اشتراک گذاری

لوله های پلی اتیلن آبیاری

لوله پلی اتیلن 125 میلیمتر 6 اتمسفر

VN-7601
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کلاف

3,720,000

حداقل سفارش: 1 کلاف

3,720,000

تماس با تامین کننده
پلی تهران
پلی تهران
تولید کننده / عضویت از 5 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات لوله پلی اتیلن 125 میلیمتر 6 اتمسفر

لوله‌ پلی اتیلن 125 میلیمتر 6 اتمسفر ( قطر خارجی ) با مواد PE 80 در کلاف‌های 100 متری طبق جدول استاندارد ملی ایران تولید می شود.
لوله‌ پلی اتیلن 125 میلیمتر 6 اتمسفر اکثرا جهت لوله‌ کشی فرعی در سیستم های آبرسانی، آبیاری و انتقال آب در کشاورزی، باغات و گلخانه‌ها استفاده می‌گردد. این لوله‌ قابلیت نصب انواع اتصالات، دریپرها و دریچه‌ های استاندارد را دارد.
کاربرد لوله‌ پلی اتیلن 125 میلیمتر 6 اتمسفر برای سیستم های آبیاری قطره ای، آبرسانی، انتقال آب، آبیاری تحت فشار، آبیاری بارانی، آبیاری سنتر پیوت، لینیر و رول لاین می باشد.
اتصالات لوله‌ پلی اتیلن 125 میلیمتر 6 اتمسفر بوسیله اتصالات پیچی می‌باشد و در برخی اتصالات خاص از روش جوش پلی اتیلن لب به لب و الکتروفیوژن هم استفاده می شود.
از دیگر خصوصیات لوله های پلی اتیلن می توان به موارد ذیل اشاره کرد : 
1 - سبکی وزن، مقاومت در برابر ضربه و امکان حلقه نمودن لوله ها تا سایز 125 میلیمتر در طولهای تا 600 متر، موجب شده تا حمل و نقل این محصولات بسیار آسان گردد.
2 - مقاومت در برابر تابش اشعه مخرب خورشیدی (اشعه UV ) از دیگر خصوصیات این محصول است.
3 - قابلیت جوشکاری لوله به لوله و استفاده از رابط های پلی اتیلن و اتصالات فلنجی ، باعث سهولت و سرعت زیاد در نصب و راه اندازی این خطوط لوله می گردد.
4 - به علت خاصیت الاستیسیته می توان این لوله ها را در خارج ترانشه (کانال حفر شده) به هم متصل نمود و بدون ایجاد شکست در لوله و نقطه جوش، آن را به داخل ترانشه منتقل نمود.
5 - قابلیت انعطاف پذیری این لوله ها، امکان استفاده در زمین های ناهموار و ایجاد خمهای مجاز در آن را به کاربران داده است .(شعاع مجاز خم 20 برابر قطر اسمی لوله است)
6 - مقاومت عالی در برابر فشارهای ناشی از زمین لرزه و رانش زمین به خصوص در سطح زیر دریا که امکان حرکت لایه های زمین بیشتر می باشد ، از دیگر مزایای این لوله هاست.
7 - بر خلاف سایر لوله های انتقال سیالات که ظرفیت انتقال مواد در آن به مرور زمان و به دلیل خوردگی ، رسوبات، نشست پذیری و سایر علل کاهش می یابند ، لوله های پلی اتیلن با سطحی فوق العاده صیقلی حداقل مقاومت را در برابر عبور مایعات از خود بروز داده و باعث یکنواختی و ثابت بودن میزان جریان سیال در تمامی طول عمر لوله خواهد شد.
8 - مقاومت در برابر خوردگی ، سائیدگی ، پوسیدگی ، سیالات شیمیایی و عدم جذب آب از دیگر خصوصیات این لوله ها می باشد.
9 - حک تمامی خصوصیات و مشخصات لوله بر روی بدنه آن، به صورت خوانا و کم عمق ، ردیابی آن را پس از سالها و در فاصله طول عمر این محصول، همواره سهل و آسان نموده است.
10 - هزینه بسیار پایین در نصب و راه اندازی و نگهداری خطوط لوله پلی اتیلن از دیگر مزایای استفاده از این محصولات می باشد.
11 - طول عمر مفید 50 ساله ، لوله های پلی اتیلن این شرکت بر اساس جدول راهنما و شرایط کاری درج شده ، به طور استاندارد تا 50 سال عمر مفید خواهد داشت.
دمای محیط و فشار کاری از جمله عوامل مؤثر بر روی طول عمر لوله هستند که بایستی در زمان طراحی خطوط لوله، این عوامل را بر اساس طول عمر مفید مورد نظر با دقت مد نظر داشت.
12 - تنوع در تولید
لوله پلی اتیلن 125 میلیمتر 6 اتمسفرلوله پلی اتیلن  دارای مشخصات زیر است : 
- سایز 125 میلیمتر
- جنس : پلی اتیلن سنگین HDPE
- نوع مواد : 80 PE
- فشار قابل تحمل : 6 اتمسفر
- نوع لوله : آبیاری، آبرسانی
- دارای نشان استاندارد ملی ایران
- دارای تاییدیه جهاد، آب و خاک، ایزو و ...
- ضمانت نامه ده ساله
- بیمه نامه ده ساله
- گرید : A
- HDPE Pipe
- Polyethylene Pipe

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز