اشتراک گذاری

گرمکن غذا

گرمکن غذا 20 نفره گازی مدل GKG53

VN-10238
4 (از 1 نظر)
ظرفیت : 20
سوخت مصرفی: گاز شهری , گاز کپسول
جنس بدنه: استیل
وزن: 28 کیلو گرم
نوع عایق: پشم سنگ
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

12,900,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

12,900,000

تماس با تامین کننده
روماک ماشین
روماک ماشین
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات گرمکن غذا 20 نفره گازی مدل GKG53

انواع گرمکن غذا
دستگاه گرمکن غذا مدل GKG53نوعی فر شبیه به کابینت است که قابلیت گرم نگه‌ داشتن غذای پخته شده پرسنل را در دمایی ملایم دارد. این دستگاه در دو نوع خانگی (home use food warmer) و صنعتی (commercial food warmer) در بازار موجود بوده که به آن گرمکن غذا پرسنلی، صنعتی یا اداری نیز گفته می‌شود. دستگاه گرمکن غذا صنعتی تفاوت زیادی با دستگاه گرمکن خانگی دارد. هیتر آن که در مدل صنعتی بکار می‌رود قوی‌تر بوده و به منظور گرم کردن پیوسته غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر گرمکن‌های خانگی از نوع رومیزی هستند.
ظرفیت
گرم کننده صنعتی قادر است 20 غذا را به‌طور هم‌زمان گرم نگه‌ دارد. به جرات می‌توان گفت این دستگاه به طور قطع برای هر شرکتی مناسب است. یکی از موارد غیر قابل اجتناب خوردن غذای گرم در فصل سرما بوده که یکی از مشغله‌های افراد و کارکنان شرکت‌ها نیز همین موضوع است. شما قادر خواهید بود بیست ظرف غذا را در این دستگاه قرار دهید و به کار خود ادامه دهید. این دستگاه بدون نیاز به آشپز به غذاها حرارت وارد کرده و آن‌ها را گرم می‌کند.
نحوه عملکرد
این دستگاه یک محصول موفق از شرکت روماک ماشین بوده که به‌صورت رومیزی و دارای 3 طبقه است که در مدل گازی 20 نفره کافی است که بیست دقیقه قبل از صرف غذا دستگاه روشن گردد تا غذا کاملا گرم شود. دستگاه گرم کن غذا گازی رومیزی، دارای سیستم ترموکوبل بوده که از امنیت بالایی برخوردار و مانع از پخش گاز در محیط می‌گردد.
سفارشی سازی
این وسیله دستگاهی برای گرم کردن غذا در اداره و شرکت‌ها بوده که نیاز است آن‌ را در طول روز گرم نگه دارند این دستگاه‌ها در دو مدل گازی و برقی ساخته می‌شود که هرکدام با دو مدل سیستم اتومات و معمولی قابل ساخت است که در مدل‌های اتومات یا دیجیتالی آن ترموستات دیجیتالی جهت تنظیم دمای داخل گرمکن قرار دارد که وقتی به حداکثر دما برسد خود به خود خاموش می‌شود و همین طور این دستگاه قابلیت سیستم تنظیم دما به انتخاب اپراتور در هر درجه حرارتی برای گرم کردن غذا بوده است. 
ابعاد و فضا
دارای عایق حرارتی پشم سنگ بوده و داخل دستگاه از ورق گالوانیزه به ضخامت 0.8 میلی‌متر و بدنه دستگاه از ورق استنلس استیل خشدار به ضخامت 0.8 میلی‌متر ساخته شده است. نوع گازی معمولی به طول 50، عرض 60 و ارتفاع 70 سانتی‌متر طراحی  شده و گرمایش آن ( قابل استفاده با گاز شهری و کپسولی ) بوسیله شعله استیل بوده است. گرمکن GKG53 با رعایت کامل استانداردهای غذایی و بهداشتی امکان نگهداری انواع غذای طبخ شده با کنترل دما از صفر تا 100 درجه را دارد.
سازمان‌دهی
نگرانی هریک از کارکنان این است که همواره مراقب غذای خود باشند. جدای از سوختن غذا موارد دیگری هم حائز اهمیت است. گرم کردن غذا به خودی خود کار دشوار و زمان بری است. این موضوع باعث شد کارخانه روماک ماشین دستگاه گرم کننده غذا را تولید کند. به کمک این دستگاه، نیاز شرکت‌ها به ابزار و وسایل مختلف برآورده می‌گردد.
این گرمخانه مناسب استفاده در شرکت‌ها و اداره‌ها برای طبخ و گرم کردن غذای پرسنلی، مطبخ، کترینگ، رستوران، مناسب برای کارخانه‌ها و…. بوده است.
نگاه کلی
با داشتن دستگاه گرمکن در محل کار خود دیگر با دغدغه گرم کردن غذا خداحافظی خواهید کرد. پخت و پز مواد غذایی و از آن مهم‌تر نگهداری آن در دمای ایمن برای تمامی کسانی که در صنایع غذایی، از قبیل رستوران‌ها، فست فود و سایر تهیه غذاها فعالیت می‌کنند امری ضروری است. یکی از بهترین راه‌ها برای به حداکثر رساندن کیفیت خدمات، می‌تواند خرید این وسیله کار آمد باشد. این دستگاه برای کسانی که در مکان‌های شلوغ غذای آماده می‌فروشند بسیار مفید است زیرا می‌توانند غذای آماده یا از قبل منجمد شده را به همراه خود داشته باشند و با استفاده از این دستگاه آن را گرم و تازه نگه داشته یا بلافاصله گرم کنند.

 

 

 

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    50*60*70 سانتی متر
  • ظرفیت
    20
  • سوخت مصرفی
    گاز شهری , گاز کپسول
  • جنس بدنه
    استیل
  • ضخامت ورق بدنه
    0.8 میلی متر
  • جنس ورق داخل
    گالوانیزه
  • ضخامت ورق داخل
    1 میلی متر
  • وزن
    28 کیلو گرم
  • عایق
    دارد
  • نوع عایق
    پشم سنگ
  • قابلیت کنترل دما
    دارد
  • شمعک
    دارد
  • چرخ
    ندارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
نظرات خریداران 2 نظر
نظرات خریداران
فرزانه معتمد / 8 تیر 1400 12:24
دستگاه خوبیه مشکلی نداشته
شرکت پلیمر پلاست الماس / 11 بهمن 1399 10:51
در خصوص صدور فاکتور از واحد فروش ناراضی بودند
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز