اشتراک گذاری

دستگاه گریل

دستگاه گریل ذغالی

VN-16303
ابعاد: 40*60*60 سانتی متر
سوخت مصرفی: گاز شهری و گاز کپسول
پایه: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه گریل ذغالی

کاربرد و کارایی

دستگاه گریل ذغالی، یکی از تجهیزات فست فودی بسیار مورد استفاده است که پخت ملایم مواد غذایی بدون قرار گرفتن در مجاورت حرارت مسقیم شعله گاز را ممکن می کند. می توان گفت گریل یک ماهی تابه یا یک دستگاه پخت و پز است که از یک سطح گسترده تخت تشکیل شده و  مخصوص پخت غذاهای گوشتی بدون روغن است. از گریل ذغالی برای کباب کردن کردن انواع گوشت و مرغ و ماهی و آماده کردن استیک و دنده کبابی، همبرگر و سایر غذاهای فرنگی و دریایی استفاده می شود. این دستگاه گریل به گونه ای طراحی شده که می توانید آن را در فضاهای کوچک و محدود و همچنین رستوران های خیابانی که فضای محدودی دارند هم به کار بیندازید و غذایی با پخت و کیفیت بالا برای مشتری هایتان سرو کنید.
در اصل کباب‌ کردن مواد خوراکی بر روی سطوح صاف و شیاردار، گریل کردن نام دارد و این منقل ذغالی هم درواقع‌ یک باربیکیو (barbecue) ساده است که امکان پخت و کباب کردن انواع گوشت را بدون استفاده از روغن به شما می دهد. یعنی این گریل ذغالی بدون روغن عملیات سرخ کردن را انجام می دهد و بیشتر برای پخت های رژیمی مورد استفاده قرار می گیرد. عدم نیاز به روغن در این دستگاه و همچنین سیستم حرارت غیر مسقیم آن باعث می شود تا خوراکی و کباب خروجی بدون احتمال آسیب به بافت ماده غذایی اولیه و از بین رفتن تركیب‌های مغذی داخل آن، آماده شود. 



 

ماهیت دستگاه

دستگاه های گریل صنعتی معمولا به دو گونه گازی یا الکتریکی در بازار عرضه می شوند. دستگاه گریل ذغالی مذکور از نوع گازی است و از گاز شهری و گاز کپسولی برای انجام عملیات پخت و کباب کردن مواد غذایی استفاده می کند. چدن شیاردار دستگاه نیز انتقال یکپارچه گرما و حرارت به مواد غذایی را تضمین می کند. شعله برنر شمعک دار دستگاه کار کباب کردن گوشت، همبرگر، استیک و ... را انجام می دهد و  میزان دما و حرارت آن توسط شیر استاندارد خارجی درجه یک کنترل می شود. این دستگاه گریل همچنین دارای صفحه مغناطیسی فولاد آتش خوار A516  گرید 70 است و برای امنیت بیشتر و مصرف سوخت بهینه تر با پیلوت و مشعل و البته ولوم تنظیم حرارت هم تجهیز شده است. 
زیر گریل ذغالی مذکور همچنین یک سینی روغن ریز تعبیه شده تا تخلیه روغن مازاد دستگاه به راحتی صورت بگیرد و از کثیف شدن فضای اطرف و کف جلوگیری شود. ضمن اینکه شست و شوی آن هم بسیار آسان است و  پایه‌های قابل رگلاژ  و 3 لبه محافظ برای جلوگیری از پخش شدن حرارت گریل نیز کار با آن را برای اوپراتورهای مبتدی هم ممکن کرده است.




 

ویژگی کالا

این دستگاه گریل دارای صفحه چدنی شیار دار طرح APW آمریکایی  است و  بدنه آن هم تمام استنلس استیل 304 است. ضخامت کلیه ورق های استیل بدنه دستگاه 1.5 میلی متر است و ولوم های تعبیه شده در ان نیز از جنس بوکالیت هستند. ابعاد دستگاه نیز 60 در 60 در 40 سانتی متر است و می توانید آن را در آشپزخانه ها یا فست فودی هایی با فضای محدود و کوچک هم جانمایی کنید.


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    40*60*60 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
    گاز شهری و گاز کپسول
  • جنس بدنه
    استیل
  • ولوم تنظیم حرارت
    دارد
  • سینی روغن
    دارد
  • چدن شیاردار
    دارد
  • شمعک
    دارد
  • پایه
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
علی طاهری / 26 اردیبهشت 1401
سلام بنده رفسنجان هستم اگه فر رو سفارش بدم چند روز بعد به دستم میرسه و ارسالش چجوریه ؟
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز