اشتراک گذاری

خط تولید کنسرو

خط تولید کنسرو تن ماهی

VN-5254
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات خط تولید کنسرو تن ماهی

بهره برداری از خط تولید کنسرو تن ماهی به صورت کنسرو تن ماهی کلیکا در انواع روغن آفتابگردان ، زیتون و کنسرو تن ماهی انواع ماهی های اقیانوسی (گیدر ، هوور و ... ) در انواع روغن های آفتابگردان ، زیتون و کنسرو ماهی قزل آلا و کنسرو ماهی ساردین و کنسرو میگو صورت میگیرد.
خط تولید کنسرو تن ماهی قابل برنامه ریزی جهت کاهش بار هزینه ای تولید و در نتیجه ایجاد فضای رقابتی بهتر با مشتری و به صورت تمام اتومات با کمترین نیروی انسانی است.
خط تولید کنسرو تن ماهی به عنوان نماد خطوط تولید کنسرویجات و یکی از پربازده‌ترین انواع خط تولید صنایع‌غذایی شناخته می‌شود. در فرآیند تولید کنسرو تن ماهی علاوه بر تهیه محصول اصلی (تن ماهی)، ضایعات حاصل از تولید را می‌توان به عنوان پودر ماهی در بازار عرضه کرد، و به همین دلیل، کنسرو تن ماهی دارای بیشترین حاشیه سود در بین محصولات کنسروی در ایران می‌باشد.
هزینه‌ راه‌اندازی خط تولید کنسرو تن‌ماهی با تعداد و نوع ماشین‌آلات به کار‌گرفته شده در خط و همچین ظرفیت تولید، در ارتباط مستقیم است. ظرفیت خط تولید کنسرو تن‌ماهی بر مبنای تعداد قوطی بسته‌بندی‌شده در یک شیفت کاری محاسبه می‌شود.
انواع خطوط تولید کنسرو تن ماهی قابل تنظیم برای ظرفیت حداقلی کارگاهی تا حداکثری شامل کارخانه‌هایی با چندین خط می‌باشند. 
خط تولید کنسرو تن ماهی

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز