اشتراک گذاری

تجهیزات جوشکاری و برش

دستگاه جوش ۳۱۵ هیدرولیک دستی

VN-7564
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

450,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

450,000,000

تماس با تامین کننده
بارینکو
بارینکو
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوش ۳۱۵ هیدرولیک دستی

دستگاه جوش ٣١۵ هیدرولیک دستی بارینکو یا نیمه هیدرولیک با قابلیت جوش لوله و اتصالات پلی اتیلنی از سایز ۶۳ تا ٣١۵ میلیمتر و طراحی جدید شاسی با قیمت مناسب و امکان کار در کانال از محصولات پرفروش شرکت به شمار می رود.
دستگاه جوش ٣١۵ هیدرولیک دستی بارینکو به گونه ای طراحی شده تا به راحتی در دو وضعیت ۴۵ و ۹۰ درجه امکان جوشکاری را فراهم سازد. شاسی دستگاه ۳۱۵ نیمه شامل یک جفت فک متحرک که با فشار هیدرولیک پمپ روغن دستی تعبیه شده بر روی دستگاه جابجا می شود و یک جفت فک ثابت می باشد.

رنده دستگاه جوش ٣١۵ هیدرولیک دستی بارینکو

رنده یا تراش دستگاه جوش شامل قاب اصلی، دو صفحه آلومینیمی، تیغه های فولادی آبدیده نصب شده بر روی صفحات، قفل رنده جهت قفل شدن بر روی شاسی در هنگام استفاده، چرخ دنده و زنجیر جهت انتقال گشتاور ایجادی توسط دریل به تیغه ها و درپوش هلالی رنده تشکیل شده است. نقش رنده تراش دو سر لوله یا اتصال جهت حذف لایه اکسیدی سطح لوله و  ایجاد سطحی صاف و یکنواخت برای اتصال بهتر می باشد. نیروی محرکه رنده بسته به سفارش برقی (دریل گیربکسی توان بالا) یا دستی (گیربکس دستی) انتخاب شود.

صفحه داغ دستگاه جوش ٣١۵ هیدرولیک دستی بارینکو

صفحه داغ، اتو و یا هیتر بخش دیگری از دستگاههای جوش لب به لب پلی اتیلن می باشد که شامل دو صفحه آلومینیمی با پوشش تفلون صنعتی است. در اتوهای برقی دمای اتو توسط ترموستات مکانیکی و با کمک ترموکوپل همراه آن کنترل  می شود. چراغ سیگنال جهت مشخص شدن رسیدن به دمای مد نظر و المنت صنعتی جهت ایجاد دمای موردنیاز جهت عملیات جوشکاری می باشد. در اتوهای گازی دما از طریق احتراق ایجاد شده و کنترل آن توسط ترمومتر تعبیه شده بر روی دستگاه قابل اندازه گیری می باشد.

ظرف رنده و صفحه داغ دستگاه جوش ٣١۵ هیدرولیک دستی بارینکو

به منظور جلوگیری از آسیب دیدن رنده و صفحه داغ در حین پروژه و همچنین عدم اتلاف دمای صفحه داغ در طول کار، ظرفی در نظر گرفته شده است تا جوشکار در حین کار از آن جهت قرار دادن رنده و صفحه داغ داخل آن استفاده نماید. این ظرف از ورق آهنی با پوشش آبکاری شده ساخته شده است.

جعبه رینگ فلزی

تمامی گیره ها و لوازم جانبی دستگاه درون یک جعبه فلزی گالوانیزه در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد که از استحکام کافی در جابجایی ها برخوردار بوده و همچنین امکان قفل نمودن درب آن جهت جلوگیری از سرقت احتمالی را دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز