اشتراک گذاری

سمپاش فوگر

سمپاش فوگر بنزینی با موتور ترک مدل SM600

VN-18113
5 (از 1 نظر)
ابعاد: 122*27*34 سانتی متر
بشترین قطر ذرات: 50 میکرون
ظرفیت مخزن: 5.7 لیتر
وزن: 9 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش فوگر بنزینی با موتور ترک مدل SM600

کاربرد و کارایی

سمپاش فوگر حرارتی دستی و بنزینی، یک دستگاه سمپاش از خانواده دستگاه‌های مه پاش است که برای یک سمپاشی و ضدعفونی کردن کاملاً یکنواخت و مبارزه با حشرات ناقل و بیماری های واگیر دار در فضاهای عموماً سربسته کشاورزی مانند گلخانه های صنعتی یا گلخانه های پرورش گل و گیاه و قارچ و همچنین سالن های پرورش دام و طیور یا سوله ها و سیلوهای غلات، کارخانجات مواد غذایی و در سردخانه های میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد. البته برای کنترل و دفع آفاتی مانند شته، مگس، مورچه، موش صحرایی و غیره درمکان های سربسته شلوغ و عمومی مانند آسایشگاه ها، زندان ها و غیره نیز می‌ توانید از این سمپاش استفاده کنید.

علاوه بر اینها به جز سمپاشی یا انجام عملیات ضدعفونی در مرغداری ها و دامپروری ها برای مبارزه با بیماری های ویروسی و واگیردار، یک سمپاش فوگر حرارتی دستی – بنزینی می‌ تواند برای مبارزه با سرمازدگی باغات و مزارع و خنک کردن و حفظ رطوبت فضاهای کشاورزی یکپارچه مانند گلخانه ها و حتی دامداری ها و مرغداری ها یا فضاهای باز یا بسته صنعتی، تفریحی، پارک ها و غیره، نیز به کار گرفته شود.

درواقع بیشترین کاربرد این دستگاه‌ها در گلخانه ها و فضاهای سربسته است، چون در فضاهای باز زراعی و کشاورزی معمولا یک یک باد بی موقع می تواند کارایی و بهره وری دستگاه را کاهش بدهد. هرچند در فضاهای باز زراعی و باغات نیز می توانید به صورت تکی و برای هر درخت مجزا کار سمپاشی با این دستگاه را به خوبی انجام بدهید.

ماهیت دستگاه

کار سمپاش فوگر حرارتی دستی و بنزینی این است که با کوچک کردن هر چه بیشتر قطرات سموم نباتی و مواد شیمیایی ضدعفونی، سموم نباتی و محلول های ضدعفونی را در غالب چیزی شبیه به مه در فضای میان گیاهان و محیط اطراف پخش کند. ماهیت فزیکی سیال مه، به ‌گونه ‌ای است که این امکان را به سموم و مواد ضدعفونی می دهد تا به راحتی در هر فضایی رسوخ کنند و کاملاً بر هر سطحی بنشینند. این یعنی سمپاشی یکنواخت و اصولی یاضدعفونی کردن کامل محیط و گند زدایی با دقت بالا

برای تبدیل سموم و محلول های ضدعفونی به قطراتی با قطری در محدوده قطرات آب در فضای مه آلود (با قطر های ۱ الی ۵۰ میکرون)، این سمپاش از یک موتور احتراقی بنزینی با قدرت ۲۵.۴ اسب بخار استفاده می کند. شیوه کار دستگاه هم به این صورت است که سم یا مایع ضدعفونی، تحت یک حرارت شدید و ناگهانی، به سرعت بخار شده و سپس تحت فشار بالایی در بطن دستگاه قرار می گیرد تا به ذرات بسیار ریز تبدیل شود. موتور سمپاش های فوگر معمولا بسیار سبک و از نوع جت پاس و فاقد تجهیزات مکانیکی هستند.

ویژگی کالا

جنس بدنه سمپاش فوگر حرارتی دستی و بنزینی استیل است و به یک مخزن ۶ لیتری از جنس پلی اتیلن با کیفیت خوب و استاندارد دارای مواد آنتی UV و مقاوم به سموم شیمیایی و مقاوم در برابر رشد انواع قارچ و جلبک مجهز است. وزن دستگاه ۸ کیلوگرم و ابعاد آن ۳۴ در ۲۷ در ۱۲۲ سانتی متر است. این یعنی یک جابه جایی و حمل آسان برای دسترسی و نفوذ به نقاط غیر قابل دسترس. این سمپاش علاوه بر  یکنواختی پاشش و پوشش کامل سطوح در سمپاشی موثرترین و سریعترین تکنیک در جلوگیری از سرمازدگی را دارد.

 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    122*27*34 سانتی متر
  • کمترین قطر ذرات
    5 میکرون
  • بشترین قطر ذرات
    50 میکرون
  • ظرفیت مخزن
    5.7 لیتر
  • تنظیم سرعت پاشش
    دارد
  • وزن
    9 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • قدرت موتور
    25.4 اسب بخار
  • باطری
    1.5 ولت (4 عدد)
  • محدوه ظرفیت
    5 تا 10 لیتر
  • رنگ
    سبز
  • جنس افشانه مه پاش
    استیل
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    1 سال
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
محمد فتح الهی / 21 دی 1400 11:18
آموزش دادن راجبه استفاده از دستگاه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز