اشتراک گذاری

خط تولید نوشابه

خط تولید و بسته بندی نوشابه و دلستر

VN-7174
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 خط تولید
حداقل سفارش: 1 خط تولید
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات خط تولید و بسته بندی نوشابه و دلستر

خط کامل تولید انواع نوشابه گازدار و دلستر و نوشیدنی های گازدار شامل مخازن ، عمل آوری ، دیگ بخار ، دستگاه پاستوریزاتور ، دستگاه تزریق گاز ، مخزن co2 ، مخازن نگهداری ، دستگاه پرکن و دربند ، لیبل زن ، جت پرینتر ، تونل پاستور ، آیس بانک ، شیرینگ ، نوار نقاله استیل ، اتصالات ، لوله کشی ،چیلر . با تجربه فراوان در این حوزه و ارائه مشاوره کامل در خصوص تولید ، پروسس ، فرمولاسیون و فروش ارائه میشود.
تولید نوشابه انرژی زا امروزه به یک صنعت بسیار سود آور در صنایع غذایی تبدیل شده است . تا چند سال گذشته چیزی به عنوان نوشیدنی انرژی زا وجود نداشت ، اما امروزه کمتر کسی است که نام این نوع نوشیدنی را نشنیده باشد و یا آن را مصرف نکرده است .
نوشابه های انرژی زا با تکیه بر نیاز جامعه ماشینی این دوران که تحلیل انرژی و نیاز به مکملی برای تجدید انرژی فرد احساس می شود شکل گرفت ؛ همچنین با گسترش فعالیت های ورزشی این نوشابه ها جای خود را بیش از پیش در بین مردم باز کرده است . در ایران نیز در سال های اخیر استفاده از این نوشابه ها رونق گرفته است و شرکت های تولید نوشابه های انرژی زا سود خوبی به دست آورده اند . با توجه به سود سرشاری که این نوع نوشیدنی ها دارد ، نیاز به تولید و گسترش تولید این نوع از نوشابه ها احساس می شود.

خط کامل تولید انواع نوشابه گازدار و دلستر و نوشیدنی های گازدار ارائه میشود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز