اشتراک گذاری

دستگاه سبزی خرد کن

دستگاه سبزی خرد کنی بشقابی استیل تک فاز دهانه 90 مدل 18104

VN-18104
ابعاد: 120*110*100 سانتی متر
ظرفیت : 40 کیلوگرم
قدرت موتور: 2 اسب بخار
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
58,000,000
5%

55,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه
58,000,000
5%

55,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سبزی خرد کنی بشقابی استیل تک فاز دهانه 90 مدل 18104

کاربرد و کارایی
 
دستگاه سبزی خرد کنی بشقابی دهانه 90، یک تجهیزات آماده سازی کاربردی در هتل ها، آشپزخانه بیمارستان ها، تالارهای پذیرایی و عروسی، رستوران ها، کترینگ های تهیه غذا، فست فود ها، فروشگاه های عرضه سبزی جات، و شرکت های عرضه محصولات خشک محسوب می شود که می تواند چیزی حدود 40 کیلوگرم سبزی را تنها در مدت زمان ۵ دقیقه خرد کند و در عرض یک ساعت تا ۳۰۰ کیلو سبزی را بدون داغ شدن و کاهش کیفیت در اختیار شما بگذارد. این دستگاه سبزی خرد کنی بشقابی مجهز به تیغه و پاتیل دوار با سرعت خردکن بالا است که باعث می شود سبزی هایی با قطعات یک اندازه و کاملا برش خرده و بدون له شدگی و آب انداختن به عنوان محصول نهایی به شما تحویل داده شود.
همچنین تیغه های برنده و قدرتمند دستگاه و ۲ دینام ۲ اسب بخار آن تضمین می کنند تا به بدن استهلاک و افت کیفیت برای کار طولانی مدت و مدوام در رستوران ها و یا مغازه های سبزی خرد کنی روی آن حساب کنید. مخصوصا اینکه دستگاه مذکور کاملا بدون لرزش و کم صدا و کار می کند. ابعاد دهانه بشقابی آلومینیومی ۳ میلی متری دستگاه هم 90 سانتی متر بوده و ظرفیت آن هم نزدیک به 10 کیلوگرم است. 


 

 
ماهیت دستگاه
 
سبزی خرد کنی بشقابی دهانه 90، دارای یک موتور با قدرت 2 اسب بخار است که با برق تکفاز و ولتاژ 220 شهری کار می کند. دستگاه همچنین مجهز به تیغه های فنر اصلی تمام استیل قدرتمند و ۳ تیغه یدکی هم هست و یک گیربکس حلزونی از مدل دنده برنزی تیپ ۶۲ اصفهان دارد. روی دستگاه یک میکروسوئیچ هم تعبیه شده تا هنگام کار با درپوش بشقابی سبزی خرد کن مذکور امنیت کار با آن تضمین شده باشد. به این صورت که به محض برداشته شدن در، تیغه ها را از کار می افتند و اوپراتور هیچ ‌وقت هنگام کار با آن دچار آسیب نخواهد شد. دستگاه دو عدد کلید جداگانه برای هر دینام خود دارد.
روی دهنه بشقاب این دستگاه تیغه های قدرتمندی وجود دارد که با چرخیدن، سبزی های ورودی به دستگاه را خرد می ‌کنند. برای استفاده از این سبزی خردکن حتما کاور محافظ بالای تیغه را کاملا چفت کرده و بعد دستگاه را روشن کنید و سبزی‌ها را داخل لگن آن بریزید. به محض روشن شدن نیز تیغه و بشقاب بالای دستگاه شروع به چرخیدن می کنند و سبزی از زیر تیغه عبور داده شده و خرد می ‌شوند.  حرکت چرخشی کاملا مورب و برعکس تیغه های دستگاه و لگن و بشقاب آن نیز کمک می کند تا هر ماده خوراکی که داخل آن ریخته شده به خوبی ریز شود. یعنی هر بار چرخش لگن، سبزی را ریزتر و خردتر می کند و اگر خواستید سبزی ها را ریزتر کنید کافی است تا اجازه بدهید دستگاه دور بیشتری بچرخد.
 

 

 
ویژگی کالا
 
جنس بدنه دستگاه سبزی خرد کنی بشقابی دهانه 90، از استیل خشدار یا براق روکش دار 304 با ورق 8/0 میلی متری است. مخزن و بشقاب و حفاظ تیغه این سبزی خرد کن نیز از آلومینیوم با آلیاژ همبسته ساخته شده اند که مطابق با استانداردهای صنایع غذایی است و قابلیت شستشو دارد. ابعاد این دستگاه نیز 100 در 110 در 120 سانتی متر است و وجود چرخ با قابلیت تنظیم ارتفاع روی آن نیز باعث شده قابلیت جابجایی آسانی داشته باشد و به راحتی برای جانمایی در هر گوشه ای از مغازه و یا رستوران انتقال داده شود.

 

 

 

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    120*110*100 سانتی متر
  • ظرفیت
    40 کیلوگرم
  • قدرت موتور
    2 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 , 380
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس بشقاب
    آلومینیوم
  • پایه
    دارد
  • سیم جمع کن
    ندارد
  • قابلیت شستشو
    دارد
  • میکرو سوئیچ
    ندارد
  • چرخ
    دارد
  • ابعاد دهانه
    90 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز