اشتراک گذاری

خط تولید صنعت پلاستیک و پلیمر

خط تولید سینی نشا پلی استایرن- ps

VN-8659
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 خط تولید
حداقل سفارش: 1 خط تولید
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات خط تولید سینی نشا پلی استایرن- ps

امروزه اغلب سینی های نشا از جنس polystyrene می باشند. اغلب سینی ها دارای حجره هایی به شکل مخروط یا هرم معکوس هستند که به سمت کف باریک می شوند. انواع مختلفی وجود دارد، سینی های 220 حفره ای، 128 حفره ای، 72 حفره ای، . . . از رایج ترین ها هستند. ترکیبات مورد استفاده در پر کردن سینی‌هایی شامل کوکوپیت، پیت‌ ماس غنی شده و استریل، مخلوطی از کوکوپیت و پیت‌ ماس با یکدیگر و یا با پرلیت و یا ورمیکولیت می باشد ازین رو از موادی مانند خاک و ماسه استفاده نمیشود زیرا این مواد سنگین و سفت بوده و ضد عفونی شده نیستند. از فواید کشت در سینی نشاء کاهش میزان آسیب دیدگی محصول، فضای نشاء کاری مناسب، کاهش مصرف بذر، سوخت، کود، انرژی و نیروی انسانی خواهد بود.
خط تولید سینی نشا تیدا مناسب برای تولید سینی های نشاء از جنس پلی استایرن می باشد.
دستگاه تولید سینی نشاء از دو قسمت اصلی واحد ورق ساز و واحد پرس تشکیل شده است.
در خط تولید سینی نشا نیمه فرمینگ از قسمت هد، ضخامت ورق بین 0.3 تا 3 میلیمتر قابل تنظیم است و ظرفیت تولید در ساعت بنا به ابعاد سیلندر (70- 90 - 100- 120 ) خط ورق از 70 تا 400 کیلوگرم متغیر می باشد.
خط تولید اتوماتیک سینی نشاء به 100متر مربع فضا جهت نصب و راه اندازی اصولی نیاز دارد و طول کل خط 7 تا 10 متر، ابعاد فرم دهی قالب 32*68 سانتیمتر و عرض ورق 75- 60 سانتیمتر و دارای عملکرد 20 الی 30 ضربه در دقیقه می باشد.
تعداد ضربه در دقیقه به پارامترهایی مانند: نوع ظرف از لحاظ طول و ارتفاع، قدرت کمپرسور، کیفیت تیغه های قالب، وزن قالب و بنا به نوع سیستم خنک کاری، متفاوت می باشد.
سیستم محرک دستگاه تولید سینی نشاء بصورت مکانیزم مکانیکی لنگ و لغزنده می باشد.
از جمله مزایای نشاکاری و کشت بذر در سینی نشاء پلاستیکی: 
کنترل بیماری و آفات نشاء، ارزان و اقتصادی بودن (تا زمانی که به سینی نشا آسیبی نرسد امکان استفاده، به دفعات وجود دارد) وزن کم، حمل و نقل و جابجایی آسان سینی های طلقی، تولید با کیفیت و تلفات بسیار ناچیز افزایش تولید نشا (پرورش بهتر بذر در سینی نسبت به کشت مستقیم بذر در خاک خزانه)، زهکشی مناسب و جاری شدن مناسب آب در داخل سلول های سینی، دارای تهویه مناسب و ابعاد استاندارد دارای حجم های مناسب برای کشت انواع بذر تولید سینی نشا با توجه به نیاز کشور، کاری بسیار پر سود است.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز