توسط دستگاه های خاص عمل آوری شده است همبستری با مواد A سولیشن را امکان پذیر میسازد و با همراهی مواد های دیگر کمک به براقیت و استحکام آن مینماید.
5-پرایمر PRIMER
 در این دستگاه (دستگاه آبکاری فانتا کروم )  برای  مسطح کردن  و سیقل دادن سطوح  نا هموار(بستر مناسبی را برای جذب مواد نانو نقره و ژرمنیوم ایجاد کرده و باعث تثبیت و جذب دو مواد میگردد.
6-کوتینگ COTING
یک لاک محافظ آخر کار در دستگاه آبکاری فانتا کروم است که روی قطعه بعد از کار می آید وباعث تثبیت کار می گردد.
7-هاردنر کوتینگ HARDNER COTING
این موادخشک کن  COTING  یا همان کلرمخصوص آبکاری در دستگاه آبکاری فانتا کروم می باشد که برای خشک شدن لاک کوتینگ به آن اضافه می گردد
8-هاردنرپرایمر HARDNER PRIMER
در این دستگاه این موادخشک کن  PRIMER  مخصوص آبکاری می باشد که برای خشک شدن لاک پرایمر به آن اضافه می گردد
9-آب مقطر WATHER
آب مقطر آب بدون املاح ورسوب می باشد و چون مواد آبکاری واتربیس میباشد آب مقط دارای  هیچ گونه املاحی نمیباشد از آن استفاده میشود
10-ریموور REMOVER
برای پاک کردن آبکاری از نقاط دلخواه در دستگاه آبکاری فانتا کروم  از آن استفاده میشود.
11-BASS   های رنگ
برای تغییروتعیین نوع رنگ آبکاری در دستگاه آبکاری فانتا کروم می باشد.
12-سوپر کروم  SUPERCHROME

 

دستگاه فانتاکروم برای پوشش و آبکاری با کروم است

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز