اشتراک گذاری

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی مدل سی زان چهار دسکتاپ

VN-6891
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

13,080,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

13,080,000

تماس با تامین کننده
سی زان پردازش کویر
سی زان پردازش کویر
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پرینتر سه بعدی مدل سی زان چهار دسکتاپ

"سی زان چهار دسکتاپ" عنوان تنها نسخه رومیزی نسل چهارم پرینترهای سه بعدی سی زان است.
ماشین های هوشمند سی زان طی سالهای متمادی به طراحی و تولید پرینتر سه بعدی می پردازد و ارائه نسل های مختلف از این دستگاهها نشان دهنده روند مستمر تحقیق و پژوهش دارد.
امکانات و ویژگی های نسل چهارم در مقایسه با نسل قبلی خود پیشرفت محسوسی دارد؛ امکاناتی همچون کالیبرسیون خودکار، سنسور تشخیص قطع یا اتمام فیلامنت، امکان ادامه عملیات چاپ پس از قطع برق، رابط کاربری لمسی و امکان کار با فلش مموری. هات اند این دستگاه به نحوی طراحی شده که براحتی امکان باز شدن و تعویض توسط کاربر را دارد و از این رو می توان انواع نازل با جنس و قطر دهانه خروجی مختلف را بر روی آن سوار نمود.
هیت بد دستگاه از نوع سیلیکونی است که مزیت داغ شدن با سرعت بالا (کمتر از سه دقیقه) را به همراه دارد.
این نوع هیت بد ضمن آمپرکشی کم (در مقایسه با هیت بدهای مدار چاپی)، دما را بصورت یکنواخت در تمامی نقاط صفحه ساخت توزیع می کند.
اکسترودر دو چرخ دنده (Dual Gear)ی قدرتمند این دستگاه؛ علاوه بر افزایش فوق العاده سرعت پرینت، پشتیبانی از هر نوع مواد اولیه را امکان پذیر می کند.
استفاده از این تکنولوژی دقت و جزییات قطعه خروجی را به شدت افزایش خواهد داد. بدنه سی زان چهار دسکتاپ از ورقه های کامپوزیت با روکش آلومینیومی ساخته شده که این امر موجب استحکام بالا و وزن کم می شود و درعین حال مشکل شکستگی ندارد.
در این روش رشته های پیوسته مواد اولیه پلاستیکی به شکل ماکارونی به داخل نازلی با خروجی ریز و دمای بالا هل داده می شوند. پرینتر سه بعدی با حرکت منظم و حساب شده نازل در لایه های مختلف، رشته های بسیار نازک خروجی از سر نازل را روی هم چیده و جسم نهایی را شکل می دهد.
“سی زان ۴ دسکتاپ” از تکنولوژی دقیق لایه گذاری پلاستیک بهره می برد. آپشن های متنوع، باعث شده تا کاربر به راحتی و اطمینان بالا از تمامی پتانسیل های دستگاه استفاده کرده و قطعاتی با کیفیت بالا چاپ کند.
نرم افزار کنترلی “سی زان ۴ دسکتاپ” با الگوریتم بهینه حرکتی، علاوه بر کیفیت پرینت در جزئیات، سرعت چاپ سه بعدی را برای کاربر افزایش می دهد.

سی زان ۴ دسکتاپ از تکنولوژی دقیق لایه گذاری پلاستیک استفاده میکند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز