اشتراک گذاری

خوراک دام و طیور و آبزیان

ذرت برزیل

VN-8416
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 15 تن

1,350

حداقل سفارش: 15 تن

1,350

تماس با تامین کننده
آروین تجارت فرداد ایرانیان
آروین تجارت فرداد ایرانیان
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات ذرت برزیل

ذرت برزیل بندر امام یکی از پرفروش ترین اقلام موجود در بازار بزرگ خوراک دام و طیور ایران می باشد، که به واسطه واردات مستمر ، این محصول در طول سال موجود و دردسترس مشتریان می باشد. همچنین مبدا حمل و بارگیری این محصول از بندر امام می باشد.
ذرت یکى از متداول‌ترین دانه‌هاى تیره غلات است که به میزان وسیع در تغذیه دام ، طیور ، آبزییان و همچنین کارخانجات تولیدی خوراک آماده در ایران و سایر کشورهاى جهان به مصرف مى‌رسد.
دانه ذرت یکی از انواع دانه‏ های غلات است که به واسطه فراوانی نشاسته در آن ارزش غذایی نسبتا زیادی دارد. از این رو در جیره خوراکی دام و طیور و آبزیان به عنوان ماده اولیه انرژی ‏زا به مقدار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد . ذرت علاوه بر نشاسته دارای مواد مغذی دیگری مانند مواد پروتئینی , چربی , ویتامین و املاح نیز می ‏باشد .
میزان انرژى ذرت از گندم زیادتر و فیبر آن کمتر است ولى از نظر مقدار پروتئین و کلسیم و فسفر فقیرتر از دانه‌هاى دیگر است. میزان اسیدآمینه نوع لیزین و تریپتوفان آن نیز کم است، از این‌رو باید با منابع پروتئینى که از نظر این اسیدآمینه‌ها مناسب هستند توأم شود.
۶۰ الی ۷۰ درصد منبع انرژی اصلی در تنظیم جیره های طیور به دلیل انرژی بالا، فیبر پایین و وجود رنگدانه ها و اسید های چرب ضروری موجود در ذرت ، تامین می شود. ذرت داراى انواع مختلف مانند ذرت زرد، ذرت بنفش، ذرت سفید و ذرت دندان اسبى و ذرت نوک تیز مى‌باشد. اغلب در تغذیه حیوانات و طیور از ذرت زرد استفاده مى‌شود.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز