اشتراک گذاری

سمپاش زنبه ‌ای

سمپاش زنبه ای با موتور G 160 و پمپ لوشانگ تایوان مدل 16693

VN-16693
4 (از 1 نظر)
ابعاد: 60*35*40 سانتی متر
سوخت موتور: بنزین
نوع موتور: هوندا G160
نوع پمپ: لوشانگ
لانس: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

8,800,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

8,800,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش زنبه ای با موتور G 160 و پمپ لوشانگ تایوان مدل 16693

کاربرد و کارایی

از دیگر دستگاه‌های سمپاشی که برای مبارزه با انواع آفات نباتی و حشرات، بیماری‌های درختان و علف‌های هرز مورد استفاده قرار می‌گیرد، سمپاش‌های زنبه‌ای هستند. معمولا کشاورزان و باغداران این نوع سمپاش‌ها را بیشتر برای سمپاشی باغات و زمین‌های کشاورزی در متراژها و مساحت‌های بالا به‌کار می‌گیرند.

البته سمپاش‌های زنبه‌ای برخلاف سمپاش‌های فرغونی فاقد سیستم چرخ‌دار هستند. یعنی برای استفاده از آن باید  آن‌ها را در جای ثابتی قرار بدهیم و با استفاده از شلنگ‌ها و قدرت موتور دستگاه عملیات پمپاژ و پاشش محلول و سموم به‌نقاط مختلف باغ یا زمین کشاورزی را مدیریت کنیم. از طرف دیگر این سمپاش‌ها همچنین مخزن ذخيره سم ندارند و همین  ویژگی هم به‌نوعی جابه‌جایی و حمل آن‌ها را برای مناطق کوهستانی و صعب‌العبور راحت‌تر می‌کند. البته انواع مختلف سمپاش‌های زنبه‌ای را می‌توان بر روی اتومبیل‌های مخزن‌دار مثل تانکرها سوار کرد و قابلیت کار با مکش از داخل لوله را هم دارند.

سمپاش‌های زنبه‌ای درواقع دسته‌ای از سمپاش‌های موتوری محسوب می‌شوند. موتور این دستگاه‌ها ممکن است احتراقی یا الکتریکی باشد. یعنی سمپاش زنبه‌ای می‌تواند موتور بنزینی یا برقی داشته باشد. موتور‌های الکتریکی  این دستگاه‌ها معمولا یک الکتروموتور تکفاز ۱۴۰۰ دور با توان ۲ تا 5/7 اسب‌بخارهستند که می‌توانید با کوچک یا بزرگ کردن فولی الکتروموتور، دور مورد استفاده پمپ سمپاش را کنترل و بسته به حجم مساحت مورد نیاز سمپاشی خودتان دور آن را تعیین کنید. موتور‌های احتراقی سمپاش‌های زنبه‌ای هم معمولا چهارزمانه و دارای کارتل روغن هستند و استارت دستی یا هندل دارند. بسته به نیاز شما برای میزان کوبل با پمپ‌های سمپاش باید موتور احتراقی بنزینی یا موتور احتراقی دیزلی برای دستگاه درنظر بگیرید. البته توجه داشته باشید که هرچه دور موتور سم‌پاش پايين‌تر باشد اصطحلاک سيستم سمپاش نیز کمتر و عمر آن بیشتر است.

 

 

ماهیت دستگاه

اساس کار این نوع سمپاش‌ها درست مثل سمپاش فرغونی روی يک موتور الکتریکی یا احتراقی و يک پمپ پيستونی تحت فشار قرار دارد. برای همین نوع و مدل موتور و کیفیت شاسی سمپاش‌های زنبه‌ای در کارایی و میزان بهره‌وری آن‌ها نقش بسیار مهمی دارند. اصلا نام زنبه‌ای به دلیل شکل و شمایل شاسی‌اش بر روی آن گذاشته شده است. شاسی این سمپاش به شکل زنبه و دارای دو دسته حائل در دو طرف است. درواقع مدل‌های مختلف سمپاش زنبه‌ای براساس نوع و برند موتورشان دسته‌بندی می‌شوند مثل همین سمپاش زنبه‌ای با موتور G160 یا سمپاش زنبه‌ای با موتور روبین ژاپن.

سمپاش‌های زنبه‌ای با موتورهای احتراقی بیشتر برای فضا‌هایی که دسترسی ساده و آسان به نیروی برق وجود ندارد به‌کار گرفته می‌شوند مثل باغ‌ها و مزارع دور از روستاها و ...، نوع برقی این دستگاه‌ها هم برای استفاده در گلخانه‌های متوسط و نیمه‌مکانیزه بسیار مناسب است.

ویژگی کالا

سمپاش زنبه‌ای با موتور G160 و پمپ لوشانگ تایوان، دارای یک موتور بنزینی چهارزمانه هوندا G160 ساخته کشور تایلند است. نوع پمپ دستگاه نیز لوشانگ و ساخته کشور تایوان است. این دستگاه سمپاش همچین لانس و شلنگی به‌طول 50 متر دارد و همان‌طور که اشاره شد فاقد چرخ متحرک است.

علاوه بر این‌ها این دستگاه 600 میلیمتر طول و 350 میلیمتر عرض و 400 میلیمتر ارتفاع دارد و وزن آن 45 کیلوگرم است. یعنی به‌راحتی می‌تواند برای فضاهای سبز شهر و سالن‌های دامداری و مرغداری نیز به‌کار گرفته شود.

پمپ این دستگاه قدرت بسیار بالایی دارد و همین هم باعث شده تا بهترین گزینه برای سمپاشی درخت‌های گردو باشد، چون برد پاشش آن به واسطه داشتن این پمپ‌ تا ۲۰ متر هم می‌رسد.

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    60*35*40 سانتی متر
  • نوع سمپاش
    زنبه ای
  • سوخت موتور
    بنزین
  • نوع موتور
    هوندا G160
  • کشور سازنده موتور
    تایلند
  • نوع پمپ
    لوشانگ
  • کشور سازنده پمپ
    تایوان
  • لانس
    دارد
  • شلنگ
    دارد
  • طول شلنگ
    50 متر
  • چرخ محرک
    ندارد
  • وزن
    45 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز