اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین مینی مدل skm-1302

VN-5719
ظرفیت خروجی: 1350 کیلوگرم در ساعت
نوع دستگاه: صنعتی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از بیش از 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین مینی مدل skm-1302

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین مینی مدل skm-1302 از جمله ماشین آلات صنعتی محبوب و پرطرفدار در حوزه تولید و بسته بندی محصولات غذایی مختلف به خصوص خشکبار، حبوبات و ... می باشد. عملکرد اصلی این دستگاه صنعتی مربوط به بسته بندی محصولات در شکل و سایزهای مختلف بوده و ظرفیت تولید آن نیز بر حسب کشش و درخواست مشتریان در بازار به طور روزانه تغییر می کند. در این بخش، اطلاعاتی را در خصوص مشخصات فنی و ظاهری این مدل از دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار از برند چهار توزین مینی برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت. 

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار مدل skm-1302 

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار مدل skm-1302 توسط شرکت صنعت کاران متحد طراحی و ساخته شده و در حال حاضر نیز این شرکت صادر کننده انواع ماشین آلات صنعتی دستی و تمام اتوماتیک در حوزه صنایع غذایی به کشور های خارجی است. این مدل از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین مینی از نوع دستگاه های صنعتی تمام اتوماتیک بوده و از یک سیستم کنترل تمام لمسی برای کنترل تنظیمات مرتبط با آن توسط اپراتور استفاده می شود.  ظرفیت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین مینی مدل skm-1302 به لحاظ ورودی و خروجی آن در هر ساعت معادل 1350 کیلوگرم بوده که برای بسته بندی این میزان محصول لازم است که از نیروی برق مصرفی تک فاز با توان 220 وات استفاده شود. همچنین جنس بدنه این مدل دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار از آهن است و که این مشخصه مقاومت آن در برابر هر گونه ضربه و فشار احتمالی بالا می برد.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین مینی

مشخصات ظاهری دستگاه بسته بندی حبوبات چهار توزین مینی مدل skm-1302

 ابعاد دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین مینی موردنظر در این بخش معادل   26*14*11 سانتی متر بوده و به لحاظ ساختاری آن را  به گونه ای طراحی کرده اند که بر روی چهار پایه ثابت به همراه چهار پایه چرخ دار قرار گرفته است. از سوی دیگر، این مدل دستگاه بسته بندی حبوبات چهار توزین مینی دارای وزن  600 کیلو گرمی است که این مشخصه امکان حمل سریع و راحت آن را از محلی به محل دیگر مشکل می کند. ویژگی های و قابلیت های منحصر به فرد ظاهری دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین مینی مدل skm-1302 را میتوان در مواردی نظیر استفاده از یک سیستم فک دوخت دو طرفه برای بسته بندی محصولات، سیستم توزین در ابعاد و سایز های مختلف به تعداد 4 عدد و سیستم های برقی برنامه نویسی شده خلاصه نمود. 

مزایای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین مینی مدل skm-1302

یکی از مهمترین مزیت های این مدل از دستگاه های بسته بندی حبوبات چهار توزین مربوط به ظرفیت تولید آن را در هر ساعت می باشد که متناسب با نیاز و درخواست بازار میتوان مقدار محصولات تولیدی را در سرعت در ظرفیت های مختلف تنظیم نمود. همچنین استفاده از یک نوع سیستم عیب یابی محصولات تولیدی در ساختار و بدنه این دستگاه از ویژگی های منحصر به فرد دیگری است که کاربرد فراوانی در خطوط صنایع غذایی خواهد داشت. گارانتی 18 ماهه و 20 سال خدمات پس از فروش به همراه دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی دستگاه از دیگر فاکتورهایی است که برای این مدل از ماشین آلات صنعتی به هنگام خرید آن از سایت ویترین نت و دیگر فروشگاه معتبر در سراسر کشور در نظر گرفته اند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دستگاه
    صنعتی
  • ابعاد
    26*14*11 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    1350 کیلوگرم در ساعت
  • ظرفیت خروجی
    1350 کیلوگرم در ساعت
  • توان
    220 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    آهن
  • وزن
    600 کیلو گرم
  • گارانتی
    18 ماه
  • خدمات پس از فروش
    20 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
مهدی مداحی / 5 اردیبهشت 1400
سلام. آیا از این دستگاه برای بسته بندی شکر و قند هم میتونیم استفاده کنیم.
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 12:01

سلام.این دستگاه ناموجود می باشد ولی با دستگاه های توزین دار میتوانید شکر و قند را بسته بندی کنید دستگاه با مارک دیگری موجود هست

محسن مقدم / 15 فروردین 1399
سلام.آیا دستگاه دمونتاژ هم میشود ؟برای سهولت در جابجایی؟
پاسخ
ویترین نت / 16 فروردین 1399 14:13

سلام دوست عزیز، بله ولی بدون این کار هم جابجایی دستگاه راحته.

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز