اشتراک گذاری

دستگاه شستشوی سبزی

دستگاه شست و شوی سبزیجات برگی مدل LW-44

VN-4335
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه شست و شوی سبزیجات برگی مدل LW-44

وان های شستشو سبزیجات برگی با روش مکانیزه این وان ها مخصوص شستشوی سزیجات برگی است و کار شستشو مرحله به مرحله بطور مکانیزه انجام می پذیرد.
جنس این وان ها تمام استیل و کاملا“قابل شستشو می باشد.
وان های استیل و مکانیزه شستشو با سهولت نگهداری و شستشوی دستگاه و شستشوی آنلاین با استفاده از سیستم پیشرفته گردش آب ، در وان های مختلف جهت صرفه جوئی در مصرف آب همراه با فیلتر مکانیکی جهت تصفیه آب و استفاده دوباره دارای نوار نقاله آلمانی مخصوص آبگیری سبزیجات می باشد وان های استیل مدل LW-44 و مکانیزه شستشو دارای مکانیزم حذف مو ،خاشاک و حشره وان شستشو با فیلتر مکانیکی و گل جمع کن می باشد.
کاربرد وان های استیل در شستشوی اولیه سبزی و جمع آوری گل های همراه سبزی ،حشره گیری دارای فیلترمکانیکی و ادامه شستشوی سبزی همچنین ضدعفونی سبزیجات با توجه به دمای آب و در نهایت آبکشی آخرمیباشد.  در وان های استیل و مکانیزه شستشو  ممکن است بنابر شرایط سبزی و آب محلی تا دو دستگاه نیاز باشد خطوط فوق برمبنای سیستم ضدعفونی ازن یا الکترولیزی و یا بمنظور از بین بردن انواع باکتری ها است.
مراحل شستشو از گل و لای و خاک و خاشاک گیری و حشره گیری آغاز و به ترتیب با انگل زدایی و ضد عفونی توسط ماده ازن و آبکشی پایان می پذیرد.
این وان ها دارای نوار نقاله آلمانی مخصوص آبگیری سبزیجات می باشد تمامی وان ها از جنس استیل و کاملا“قابل شستشو با سهولت نگهداری و شستشوی دستگاه و شستشوی آنلاین می باشد .
شستشو با استفاده از سیستم پیشرفته گردش آب انجام می پذیرد و برای تصفیه آب و صرفه جوئی جهت استفاده دوباره از فیلتر مکانیکی استفاده می شود وان ها دارای نوار نقاله آلمانی مخصوص آبگیری سبزیجات با مکانیزم حذف مو ،خاشاک و حشره و فیلتر مکانیکی و گل جمع کن و دستگاه ضدعفونی با نوار نقاله آبکشی می باشند.

خرید دستگاه شستشوی سبزی-قیمت وان شستشوی سبزیجات-دستگاه مکانیزه شستشوی سبزی-قیمت دستگاه شستشوی سبزیجات
 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
صیدال اسدی / 16 خرداد 1398
سلام ظرفیت شستشوی دستگاه تا 2000کیلوگرم در ساعت و آب مصرفی تا 80لیتر در ساعته، این بدان معناست که با 80لیتر آب، 2000کیلوگرم سبزی شسته میشود. آیا آبی که 2000کیلوگرم سبزی را تر میکند بیشتر از این مقدار نمیشود؟
پاسخ
ماشین آلات پیام / 23 تیر 1398 10:01

روزبخیر

آب موجود دستگاه وان شستشو حدود 300 لیتر است ولی حدود 80 لیتر درساعت مقدار آب مصرفی است که باید در هرساعت به کل سیستم جایگزین شود

با تشکر ماشین سازی پیام 

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز