اشتراک گذاری

دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش رومیزی مدل آتوسا

VN-17202
4.1 (از 13 نظر)
ابعاد: 46*30*19 سانتی متر
وزن: 3.5 کیلو گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سلفون کش رومیزی مدل آتوسا

کاربرد و کارایی

دستگاه سلفون کش رومیزی مدل آتوسا، درواقع یک استرچ کش دستی رومیزی برای بسته بندی مواد غذایی با سلفون است. این دستگاه برای رول های بزرگ 500 تا 1000 متر و عرض 40 سانتی متر مناسب است و به همین دلیل برای مشاغل و کسب و کارهایی که برای بسته بندی به سلفون های متراژ بالا نیاز خواهند داشت، یک گزینه ایده آل محسوب می شود. دستگاه سلفون کش رومیزی مذکور را می توانید در خانه ، کارگاه ها و کارخانجات برای سلفون کشی روی بسته بندی محصولات و مواد غذایی مختلف گوشتی، سبزیجات، حبوبات، ماهی، میوه و قارچ یا بسته بندی انواع کیک و دسر یا شیرینی در قنادی ها و بسته بندی سالاد و مواد غذایی در رستوران ها و فست فودها به کار بگیرید.
این دستگاه قابلیت نصب رول های بزرگ سلفونی با ضخامت های مختلف را دارد که میزان بازدهی دستگاه را بالا می‌ برد. در هر بار مصرف نیز نیازی به پیدا کردن ابتدای رول ندارید، می توانید بدون وقفه از آن استفاده کنید و در صورت اتمام رول سلفن هم جایگذاری یک رول استرچ جدید در دستگاه به سرعت انجام می‌ شود. بنابراین به راحتی می توانید از دستگاه سلفون کش دستی ایزیکات مدل آتوسا در سالن های قارچ ، قنادی ها و رستوران ها یا سوپرمارکت ها استفاده کنید. دستگاه سلفون کش دستی مذکور همچنین دارای تیغه برش خارجی از جنس فلزی با سرعت قطع بالا است که برای قطع سلفون از برق استفاده نمی کند. علاوه بر اینها این دستگاه استرچ کش دستی به یک روکش تیغه برش، برای پوشاندن تیغه در زمان هایی که از دستگاه استفاده نمی کنید  مجهز است که امنیت کار با دستگاه تضمین می کند. 

دستگاه سلفون کش دستی یا رومیزی که از آن در کارگاه های بسته بندی میوه و سبزیجات ،زستوران ، قنادی ، ….. از این دستگاه بهره می برند

ماهیت دستگاه

این دستگاه استرچ کش دستی بزرگ دارای سیستم برش کاتر و نوع سلفون کشی افقی است. دستگاه سلفون کش رومیزی بزرگ از دو غلتک برای چسباندن سلفون و یک قطعه استیل ضد زنگ تسکیل شده است که این امکان را می دهد سلفون در هنگام بسته بندی از زیر محصول عبور داده شود و آن را بسته بندی کند. سلفون کش دستی مذکور برای سلفون کشی و چسباندن فیلم های مخصوص روی بسته بندی انواع محصولات از یک تیغه فلزی مخصوص هم بهره می برد. کار کردن با این محصول بسیار ساده است. تنها کافی است تا سلفون کش ایزیکات را رو به روی خود بگذارید و ظرف را در فاصله کمی از سلفون کش قرار بدهید و سلفون را به روی ظرف بکشید و بعد سلفون را قطع کنید و باقیمانده سلفون را به ظرف بچسبانید. عدم استفاده دستگاه از برق برای قطع سلفون علاوه بر امنیت بیشتر میزان مصرف انرژی کمتری هم روی دست شما می گذارد و یک دستگاه کاملا بهینه از نظر هزینه های مربوط به مصرف انرژی است.

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه سلفون کش رومیزی مدل آتوسا، از پلاستیک با کیفیت و مطابق با استانداردهای صنایع غذایی است. اگر در محیط کسب و کار شما که کودکان یا افراد مسن وجود دارند می توانید برای امنیت بیشتر تیغه برش پلاستیکی که البته سرعت برش پایین تری نسبت به تیغه های فلزی دارد را روی دستگاه بارگذاری کنید. ابعاد تقریبی دستگاه مذکور 19 در 30 در 46 سانتی متر است و 5/3 کیلوگرم هم وزن دارد و به عنوان یک دستگاه سلفون کش رومیزی به راحتی می توانید آن را جابه جا و با خود حمل کنید. سایز جمع و جور این دستگاه به شما اجازه می دهد که آن را در محیط های کارگاهی و فروشگاهی با متراژ پایین هم جانمایی کرده و در کمترین فضاها هم یک کسب و کار بسته بندی راه اندازی کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    46*30*19 سانتی متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    3.5 کیلو گرم
نظرات خریداران 8 نظر
نظرات خریداران
عباس مسجدی / 10 مهر 1400 11:10
گذاشتن حفاظ روی تیغه برش به سختی انجام میشود
فرید ملالی / 9 شهریور 1400 13:16
اصلا راضی نبودم دستگاه شکستگی داشت
سیاوش وکیلی / 31 خرداد 1400 11:26
از دستگاه راضی بودم ولی ارسال با تاخیر انجام شد و پیگیری خوب نبود
زینب رِئیسی / 18 خرداد 1400 10:49
خیلی دیر سلفون رو پاره میکنه و بعضی وقتا گیر داره
مسلم محمدیان / 21 بهمن 1399 07:07
کاربر در میانه مکالمه تماس را قطع کرد
مهدی شیرازی / 19 بهمن 1399 11:40
اگر میشه برای این دستگاه پایه هم اضافه شود
سیدرضاابطحی / 11 بهمن 1399 06:54
وزن دستگاه برای نگهداری سلفون خیلی سبک است
صابر شیرازی / 7 بهمن 1399 08:17
قسمتی از دستگاه کیفیت لازم را ندارد گیره نگدارنده سلفن درست کار نمیکند
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز