اشتراک گذاری

میکسر هموژنایزر

دستگاه تولید سس مایونز

VN-4382
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تولید سس مایونز

میکسر هموژنایزر تحت خلا نوعی میکسر حرارتی مناسب برای تولید سس مایونز و نیز انواع دیگر سس ها از جمله سس کچاپ می باشد . در فیلم بارگذاری شده میتوانید با نحوه عملمرد این دستگاه بیشتر  آشنا شوید.

مایونز نوعی امولسیون روغن در آب است که ممکن است تا ۸۰ درصد حجم آنرا روغن تشکیل دهد.
میکسر هموژنایزر تحت خلا  دستگاهی است ایده آل برای تولید انواع سس مایونز‌.
این میکسر حرارتی کمترین مقدار تماس محصول با هوا و آلاینده ها را دارد.
حذف خطاهای اپراتوری ، امکان تولید سس مایونز با همان کیفیت و ثبات سس های صنعتی با سرمایه گذاری کم از ویژگی های دستگاه تولید سس مایونز است .
امکان محلول کردن و مخلوط کردن کلیه مواد اولیه در کمترین زمان و امکان پمپ کردن محصول با غلظت و ویسکوزیته بالا بدون نیاز به پمپ کمکی یا تجهیزات اضافی و امکان تغییر محصول و فرمول  دردستگاه تولید سس مایونزبه سهولت می باشد .
مراحل :
مرحله ۱- آب در داخل مخزن اصلی از طریق پمپ هموژنایزر پیوسته (با طراحی ویژه روتور استاتور) سیرکوله می شود. در همین زمان تخم مرغ (یا پودر تخم مرغ) به مخزن اصلی اضافه شده و به وسیله جریان پرسرعت مایع کاملا و به سرعت حل می شود.
مرحله ۲- سایر مواد اولیه فاز آبی نیز به مخزن اصلی اضافه شده و فرایند سیرکوله کردن به صورت پیوسته ادامه می یابد تا زمانی که این مواد نیز کاملا میکس و محلول شود.
مرحله ۳- شیر ورودی روغن باز شده و روغن با سرعت کنترل شده داخل فاز آبی می ریزد. مخلوط فاز آبی و فاز روغن به طور مستقیم از داخل پمپ میکسر عبور کرده و تحت نیروی برشی فوق العاده زیادی قرار می گیرد. همین مسئله باعث می شود فاز روغنی به سرعت در فاز آبی یکنواخت شد و امولسیون تشکیل شود. در این مرحله سرکه (و آبلیمو) نیز با آخرین قطرات روغن اضافه می شود.
مرحله ۴- سیرکوله کردن مخلوط ادامه می یابد تا زمانی که مطمئن شویم محصول کاملا همگن شده و ویسکوزیته به حد مورد نظر بالا آمده و ثابت شده است. معمولا پس از یک دوره کوتاه سیرکوله شدن مواد، فرایند کامل شده
و محصول نهایی از داخل مخزن اصلی تخلیه می شود.

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز