اشتراک گذاری

هواکش

هواکش دستشویی 10سانت هایلوکس دمنده VDI-10S2S

VN-9997
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هواکش دستشویی 10سانت هایلوکس دمنده VDI-10S2S

هواکش دستشویی 10سانت هایلوکس دمنده VDI-10S2S مناسب نصب در منازل و اماکن اداری هستند. همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار و پنجره را دارند. اما معمولاً بر روی دیوار نصب می شود. قطر پروانه هواکش لوله ای دریچه دار 10سانت هایلوکس دمنده VDI-10S2S برابر 10 سانتیمتر است. برای نصب بر روی دیوار باید ایعاد این هواکش که برابر 16*16 سانتیمتر است را مد نظر قرار داد.
این هواکش با جنس پلاستیکی که دارد، وزن سبکی هم داشته که آن را برای کاربردهای خانگی مناسب نموده است. با وجود ابعاد کوچک، این هواکش هوادهی بسیار خوبی دارد و علت این امر تعداد زیاد پره های آن است. بنابراین برای جابه جایی هوای درون سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه می توانید از هایلوکس استفاده نمایید.
ویژگی های ظاهری هایلوکس دمنده به صورت زیر تعریف میشود : 
ابعاد این هواکش به گونه ای است که به صورت مربع بوده و لوگوی شرکت دمنده را در قسمت بالا و چپ هواکش مشاهده می کنید. این هواکش دمپر دار است. دمپر این هواکش به حالت افقی بازو بسته می شود. از مزیت دمپر داشتن این است که به هنگام خاموش بودن مانع از ورود هوای آلوده و حشرات موذی از راه هواکش به محیط درونی می شود. چراغ کوچکی هم در گوشه سمت راست و پایین وجود دارد، هنگامی که هواکش در حال کار باشد روشن می شود.
موتور هواکش لوله ای دریچه دار 10سانت هایلوکس دمنده VDI-10S2S مشخصات زیر را دارد : 
از ویژگی های این هواکش لوله ای دریچه دار 10سانت هایلوکس دمنده VDI-10S2S می توان به دور موتور 2250rpm اشاره کرد. قدرت هوادهی این هواکش با سایز 100 میلیمتر 90 متر مکعب بر ساعت است. توانی معادل 250 وات دارد. هایلوکس دمنده از جمله هواکش های تکفاز 220 ولتی با آمپر 0.01است.


هواکش دستشویی هایلوکس مناسب نصب در منازل و اماکن اداری هستند

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز