اشتراک گذاری

دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ نیمه اتومات مدل sr140 _ npt10

Semi automatic Shrink Wrapping Machine Model sr140-npt10
VN-8249
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه شیرینگ نیمه اتومات مدل sr140 _ npt10

آن دسته از کارخانجات و واحد های تولیدی که حجم تولید آنها نسبتاً بالا می باشد از دستگاه شیرینگ نیمه اتومات مدل sr140 _ npt10 برای بسته بندی محصولات خود می توانند استفاده کنند. ابعادی که این دستگاه دارد 1530*670*1090 میلیمتر می باشد و برق مصرفی آن از نوع سه فاز خواهد بود.  بدنه آن نیز بسیار محکم و از جنس گالوانیزه می باشد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با دستگاه شیرینگ نیمه اتومات مدل sr140 _ npt10  و خصوصیات آن خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید و با عملکرد آن آشنا شوید. 

دستگاه شیرینگ نیمه اتومات مدل sr140 _ npt10 

در کارخانجاتی که محصول آنها روغن موتور، تخم مرغ، بیسکوییت و هر گونه کالایی که حجم تولید نسبتاً بالایی دارد می باشد از دستگاه شیرینگ نیمه اتومات مدل sr140 _ npt10 می توان استفاده نمود تا آنها را بسته بندی کرد. بیشترین ارتفاعی که این دستگاه می تواند داشته باشد دویست میلی متر خواهد بود و ولتاژ مصرفی آن ۲۲۰ ولت می باشد. از جمله خصوصیات مثبتی که این محصول دارد این است که زمان دوخت و حرکت کانوایر را می‌توان تنظیم کرد. عرض رول این دستگاه حداکثر پانصد میلیمتر می باشد و ‌ابعادی که فریم دوخت دارد 530*410 میلیمتر خواهد بود. برای حمل و جابه جایی این دستگاه، چرخ در نظر گرفته شده است چون از وزنی به اندازه صد و ده کیلوگرم برخوردار می باشد.

نحوه عملکرد دستگاه شیرینگ نیمه اتومات

برای انجام عمل دوخت شرینک دستگاه سیل را خواهیم داشت که ‌بعد از اینکه دوخت صورت گرفت برای انجام شیرینگ هدایت محصول را به سمت تونل حرارتی توسط کانوایر خواهیم داشت. دستگاه SR۱۴۰ دستگاه تونلی می باشد که به محصول دوخت شده حرارت می دهد و حرارت آن را می‌توان تنظیم نمود و مشخص کرد که کانوایر چه سرعتی داشته باشد. این امکان وجود دارد که دستگاه دوخت  SR۱۴۰ توسط یک دستگاه کانوایر مجزا به تعداد ۲ یا ۳ مورد به تونل اضافه شود. بدنه آن رنگی از نوع الکترواستاتیک دارد.

خرید دستگاه شیرینگ نیمه اتومات

سرعت بالایی که دستگاه شیرینگ نیمه اتومات مدل sr140 _ npt10 دارد سبب شده است بسیاری از واحد‌های تولیدی و کارخانجات برای خرید آن استقبال نشان بدهند تا بسته بندی محصولاتشان در زمان کمتری صورت بگیرد و حجم تولید بالایی که دارند به مشکل برنخورد. برای خرید این دستگاه از وب سایت ویترین نت اقدام کنید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. 

این دستگاه دارای ترموستات و کنترل PLC می باشد و در هر یک ساعت هفتصد بسته تولید می کند. از جمله خصوصیات مثبتی که این دستگاه دارد گارانتی 12 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که سبب رضایت مشتری و جلب اعتماد او می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز