اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی کارتونینگ

دستگاه کارتونینگ

VN-9754
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه کارتونینگ

شرکت طرسام طراح و سازنده دستگاه کارتونینگ در ایران است دستگاه کارتونینگ همانطور که از اسم آن برمی‌آید، یک دستگاه مخصوص و منحصر به فرد برای بسته بندی محصولات غذایی، مواد آرایشی و لوازم دارویی است که نقش مهمی در حفظ کیفیت آن دارد. این دستگاه‌ها قابلیت استفاده برای بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی ، غذایی و دارویی را دارد، به عنوان مثال محصولاتی مانند قرص، بطری‌های گرد، انواع تیوپ‌ها برای خمیر دندان و رنگ مو و … این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک عمل می‌کند و اپراتور نقش چندانی در فرآیند بسته بندی دستگاه ندارد.
از مهمترین ویژگی‌های دستگاه کارتونینگ می‌توان به قابلیت اتصال آن به یک خط تولید و استفاده از آن در یک کارخانه اشاره کرد. از آنجایی که عملکرد این دستگاه به صورت یکپارچه و تمام اتوماتیک می باشد. کیفیت بالایی در بسته بندی مواد غذایی و مواد دارویی از خود نشان می‌دهد و به همین دلیل صلاحیت استاندارد GMP را داراست. وزن سبک و استفاده وسیع در فرایند تولید با بازدهی بالا و تولید صدای پایین از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که آن را به یک محصول محبوب تبدیل کرده است.
ویژگی‌های کلی دستگاه کارتونینگ:
دستگاه کارتونینگ می‌تواند نقش‌های مختلفی را در فرایند تولید و بسته بندی یک کارخانه بپذیرد ، اگرچه قابلیت‌های فنی و محدوده عملکردی دستگاه بسیار وسیع هستند، اما ویژگی‌های کلی آن شامل موارد زیر می‌شوند:
برخورداری از گارانتی ۶ ماهه و همچنین خدمات پس از فروش و تأمین لوازم یدکی ۱۵ ساله که استفاده از آن را برای کاربر راحت‌تر می‌کند؛
امکان استفاده از سیستم بچ نامبر به منظور درج اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا و شناسه تولید بر روی درب کارتون؛
برخورداری از سیستم تمام اتوماتیک بروشور تا کن و بروشور گذار که نیاز به حضور تکنسین و اپراتور برای تغییر آنها نیست؛
وجود یک سیستم کنترلی PLC و همچنین یک صفحه کنترل HMI به اندازه ۷ اینچ که از زبان انگلیسی و فارسی و هر زبان پیش‌فرض دیگری پشتیبانی می‌کند.
محصولاتی که به شکل ورقه هستند، مانند انواع بلیستر ها مثل قرص، کپسول، آمپول، آدامس و اسمارتیز از سیستم تمام اتوماتیک مگزین بر روی دستگاه استفاده می‌شود.
تمامی این ویژگی‌ها باعث می‌شود که دستگاه کارتونینگ به خوبی در کنار خط تولید کارخانجات و شرکتها به کار گرفته شود و به عنوان بخش مهم و تاثیرگذار در آن ایفای نقش کند.
 

دستگاه کارتونینگ

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز