اشتراک گذاری

سیم و کابل

سیم روی یا zinc wire

VN-7556
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 150 کیلوگرم
حداقل سفارش: 150 کیلوگرم
تماس با تامین کننده
فرا پوشش فلزات ماهور
فرا پوشش فلزات ماهور
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سیم روی یا zinc wire

عنصر روی به عنوان یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین عناصر مورد استفاده در پوشش دهی و مهندسی سطح شناخته می شود. عمدتا از این عنصر برای جلوگیری از خوردگی فلزات آهنی استفاده می شود. گالوانیزه کردن فلزات آهنی مدت هاست که برای جلوگیری از خوردگی قطعات و ورق های فولادی و چدنی مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از روش های ایجاد پوشش گالوانیزه روی سطح فلزات روش متال اسپری است. در این روش از سیم روی به عنوان منبع تغذیه روی در دستگاه متال اسپری استفاده می گردد. روش مذکور در مواردی که استفاده از سایر روش های گالوانیزه کردن مقدور نیست، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. ایجاد پوشش بر سطوح خارجی و داخلی لوله، قطعات، سطوح ورق های فولادی و مواردی از این دست از جمله کاربردهای روش متال اسپری است.
بسته بندی سیم روی یا zinc wire :
سیم روی تولیدی توسط شرکت فراپوشش فلزات ماهور در انواع بسته بندی های رولی، کارتنی و بشکه ای قابل عرضه است. بنا به درخواست مشتری محصولات با وزن های 50، 100، 150، 200 و 250 کیلوگرمی تهیه می گردد.
ویژگی برتر در بسته بندی محصولات شرکت فراپوشش فلزات ماهور، دقت در حفظ کیفیت سطحی محصول است. ایجاد هرگونه ترک یا خدشه در سطح کلاف سیم روی، از کیفیت و کارایی محصول می کاهد. لذا این شرکت فرایند بسته بندی را با بهترین تجهیزات و بالاترین کیفیت انجام می دهد. علاوه بر این تهمیدات لازم برای جلوگیری از خوردگی و یا ایجاد پیل های گالوانیکی در حین بسته بندی مدنظر قرار می گیرد.

عنصر روی به عنوان یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین عناصر مورد استفاده در پوشش دهی و مهندسی سطح است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز