اشتراک گذاری

کاتر سوسیس و کالباس

دستگاه کاتر میکسر سوسیس و کالباس 7 کیلویی

VN-17156
4 (از 1 نظر)
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

10,600,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

10,600,000

تماس با تامین کننده
زادمن
زادمن
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه کاتر میکسر سوسیس و کالباس 7 کیلویی

کاربرد و کارایی

دستگاه کاتر میکسر سوسیس و کالباس، دستگاهی قدرتمند برای خرد کردن و پوره کردن و مخلوط کردن مواد اولیه صنایع غذایی به ویژه سوسیس و کالباس است. این دستگاه قابلیت تهیه خمیر سوسیس و کالباس خانگی با انواع گوشت را در بهترین کیفیت دارد. به کمک این دستگاه می توانید به راحتی خمیر سوسیس و کالباس باکیفیت در حجم بالا تهیه کرده و محصولات سوسیس و کالباس امولسیونی را مثل سوسیس و کالباس های بازار تولید کنید. دستگاه مذکور به نوعی یک تجهیزات تولید سوسیس و کالباس در مغازه های پروتئینی در حضور مشتری هم هست و همچنین می توانید از آن برای پوره کردن نخود برای تهیه فلافل یا تهیه مایه کتلت و کوکو نیز استفاده کنید.
کنترل دما در تهیه سوسیس ها و محصولات امولسیونی بسیار مهم است، چون انتقال دما به ویژه انتقال دما از موتور به محفظه و مخزن در حین کارکردن دستگاه باعث می شود دمای خمیر بالا برود و بافت محصول نهایی دچار مشکل شود. بنابراین این دستگاه برای جلوگیری از انتقال دما از موتور به مخزن، به یک لایه عایق مجهز است. دستگاه کاتر میکسر سوسیس و کالباس 7 کیلویی در هر نوبت قادر به تولید 4 تا 6 کیلوگرم خمیر خواهد بود و سرعت مناسب و کم بود استهلاک و خرابی آن نیز، امکان تولید روزانه  15 تا 20 کیلوگرم خمیر و ماده اولیه غذا را به شما می دهد. یک درب شیشه ای حفره دار نیز اضافه کردن هر گونه مواد به داخل مخزن در حین کارکرد دستگاه را ممکن کرده است.


 

ماهیت دستگاه

دستگاه کاتر میکسر سوسیس و کالباس 7 کیلویی، برای  خرد کردن گوشت و مواد غذایی مخلوط کردن آن با مخلفات دیگر مانند روغن و ادویه از یک موتور تک دور با قدرت 5/1 اسب بخار استفاده می کند. نوع برق مصرفی دستگاه نیز تک فاز  با ولتاژ ۲۲۰ ولت شهری است و با فرکانس ۵۰ هرتز کار می کند. این دستگاه همچنین به چهار تیغه ضد زنگ مجهز است که باعث می شود به راحتی و با سرعت بالا مواد اولیه تولیدات غذایی خود را آماده کنید. برای افزایش امنیت دستگاه نیز یک میکروسوییچ روی آن تعبیه شده است.

تنها کافی است تا مواد غذایی مورد نظر خود اعم از قبیل گوشت و مرغ را در داخل مخزن دستگاه بریزد و دستگاه را روشن کنید تا تیغه های فلزی چرخان قوی آن کار خرد کردن و مخلوط کردن آنها در بهترین کیفیت انجام بدهد و خمیر و مایه اولیه ای یکنواخت به شما تحویل بدهد.

 

 

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه کاتر میکسر سوسیس و کالباس 7 کیلویی از استیل ضد زنگ است و تیغه دستگاه نیز از استیل فنر ساخته شده که مقاومت و طول عمر بسیار بالایی دارد. شاسی دستگاه هم تمام استیل است و آب بندی شافت دستگاه نیز کاملا استاندارد بوده تا از بروز هرگونه نشتی به داخل قسمت موتور جلوگیری شود. همچنین کاسه جدا شونده دستگاه امکان شستشوی آسان آن را فراهم کرده تا تمامی موازن بهداشتی در حین استفاده از دستگاه به خوبی رعایت شود. ابعاد دستگاه نیز 60 در 40 در 70 سانتی متر است.

 

 


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    70*40*60 سانتی متر
  • کاربرد
    تهیه سوسیس و کالباس و مایه کتلت و کوکو
  • ظرفیت ورودی
    7 کیلوگرم در ساعت
  • قدرت موتور
    1.5 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس تیغه
    استیل فنر
  • میکرو سوییچ ایمنی
    دارد
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
فاطمه نوروزی / 13 اسفند 1399 10:51
هزینه بار را خودم پرداخت کردم که اضافی بود و این مورد در سایت اعلام نشده بود درب پوش دستگاه خیلی کوچک است و تا درب دستگاه بسته نشود دستگاه کار نمیکند و کاش این چالش در هنگام کار دستگاه برطرف شود
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز