اشتراک گذاری

اجاق گاز صنعتی

اجاق گاز 2 شعله رومیزی طرح APW

VN-17220
تعداد شعله: 2
نوع گاز مصرفی: شهری
فر: ندارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات اجاق گاز 2 شعله رومیزی طرح APW

کاربرد و کارایی
 
اجاق گاز 2 شعله رومیزی، به منظور پخت و پز در رستوران ها، فست فودها، آشپزخانه های تهیه غذا و کترینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. اجاق گازهای رومیزی صنعتی معمولا در فضاهای کوچک و کابین دار به کار گرفته می شوند و این مدل از آنها برای استفاده در رستوران ها، مسافرخانه ها، مدارس، ادارات و … بسیار مناسب است. فناوری پیشرفته‌ این اجاق گاز دو شعله صنعتی، در صورت خاموش شدن شعله توسط وزش باد یا ریختن مایعات و موارد دیگر روی آن، به سرعت جریان گاز ورودی اجاق را قطع می‌کند تا یک پخت و پز ایمن را برای شما تضمین کند. اجاق گاز 2 شعله رومیزی همچنین به فناوری ترموکوبل TOP TIME مجهز است که باعث می شود شعله اجاق در کمتر از یک ثانیه روشن شود.
همچنین در زیر شعله های این اجاق گاز، سینی یک آبریز تعبیه شده است تا در صورت سر ریز شدن مواد غذایی داخل سینی ریخته شوند. تمام تجهیزات آن هم قابلیت جدا شدن دارند تا تمیز کردن و شستشوی آنها راحت و سریع باشد. اندازه صفحه اجاق گاز رومیزی مذکور نیز 28 در 28 سانتی متر است که یک سایز استاندارد برای نصب در آشپرخانه های مختلف یا حتی فضای کوچک محسوب می شود.  


 
ماهیت دستگاه
 
این اجاق گاز رومیزی 2 شعله دارای پلوپز دارد و نوع گاز مصرفی آن هم گاز شهری است. نوع نصب اجاق هم توکار است و قطعات اصلی آن علاوه بر شعله پخش کن، شامل ترموکوپل فوق سریع و فندک الکتریکی اتوماتیک ساخت کشور ایران و وک می شود. راندمان احتراق معمولی دستگاه و وجود یک ولوم با جنس باکالیت (نوعی پلاستیک فشرده) عایق در برابر حرارت گرما نیز، بهینه بودن مصرف انرژی دستگاه را تضمین کرده اند. مخصوصا اینکه ولوم ها در این صفحه گاز به صورت حائل و به دور از حرارت کار شده اند. میزان مصرف گاز این اجاق گاز چیزی حدود 3.5 مترمکعب در ساعت است.
سر شعله های این این اجاق گاز با توزیع منحصر به فرد گرمای شعله به صورت همزمان از درون و بیرون مشعل، توان حرارتی اجاق را افزایش داده و باعث کاهش مدت پخت غذا می شوند. این سر شلعه ها علاوه بر توان حرارتی مناسب برای پوشش نیازهای متنوع آشپزی مخصوصا پخت و پز به سبک ایرانی، به دلیل تجهیز با 2 ژیگلور هم مصرف انرژی کمتری دارند و هم می توانند در 2 حالت کاملا روشن یا فقط روشن بودن شعله وسط با استفاده از یک ولوم، عمل کنند.



 
ویژگی کالا
 
جنس رویه این اجاق گاز 2 شعله رومیزی از چدن لعاب دار است و بدنه آن هم از ورق استیل ضد زنگ  و ضد خش۳۰۴ به ضخامت 5/1 میل ساخته می شود. درواقع پوشش سطح این دستگاه از استیل ضد زنگ است و یک محافظ صفحه چدن ترانز استاندارد 1 تیکه هم دارد. وزن تقریبی این اجاق گاز 3 کیلوگرم است و قابل حمل و نصب کاملا آسانی هم دارد. اجاق گاز 2 شعله رومیزی همراه با 18 ماه گارانتی عرضه می شود و خدمات پس از فروش هم دارد.
 


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • تعداد شعله
    2
  • نوع گاز مصرفی
    شهری
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس رویه
    چدن
  • اندازه صفحه اجاق
    28*28 سانتی متر
  • فر
    ندارد
  • چرخ
    ندارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز