اشتراک گذاری

پمپ آب صنعتی

پمپ لجنکش SSI اسپیکو

VN-9482
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,000,000

تماس با تامین کننده
اسپیکو
اسپیکو
تولید کننده / عضویت از 5 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پمپ لجنکش SSI اسپیکو

ویژگی های پمپ لجنکش SSI اسپیکو:
پمپهای لجن کش سوپر اسپیکو با طراحی منحصر بفرد و استثنایی خود با توجه به انتخاب مناسب یکی از انواع آن برای انتقال کلیه لجنهای فاضلابی که دارای سایندگی و اسیدیته بالا باشد کارایی فوق العاده داشته و می تواند به صورت کارکرد خشک، مستغرق و یا با گاید و راهنما در دو نوع 2800دور و 1400دور از جنس چدن داکتیل و یا برنز طراحی،ساخته و عرضه میشوند.
پمپ های لجنکش سری سوپر اسپیکو  با دهانه خروجی 3 اینچ و استفاده از فلنچ های خروجی و ورودی بصورت خطی ، افقی و یا عمودی قابلیت کارکرد را دارد که با ولتاژ سه فاز 380V  طراحی و ساخته شده است.
قابلیت ساخت با انواع پروانه های اسپیکو برای انتقال لجن های خاص.
بدنه و پروانه و متعلقات اصلی پمپ لجنکش سری I اسپیکو از چدن مخصوص داکتیل با آلیاژ GGG40 ساخته شده است که در مقابل ضربه و خوردگی دارای مقاومت زیادی می باشد.
استفاده از رنگ اپوکسی مخصوص(رنگ مخصوص بدنه کشتی) در تمام قطعات چدنی برای مقاومت بیشتر در مقابل خوردگی و زنگ زدگی کارایی پمپ را فوق العاده می کند.
استفاده از کابل لاستیکی از نوع H07RN8-F از شرکت ARISTONCAVI ایتالیا برای مقاومت زیاد در مقابل رطوبت و نمکهای محلول در سیال و همچنین محیط اسیدی یا بازی لجنها استفاده شده است.
کلیه قطعات ریخته گری شده توسط متخصصین آلیاژ سازی شده تا مک و سوسه در قطعات وجود نداشته باشد، با این وجود شرکت اسپیکو کلیه قطعات حساس ریخته گری شده خود را توسـط رزین مخصوص، نشتی گیری می نماید تا بدینوسیله درصد نفوذ آب به داخل الکترو موتور به صفر برسد.
در کلیه پمپ های لجنکش اسپیکو از سیلهای مکانیکی ضد سایش(سیلیکون کارباید)با کیفیت مناسب استفاده شده تا عمر پمپ بالا برود.
استفاده از شفت و پیجهای استیل که مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد.
استفاده از رتور و استاتور ایتالیائی ساخت شرکت METRA ایتالیا با سیم پیچی مخصوص همراه با اورلود حرارتی آلمانی شرکت THERMIC در مدلهای تکفاز،استفاده از خازنهای ایتالیائی ساخت شرکت DUCATI ، سیلهای مکانیکی ایتالیائی ساخت شرکت UMBRA ، واشرهای لرزه گیر ساخت شرکت FILTOMATIC و بلبرینگهای NACHI ژاپن کیفیت تولیدی پمپ های اسپیکو را با توجه به ساختار ولتاژ ایران با کیفیت فوقالعاده برتر و همگام بااستاندارد اروپایی به مصرف کنندگان عرضه می کند.
در طراحی پمپ های لجنکش اسپیکو برای کیفیت بهتر و مطمئن تر و بالا بردن عمر سیلهای مکانیکی محفظه ای مملو از روغن مخصوص بین پمپ و الکتروموتور در نظرگرفته شده است که توسط دو عدد سیل مکانیکی مخصوص و 2عدد کاسه نمد روغن کاملاً  آب بندی میشود که شرایط نفوذ پذیری آب به داخل پمپ را به صفر میرساند و امکان بازدید روغن داخل آن توسط پیچ آلن نمره 8 در بغل و پایین پمپ امکان پذیر است. (لازم بذکر است که روغن بکار رفته از نوع پارافین خوراکی جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست و مطابق استاندارد ISO-14001 می باشد.)
در پمپ های لجنکش سه فاز اسپیکو با استفاده از سه عدد اورلود حرارتی که مابین سیم پیچی بصورت سری قرار گرفته تا از سوختن پمپ جلوگری به عمل آید.                               
کلیه پمپ های اسپیکو دارای یک سریال مشخص میباشند که شماره شناسایی پمپ محسوب می گردد که بر روی بدنه حکاکی شده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز