اشتراک گذاری

پمپ آب کشاورزی

پمپ شناور سه اینچ اسپیکو

VN-9481
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,000,000

تماس با تامین کننده
اسپیکو
اسپیکو
تولید کننده / عضویت از 5 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پمپ شناور سه اینچ اسپیکو

ویژگی های پمپ شناور سه اینچ اسپیکو:
پمپ های شناور سه اینچ اسپیکو با پروانه از جنس استنلس استیل و سیلهای سیلیکون کارباید برای انتقال آب از چاههای کم عمق و برای مصارف کشاورزی، صنعتی و خانگی و همچنین برای اجرای آب نماها طراحی و ساخته شده است.
پمپ های شناور اسپیکو مدل SO3 با دهانه خروجی 3 اینچ و با توجه به نوسانات برق شبکه با ولتاژ (10% ±220) برای پمپ های تکفاز و ولتاژ (10% ±380) برای پمپ های سه فاز  طراحی شده است.
در هنگام روشن و خاموش نمودن پمپ ضربات مهلکی که اصطلاحاً ضربات کله قوچی نامیده می شود به پمپ و لوله متصل به آن وارد می شود  که پس از چندی ممکن است لوله از پمپ جدا شود،لذا اسپیکو در دو طرف دهانه خروجی 2عدد پیچ برنجی بصورتی طراحی نموده است که با سفت شدن آنها مانع از یاز شدن لوله از پمپ می گردد.
تمامی دیفیوزرهای اسپیکو مجهز به یک طوقه لاستیکی است که برای جلوگیری از خوردگی پروانه و دیفیوزر طراحی شده است و در صورت استفاده از آبهای حاوی مواد ساینده و خوردگی زیاد با تعویض این طوقه لاستیکی در هزینه فوق العاده صرفه جویی می شود.
بدنه و متعلقات اصلی پمپ شناور از جنس چدن مخصوص داکتیل ساخته شده که در مقابل ضربه و خوردگی دارای مقاومت زیادی می باشند.
کلیه قطعات ریخته گری شده توسط متخصصین آلیاژ سازی شده تا مک و سوسه در قطعات وجود نداشته باشد، با این وجود شرکت اسپیکو کلیه قطعات حساس ریخته گری شده خود را توسـط رزین مخصوص، نشتی گیری می نماید تا بدینوسیله درصد نفوذ آب به داخل الکترو موتور به صفر برسد
در کلیه پمپ های شناور از سیلهای مکانیکی ضد سایش(سیلیکون کارباید)با کیفیت مناسب استفاده شده تا عمر پمپ بالا برود.
استفاده از پروانه و شفت و پیچهای استنلس استیل که مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد.
در طراحی پمپ های شناور اسپیکو برای کیفیت بهتر و مطمئن تر و بالا بردن عمر سیلهای مکانیکی محفظه ای مملو از روغن مخصوص بین پمپ و الکتروموتور در نظرگرفته شده است که توسط دو عدد سیل مکانیکی مخصوص و 2عدد کاسه نمد روغن کاملاً  آب بندی میشود که شرایط نفوذ پذیری آب به داخل پمپ را به صفر میرساند و امکان بازدید روغن داخل آن توسط پیچ آلن نمره 8 در بغل و پایین پمپ امکان پذیر است. (لازم بذکر است که روغن بکار رفته از نوع پارافین خوراکی جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست و مطابق استاندارد ISO-14001 می باشد.)
کلیه پمپ های تکفاز مجهز به سیستم  Thermo Guard برای محافظت از سیم پیچی طراحی و ساخته شده است.
کلیه پمپ های اسپیکو دارای یک سریال مشخص میباشند که شماره شناسایی پمپ محسوب می گردد که بر روی بدنه حکاکی شده است.
نکته:
در انتهای پمپ های شناور،لاستیک مخصوص کمپرسی قرار گرفته که در صورت عدم استفاده از تابلو های کنترل الکترونیکی دقیق بهر دلیلی دینام فوق بسوزد و فیوز برق را قطع نکند و همچنان پس از سوختن،جریان برق برقرار باشد،لاستیک فوق تمامی فشار ایجاد شده در الکتروموتور را هدایت و در نهایت با پاره شدن،فشار داخل را به بیرون منتقل می کند، که اینکار مانع از ترکیدن دینام می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز