اشتراک گذاری

دستگاه مه پاش و مه ساز

FOGGER (مه پاش )

VN-4999
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
تماس با تامین کننده
آندرسم البرز
آندرسم البرز
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات FOGGER (مه پاش )

استفاده از سیستم رطوبت ساز مه پاش نازلی یکی از روش های نوین تامین رطوبت و کاهش دمای محیط و جلوه دهنده زیبایی خاصی است که امروزه در سراسر دنیا کاربرد بسیار وسیع و گسترده ای دارد.
در سیستم مه پاش نازلی آب توسط پمپ های پیستونی در لوله های پلی فشار قوی جریان پیدا میکند و در پشت نازل های مخصوص مه پاش قرار می گیرد که این نازل ها با دارا بودن مکانیسم خاص و سوراخ های بسیار ریز (۱۰-۸۰ میکرون) آب تحت فشار را با هوا مخلوط کرده و ایجاد مه یکنواخت میکنند .
رطوبت ایجاد شده توسط سیستم های مه پاش نازلی بسیار یکنواخت بوده و در صورت استفاده از نازل های با کیفیت بالا و ضد چکه به هیچ عنوان شاهد خیسی در سطح زمین و چکه آب نخواهید بود .
سیستم مه پاش نازلی کاربرد بسیار وسیعی در گلخانه ، مرغداری ، سالن قارچ ، دامداری ، رستوران و اتاق مه استخر ها دارد و به کار گرفته میشود .
سیستم مه پاش نازلی علاوه بر ایجاد رطوبت یکنواخت دمای محیط را ۱۰-۱۵ درجه سانتی گراد پایین آورده و فضای مطبوعی را ایجاد میکند .

سیستم مه پاش نازلی از دو بخش تشکیل میشود :

بخش اول :

۱- شاسی دستگاه : شاسی کشی دستگاه با استفاده از پروفیل نمره ۳ بوده و جهت استحکام استفاده شده است . co2 بیشتر آن از جوشکاری

۲- انتخاب سیستم فشار قوی: برای این منظور ا از الکترو پمپ های ایتالیایی استفاده شده تا اطمینان کامل را از کیفیت داشته باشیم .

۳- تقسیم بندی خطوط مه پاش: برای این منظور از کالکتور های برنجی و شیر آلات با استاندارد مناسب استفاده میشود تا خط کشی های انجام شده مه پاش این قابلیت را داشته باشند تا در صورت عدم نیاز یک خط برای مه پاشی آن را غیر فعال کند .

۴- فیلتراسیون مناسب: برای این منظور ما از فیلتر های دو قلوی تصفیه آب پلی فسفات و نمدی استفاده می کنیم تا عمل فیلتراسیون بصورت کامل انجام گیرد و مانع از جرم گرفتگی و رسوب نازل ها شود .

۵- مخزن ذخیره آب: برای اینکه یک ذخیره آب تصفیه شده همواره داشته باشیم یک مخزن ۱۰۰ لیتری را بر روی شاسی تعبیه کرده تا پس از فرایند تصفیه آب درمخزن ذخیره گردد.

۶- محافظت از دستگاه: برای محافظت از پمپ ، یک فلوتر برقی در داخل مخزن قرار گرفته شده است تا در هنگام اتمام آب الکترو موتور را بصورت اتوماتیک خاموش کرده و مانع از خرابی پمپ گردد .

۷- ذخیره همیشگی آب: به منظور این که آب تصفیه شده ذخیره در مخزن یکباره پایان نیابد از فلوتر مکانیکی استفاده شده تا در زمانی که سطح آب موجود در مخزن پایین می آید به صورت مکانیکی فلوتر عمل کرده و دریچه ورودی آب به مخزن باز می شود تا همیشه آب در مخزن موجود باشد .

۸- اتوماسیون :برای برنامه زمانی دادن به موتور و امکان کنترل رطوبت و دما ازتابلو اتوماسیون تایمر دار استفاده شده است که با برنامه دادن مناسب با آن بتوانیم رطوبت و دمارا کنترل کنیم.
بخش دوم :

این بخش شامل لوازم و تجهیزات مورد استفاده برای سیستم های مه پاش می باشد .

۱- لوله های فشار قوی: از لوله های فشار قوی پلی آمید به این منظور استفاده شده تا هم استحکام بالایی را داشته باشند و همچنین این لوله ها رسوب به خود نگیرند .

۲- پایه نازل : با توجه به اینکه پایه ها همواره در معرض رطوبت هستند لذا جهت جلوگیری از زنگ زدگی از جنس استیل استفاده شده است .

۳- نازل های تمام استیل: به منظور جلو گیری از زنگ زدگی و گرفتن رسوبات از نازل های تمام استیل استفاده می شود و نیز این نازل ها خورندگی کمتری در برابر آب را نسبت به نوع برنجی و آهنی را دارند .

 

قیمت دستگاه مه پاش-دستگاه مه پاش گلخانه-دستگاه مه پاش خانگی-قیمت پمپ مه پاش

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز