اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه بسته بندی کیک مدل CH250

VN-9818
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی کیک مدل CH250

دستگاه بسته بندی کیک مدل CH250 خط بسته بندی در آبان ماه 97 در شرکت (آیدین) نصب گردید و این خط برای اولین بار در ایران دارای سیستم مقوا گذار متصل به خط بسته بندی تمام اتوماتیک می باشد تغذیه محصول در روندی خودکار با دستگاه Flowpack انجام میشود.
مدل CH250 حاصل سال ها تجربه و آخرین یافته های فناورانه در عرصه صنعت بسته بندی است که پاسخگوی بسته بندی طیف وسیعی ازمحصولات می باشد و باعث افتخار است که گروه صنعتی چرندابی اصلی ترین تامین کننده دستگاه بسته بندی مدرن صنایع عظیم کشور می باشد.
این مدل برای کیک اسفنجی می تواند محصولاتی مانند انواع کیک ،انواع بیسکویت ،انواع شکلات ، انواع ویفر و نیز انواع محصولات صنایع داروی ،آرایشی و بهداشتی را بسته بندی کند و پر سرعت ترین نوع دستگاه در نوع خود در ایران است که حتی به اروپا هم صادر شده است.
خطوط خودکار تولیدی با ایجاد کنترلی کاملا هوشمند با بهره گیری از انواع سوئیچ ها و حسگرها ، ترکیبی است از سرعت بالا با دقت بسیار که کلیه عملکرد های خط را به طور خودکار کنترل و مدیریت کرده و ضایعات ناشی از خطای انسانی را کاملا حذف میکند تا تولید بدون وقفه و در بهترین حالت انجام گیرد.


دستگاه بسته بندی کیک مدولار در خط تولید کیک اسفنجی  استفاده میشود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز