اشتراک گذاری

قفس مرغداری

قفس تمام اتوماتیک دو منظوره پرورش مرغ گوشتی و پولت

VN-9181
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 سر مرغ
حداقل سفارش: 1 سر مرغ
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات قفس تمام اتوماتیک دو منظوره پرورش مرغ گوشتی و پولت

مهم ترین مزیت قفس تمام اتوماتیک دو منظوره پرورش مرغ گوشتی و پولت افزایش ظرفیت سالن و جلوگیری از هزینه ساخت سالن اضافه است. استفاده از این قفس باعث می شود تا گله به علت دسترسی بهتر به دانخوری و آبخوری وزن یکواختی داشته باشد همچنین به علت عدم تماس با کود وخروج سریع آن از سالن تلفات وبیماری های گوارشی و تنفسی گله به کمترین حد خود می رسد. 

ابعاد بزرگ سلول باعث افزایش رفاه گله می شود و کفی پلاستیکی و قابل انعطاف آن صدمه به پا، سینه و پوست مرغ نمی زند که خود منجر به افزایش کیفیت گوشت می گردد. کاهش مصرف سوخت، برق، هزینه های کارگری، تخلیه اتوماتیک مرغ تا کامیون و همچنین افزایش تعداد دوره های پرورش در سال از دیگر مزایای استفاده از این قفس است.

نکته قابل توجه دیگری که می توان به آن اشاره کرد رسیدن به وزن مطلوب در کوتاه ترین زمان ممکن است، به طوری که دام در ۳۵ روزگی به وزن ۲۴۰۰ گرم می رسد و ضریب تبدیل آن ۱.۷ است.
قفس تمام اتوماتیک دو منظوره پرورش مرغ گوشتی و پولت
اجزای قفس تمام اتوماتیک دو منظوره پرورش مرغ گوشتی و پولت:
 

  • اسکلت قفس: ساخت پایه و اسکلت با مرغوب ترین ورق گالوانیزه گرم، همچنین جنس شاسی آلومینیوم است و دیوار و درب قفس توی مشبک از جنس مفتول گالوانیزه گرم است.
  • آبخوری: تشکیل شده از نیپل، لوله نیپل، کاسه زیر نیپل، فلاشتانک و شلنگ های مربوطه.
  • دانخوری: سیستم دانخوری بشقابی به طوری طراحی شده است که با توجه به داشتن لبه های بیرونی مانع از ضایعات دان شود.
  • سیستم روشنایی: در هر سلول ۲ عدد لامپ کم مصرف ۸ وات و حباب محافظ لامپ تعبیه شده است.
  • کفی قفس: کفی قفس علی رغم مستحکم بودن از انعطاف کافی برخوردار است که از صدمات وارده به مرغ جلوگیری کند، همچنین کشویی بودن آن امکان بارگیری جوجه ها را در پایان دوره از انتهای هر لاین به طور اتوماتیک فراهم می کند
  • تخلیه کود و مرغ تا ته قفس: برای تخلیه خودکار کود و همچنین مرغ ها بعد از پایان دوره پرورش، نوارهایی به ضخامت ۱ میلی متر در زیر طبقات به کار رفته است.
  • تخلیه خودکار کود تا کامیون: برای جلوگیری از بیماری مرغ ها، یک نوار نقاله به عرض سالن جهت انتقال کود کلیه لاین ها از انتهای قفس و یک بالابر ۸ متری به منظور انتقال کود جمع شده از نوار نقاله به داخل کامیون تعبیه شده است.
  • انتقال خودکار مرغ تا کامیون: نوار نقاله ای به صورت آسانسوری به عرض سالن نصب می شود که وظیفه حمل مرغ کلیه لاین ها ار انتهای قفس را به بالابر ۶ متری تعبیه شده برای انتقال مرغ به بیرون از سالن را دارد.
مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز