اشتراک گذاری

تجهیزات ضدعفونی و تصفیه آب صنعتی

پکیج تصفیه پساب صنعتی به روش ECF

VN-4322
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پکیج تصفیه پساب صنعتی به روش ECF

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی توسعه فناوری آرینا تجهیز قابلیت تصفیه فاضلاب های صنایعی از جمله نفت و گاز ، صنایع کاغذسازی، مواد شوینده ، صنایع غذایی ، لبنی ، کشاورزی و دامپروری ، نساجی ، آبکاری و … را دارد. 
پکیج تصفیه پساب صنعتی  در برخی از این صنایع نقش فرایند پیش تصفیه را بازی کرده و در برخی دیگر صنایع با کمک اضافه کردن یک یا دو فیلتر نقش اصلی تصفیه را ایفا می کند. 
پکیج تصفیه پساب صنعتی  قابلیت اضافه شدن به تصفیه خانه ها و مراکز تصفیه ساخته شده جهت بهبود روند فرایند و کاهش بار بر روی بخش های دیگر تصفیه خانه مخصوصا بخش بیولوژیک و RO نیز کاربرد دارد
پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی شمیم شریف با بهره گیری از تکنولوژی انعقاد و شناورسازی الکتریکی به صورت پیش ساخته در سه نوع دبی پایین ، متوسط و بالا است که با توجه به متر مکعب فاضلاب صنعتی در روز طراحی و ساخته و در محل نصب می شود.
پکیج تصفیه پساب صنعتی دبی پایین قابلیت تصفیه فاضلاب تا ۲۰ متر مکعب ، پکیج متوسط تا ۸۰  متر مکعب و پکیج دبی بالا برای دبی های بالاتر از ۸۰ متر مکعب طراحی و ساخته می شود .
در مورد دبی های دستگاه تصفیه فاضلاب این نکته قابل ذکر است که نوع فاضلاب نیز پارامتر مهمی در تعیین زمان واکنش و در نتیجه ابعاد و دبی دستگاه است. 
در نتیجه شرکت توسعه فناوری آرینا تجهیز جهت طراحی و اجرای پروژه تصفیه فاضلاب صنعتی شما ، نمونه ایی از فاضلاب شمارا تست کرده و سپس با اجرای پروژه اقدام خواهد کرد.
 
روند اجرای پروژه:
 
دریافت نمونه پساب صنعتی و آنالیز فاضلاب صنعتی مورد نظر
آزمایش نمونه پساب صنعتی و ازریابی عملکرد پکیج تصفیه فاضلاب
طراحی و اجرای پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی
 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز