اشتراک گذاری

هواکش

هواکش سانتریفیوژ 30سانت دوطرفه فوروارد دمنده BEF-30-30M8T

VN-9750
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هواکش سانتریفیوژ 30سانت دوطرفه فوروارد دمنده BEF-30-30M8T

هواکش سانتریفیوژ 30سانت دوطرفه فوروارد دمنده BEF-30-30M8T :
هواکش سانترفیوژ با پروانه های انحنای رو به جلو در مقایسه با پروانه های انحنا رو به عقب فشار بیشتری را تولید می کنند راندمان پایین تری دارند. این فن ها اغلب برای تهویه، سیرکولاسیون کوره ها و دیگر تجهیزات که در آنها سرعت کم برای جلوگیری از لرزش مطلوب است در اندازه های کوچک و متوسط ساخته می شوند.
سانتریفیوژ را معمولا در هوا یا گاز تمیز استفاده می نمایند، زیرا در غیر اینصورت این نوع از پروانه ها بعد از مدتی آلوده شده و ممکن است پروانه از حالت بالانس خارج شود. حداکثر بازده این فن ها 65 درصد است. این هواکش ها به فن های با پروانه کولری نیز معروفند و دارای اضافه بار هستند.
وزن این هواکش 28.50 کیلوگرم است و  دارای قطر پروانه 30 سانتی متری بوده و ولتاژ آن سه فاز 380V است. شدت جریان این سانتریفیوژ 1.60A  و توانی 540W دارد. دور موتور این دستگاه 690 دور در دقیقه بوده و رنج هوادهی آن 4800 مترمکعب بر ساعت است. درجه محافظت موتور این هواکش صنعتی نیز  IP54 است.
کاربرد هواکش سانتریفیوژ 30سانت دوطرفه فوروارد دمنده BEF-30-30M8T :
فن یا در واقع هواکش صنعتی باید بتواند هوای آلوده را از محیط خارج کند و هم هوای سالم و تمیز را به داخل هدایت نماید تا برای کارکنان و افراد حاضر در محیط فضای سالمی را فراهم سازد. هواکش های صنعتی دستگاهی است که برای ایجاد یک فضای مناسب یا حتی نگه داشتن یک جو ثابت در کارگاه ها یا ساختمان‌های صنعتی استفاده می‌شود. هواکش های صنعتی در هر نوعی کمک می کنند جریان هوا ثابت و یکنواخت شود و حتی می توانند گازها یا آلودگی های صنعتی را که به واسطه سایر فرآیندهای صنعتی تولید شده اند پاک‌سازی کنند و هوای اطراف تان را مطبوع نمایند. هواکش سانتریفیوژ پر کاربردترین سیستم تهویه در مکان های عمومی مانند: ادارات، بیمارستان ها  و ... است. شرکت دمنده یکی از تولید کنندگان با سابقه و با کیفیت فن در ایران است. شرکت دمنده تنوع محصولات زیادی در بخش های خانگی، صنعتی و تاسیساتی دارد که همین امر باعث پیشتاز بودن این شرکت در بخش صنعت تهویه ایران شده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز