اشتراک گذاری

دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل رومیزی اتومات 11x14 تک قالب با تزریق گاز

VN-15620
ابعاد دستگاه: 50*22*24 سانتی متر
سرعت دستگاه: 250 سیکل در دقیقه
ابعاد قالب: 14*11 سانتی متر
مکانیزم دستگاه: تمام اتوماتیک
جنس بدنه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سیل رومیزی اتومات 11x14 تک قالب با تزریق گاز

کاربرد و کارایی
 
دستگاه سیل رومیزی اتومات 11x14 تک قالب با تزریق گاز، درواقع یک دستگاه سیل وکیوم است که قابلیت درب بندی و پرس انواع ظروف پلاستیکی حاوی مواد غذایی مختلف اعم از گوشت، ماهی، سبزیجات، سالاد، غذاهای آماده، سبزی، قارچ، خشکبار، خیارشور را در اشکال و سایزهای مختلف دارد. از این دستگاه همچنین می توانید برای بسته بندی انواع محصولات دارویی، بهداشتی، شیمیایی و … نیز استفاده کنید و ظروفی با اشکال مستطیل و چهارگوش را با آن سیل کنید. البته مدل و شکل قالب در این دستگاه ها متفاوت است و می تواند مربعی، لیوانی، بیضی و … هم باشد. 
این دستگاه سیل رومیزی دارای سیستم تزریق گاز است که وکیوم و تخلیه هوای کامل داخل ظروف را تضمین می کند. این کار باعث جلوگیری از ورود گرد و خاک و آلودگی های موجود در محیط به درون ظروف و همچنین باعث ماندگاری بیشتر خوراکی ها در داخل بسته بندی و جلوگیری از فساد آنها می شود و  کیفیت اصلی (طعم، رنگ، شکل) و تازگی خوراکی ها را حفظ می کند. کاربرد اصلی دستگاه سیل وکیوم حرارتی در واحدهای فروش آبمیوه و بستنی، مرامز تهیه و توزیع غذای آماده، رستوران ها، کرتینگ ها، آزمایشگاه ها ، لبنیاتی ها و کارگاه های تولید قارچ و سبزی خردکنی، خط تولیدهای ترشی و مربا یا خشکبار و تمامی مراکزی است که نیاز به بسته بندی مرغوب محصولات خود را دارند.
قالب دستگاه های سیل با توجه به ظرفیت تولید و شکل ظرف آنها روتاری، کشویی یا خطی (تک لاین، دو لاین، سه لاین و…) ساخته می شوند و این دستگاه هم دارای قالب کشویی مسطیل شکل با ابعاد 11 در 14 سانتی متر است. سرعت این دستگاه سیل اتوماتیک نیز معادل 250 تا 300 سیکل در هر دقیقه است و اوپراتور امکان تنظیم توان تولید راهم خواهد داشت. پس یک گزینه عالی و ایده آل راه اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط خانگی و فروشگاهی محسوب می شود. 
 
ماهیت دستگاه
 
دستگاه سیل رومیزی اتومات 11x14 تک قالب با تزریق گاز دارای سیستم عملکرد پرس حرارتی با مکانیزم اتوماتیک است. یعنی عملیات سیل کردن یا وکیوم و تخلیه هوای داخل ظروف در این دستگاه به کمک یک المنت حرارتی صورت می گیرد. برای انجام کار کافی است تا اپراتور ظرف را داخل قالب دستگاه قرار بدهد و آن را به داخل هدایت کند تا از طریق فشار قالب بالایی و حرارت المنت های برقی فویل آلومینیوم یا سلفون بر روی دهانه ظرف پرس شود. در نهایت هم سلفون اضافه توسط تیغه برش، برش داده می شود و با پایان عملیات سیل ظرف سیل شده به بیرون از دستگاه انتقال داده خواهد شد. این دستگاه قابلیت استفاده از انواع سلفون شفاف یا چاپ شده و فویل آلومینیوم را برای پرس درب ظروف دارد.
قابلیت تزریق گاز دستگاه سیل وکیوم مذکور نیز علاوه بر افزایش زمان نگه داری محصول درون بسته بندی، شکل ظاهری ظرف را هم زیباتر می کند. تزریق گاز به نوعی کمک می کند تا سلفون روی ظرف به حالت بهتر و شکیل تری روی ظرف کشیده شوند. نوع گاز تزریقی در این دستگاه با توجه به نوع محصول متفاوت است و مدت ماندگاری محصولات هم بسته به نوع گاز تزریفی متغیر خواهد بود. گازهای رایج جهت نگه داری محصولات غذایی معمولا گاز دی اکسید کربن و ازت هستند. برق مصرفی این دستگاه سیل رو میزی نیز برق تکفاز با ولتاژ 220 ولت شهری است.
 
ویژگی کالا
 
جنس بدنه دستگاه سیل رومیزی اتومات 11x14 تک قالب با تزریق گاز از استنلس استیل ضد زنگ و مقاوم با رنگ الکترواستاتیک ضد خش است. این دستگاه امکان نصب کنتور برای شمارش تعداد محصول، تاریخ زن یا جت پرینتر اتومات و چاپ قیمت و مشخصات محصول را هم دارد. ابعاد دستگاه نیز 24 در 22 در 50 سانتی متر است و به راحتی می توانید در یک فضای کوچک آن را جانمایی کرده و به کار بگیرید. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است و امکان کار کردن با آن برای مبتدی ترین اوپراتورها هم وجود دارد.
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    50*22*24 سانتی متر
  • ابعاد قالب
    14*11 سانتی متر
  • سرعت دستگاه
    250 سیکل در دقیقه
  • مکانیزم دستگاه
    تمام اتوماتیک
  • جنس بدنه
    استیل
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نوع ظرف
    مستطیل
  • قابلیت تزریق گاز
    دارد
  • چرخ
    ندارد
  • رنگ دستگاه
    الکترواستاتیک
  • سیستم عملکرد
    پرس حرارتی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز