اشتراک گذاری

خوراک دام و طیور و آبزیان

پودر ماهی ساردین

Sardin Fish Powder
VN-8996
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 تن

16,500

حداقل سفارش: 1 تن

16,500

تماس با تامین کننده
شرکت صیادان جوان جاسک
شرکت صیادان جوان جاسک
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پودر ماهی ساردین

نام ماهی ساردین برگرفته شده از جزیره ساردنی ایتالیا می باشد، این نوع ماهی در زمان های قبل در این جزیره بسیار فراوان بود، به همین علت به این اسم، نامگذاری شده است.
ماهی ساردین از ماهی های روغنی دارای پروتئین و ویتامین های بالایی هستند. و جزو خانواده شاه ماهی شمالی به حساب می آیند، ماهی ساردین در ایران هم وجود دارد و در دریای جنوب خلیج فارس در نزدیکی ساحل و قسمت های کم عمق دریا صید میگردد.
فصل صید ماهی ساردین از اول مهر تا نیمه دوم اردیبهشت‌ماه است.
شهرستان های پارسیان، بندرلنگه، قشم و جاسک عمده مناطق صید این ریز ماهی هستند. جاسک بعد از شهرستان قشم رتبه دوم صید ساردین ماهی را در هرمزگان دارد.
صید ماهی ساردین به روش صیادی پرساین دو قایقی انجام می شود، در این روش دو قایق در کنار یکدیگر با استفاده از ابزار صیادی و تلاش ملوانان این‌گونه آبزی را صید می‌کنند و این شیوه صیادی سنتی موجب اشتغال ملوان بیشتری نسبت به سایر روش‌های صید می‌شود.
پس از صید برای تولید پودر ماهی ساردین، این ماهی به دو روش ارگانیک خشک کردن ماهی به روش زمینی و خشک کردن ماهی به روش هوایی خشک می شود. که با متوسط ۸ الی ۱۰ ساعت آفتاب در روز و دمای حداکثر ۳۸ درجه سانتی گراد ، ۸ تا ۱۰ روز وقت لازم دارد.
پودر ماهی ساردین محصول جامد فرآوری شده ای است که پس خشک کردن ارگانیک ماهی ساردین به روش آفتابی یا پس از پختن، خشک کردن و آسیاب کردن ماهی ساردین بدست می آید. و با درصدهای مختلف درتولید خوراک دام وطیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.
کاربرد پودر ماهی ساردین:
کاربرد های این محصول بیشتر در کارخانه تولید خوراک دام ، کارخانه تولید خوراک طیور ، کارخانه تولید خوراک آبزیان ، کارخانه تولید خوراک میگو، تهیه کودهای درختی می باشد.
پودر ماهی ساردین برای خوراک طیور: در حال حاضر این محصول در صنعت مرغداری که دومین صنعت کشور می باشد، مصرف فراوانی داشته و حدود ۱۲-۶ درصد از ماده تشکیل دهنده دانه مرغ را در بر می گیرد.
پودر ماهی ساردین برای خوراک دام
پودر ماهی ساردین برای غذای ماهی: طبق آمارها در سالهای اخیر با توسعه پرورش آبزیان، پودر و روغن ماهی به عنوان افزودنی های غذای آبزیان مورد استفاده قرار میگیرند.
پودر ماهی ساردین برای غذای میگو
پودر ماهی ساردین برای کود درخت
چرا بهتر است پودر ماهی ساردین را از شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک تهیه نمائید؟
تحویل سریع
امکان صادرات و ارسال به تمامی استان های ایران
ادغام روشهای سنتی و تکنولوژیهای روز دنیا
امکان تولید تناژ بالا
دارای مجوز فعالیت
ارائه مناسب ترین قیمت
حمایت از صیادان با تجربه

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز