اشتراک گذاری

چسب 123

چسب 123 ترک فیکس ـ 400 میلی لیتر

VN-5176
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن

17,900

حداقل سفارش: 1 کارتن

17,900

تماس با تامین کننده
بازرگانی چسب غرب
بازرگانی چسب غرب
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات چسب 123 ترک فیکس ـ 400 میلی لیتر

کاربرد:
چسب 123 ترک فیکس ، مواد مختلف را در عرض چند ثانیه با دقت عالی به هم می چسباند. این محصول بسیار قوی و با دوام ،بهترین عملکرد را در فرایند چسباندن سطوح دارد . شما میتوانید این محصول را در کاربردهای معمول روزانه ، اتصالات حرفه ای در انواع سنگ های ساختمانی ، کاشی و سرامیک ، اتصالات مبلمان ،پروژه های ساخت و ساز عظیم تا تعمیر لوازو جزئی ساده که روزمره با آن سر و کار دارید استفاده کنید و هر چیزی را با آن به آسانی بچسبانید.
چسب 1.2.3 ترک فیکس چسبی بر پایه سیانوآکریلات می باشد که به دلیل همه کاره بودن آن دارای طرفداران زیادی در کلیه صنایع و منازل می باشد بـه طوری که تقریـباً در هـر صنفـی مصرف ایـن محصـول وجـود خـواهد داشت. چسب 123 ترک فیکس بسیار مناسب جهت چسباندن انواع سنگ های ساختمانی ، گرانیت ، آلمینیوم ،شیشه ،کاشی و سرامیک ، ام دی اف ، چوب ،نئوپان ، لمیننت ، فایبر گلاس ، چرم ،پلاستیک ، سرامیک ، بیشتر فلزات و غیره است. ایـن چـسب همچنین در بازار با نام های مختلفی از جمله: "چسب ام دی اف MDF" , "چسـب همـه کاره" , "چــسب قطــره ای فـوری" و... شـناخته شـده اسـت که همگـی این نـام ها نهایتاً یـک محصول می باشند.
ویژگی های چسب ترک فیکس:
چسب 1.2.3 ترک فیکس دارای دو جزء می باشد که شامل چسب و شتاب دهنده (اکتیواتور) می باشد و به محـض برخورد ایـن دو ماده با یکدیگر چسب در مدت زمان کمتر از 5 ثانیه خشک خواهد شد. یکی از ویژگی های متمایز چسب 1.2.3 ترک فیکس همـه کـاره بـودن آن است به طوری که تـقریباً بر روی کلیـه اجناس به ویژه سطوح متخلخل قـابل استفاده بوده و آنها را می چسباند و به هیچ عنوان زرد نمی شود و شوره ( سفیدک ) نمی زند . فرمـول چسب 1.2.3 ترک فیکس با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت عـالی تهیه شده است و به دلیل داشتـن عمر طولانـی مدت های زیادی قابل استفاده خواهـد بـود و بـا تـوجـه به طراحـی خاص ظرف چسب 1.2.3 ترک فیکس، مواد داخـل آن حتی با استفاده های مکرر و با فاصله طولانی خشک نخواهد شد و تا آخرین قطره قابل مصرف میباشد.
محتویات هر پک:
چسب 1.2.3 ترک فیکس در 3 سایـــز (بــزرگ – متـــوسط – کوچــــک) عــــرضــــه مـــی گــــردد کـــه هــر پــک شـامــل: یک بطری چسب + یک قوطی اسپری شتاب دهنده مورد نیاز می باشد. از چسب 1.2.3 ترک فیکس هـمـچنـیــن می تـوانیـد در مــواردی کـه نیــاز به ســرعت خشــک شــدن بــالا نـداریـد بـه تنهـایـی (بـدون استـفاده از اسپـری شتـاب دهنده) استـفاده نمـاییـد که در ایـن صــورت قــدرت نهایــی پــس از خشــک شـدن چـسب تقریباً 5 برابر خواهد شد.
چسب 123

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز