اشتراک گذاری

دستگاه آب گوجه گیری (دستگاه رب گیری)

دستگاه آبگوجه گیری 1 تن در ساعت

VN-18565
ابعاد: 90*50*127 سانتی متر
ظرفیت : 1000 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 3 اسب بخار
سیستم تخلیه: اتوماتیک
نوع دستگاه: لوکوموتیوی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

28,000,000 - 30,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

28,000,000 - 30,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آبگوجه گیری 1 تن در ساعت

کاربرد و کارایی

دستگاه آب گوجه گیری 1 تن لوکوموتیوی، یک تجهیزات آبگیری صنعتی تخصصی محسوب می شود که بازدهی و قدرت بسیار بالایی دارد. این دستگاه چندکاره است و می تواند حجم زیادی گوجه فرنگی یا انار دانه شده و انگور را در بازه زمانی کوتاه آبگیری کند. دستگاه آب گوجه گیری مذکور گوجه ها را به صورت کاملا پخته برای تهیه و آماده سازی انواع رب گوجه فرنگی و سس آماده می کند و قادر است در صورت نیاز گوشت گوجه خالص و یا گوجه های همراه با پوست و تخم را به طور جداگانه برایتان فراهم کند. درواقع این دستگاه برای جداسازی کامل آب گوجه از گوشت، پوست و هسته های آن به کار گرفته می شود و محصول نهایی اش یک آب گوجه خالص خواهد بود. این محصول برای تهیه رب نیز بسیار مناسب است.

این مدل از دستگاه آب گوجه گیری صنعتی کارایی و بازدهی فوق العاده ای در تراکم بالا دارد و در هر 100 کیلوگرم گوجه تنها یک کیلو تفاله خشک برجای می گذارد که یک بازدهی و خروجی 98 درصدی عالی و مقرون به صرفه محسوب می شود. بنابراین به راحتی می توانید در تره بارها، فروشگاه های عرضه سبزی و میوه، خطوط تولید رب های خانگی یا تهیه مواد اولیه انواع لواشک از این دستگاه استفاده کنید.

 


 

ماهیت دستگاه

مکانیسم کار دستگاه های آب گوجه گیری صنعتی می تواند پرسی، ضربه ای، فشاری یا لوکوموتیوی باشد. دستگاه آب گوجه گیری 1 تن لوکوموتیوی نیز یک دستگاه با عملکرد لوکوموتیوی است که برای آبگیری یک تن یا 1000 کیلوگرم محصول در ساعت از یک موتور به قدرت 3 اسب بخار کمک می گیرد و به همین دلیل خروجی اش تا ۹۸ درصد آب گوجه خاص و با کیفیتی بسیار عالی خواهد بود. برق مصرفی این دستگاه آب گوجه گیری تک فاز و سه فاز است و با ولتاژ 220 شهری هم کار می کند.

دستگاه های آب گوجه گیری با ظرفیت های بالا معمولا مجهز به دریچه‌ ای هستند که پس از آبگیری مقدار معینی گوجه فرنگی، تفاله گوجه ها را روی توری این دریچه جمع می کنند تا به صورت اتوماتیک تخلیه شوند. دستگاه آب گوجه گیری 1 تن لوکوموتیوی مذکور همچنین دارای شیرهای خروجی مجزایی برای تخلیه تفاله و آب گوجه است و علاوه بر دو عدد شیر خروجی مرغوب برای تخلیه آب گوجه یا تفاله ها دارای یک عدد شیر خروجی هم برای جلوگیری از چکه کردن آب گوجه ها در کف محیط هم هست. سیستم تخلیه دستگاه کاملا اتوماتیک است و این کار با آن را بسیار ساده کرده است.



 

ویژگی کالا

جنس بدنه این مدل دستگاه از استیل مقاوم و مستحکم و با دوام بالا از نوع 0.6 خشدار و روکش ‌دار ضد زنگ است که آلیاژی بهداشتی و مقاوم مطابق با استانداردهای تجهیزات صنایع غذایی محسوب می شود. دستگاه امکان جدا کردن پارویی از خود دستگاه از 3 ناحیه مختلف را به اوپراتور می دهد که باعث شده نظافت و شستشوی آن به راحتی صورت گیرد. ضمن اینکه سیستم عملکرد اتوماتیک برای تخلیه تفاله و آب گوجه امکان کار کردن با آن را برای مبتدی ترین و آماتورترین اوپراتور هم فراهم کرده است. همچنین ابعاد دستگاه آب گوجه گیری مذکور 217 در 50 در 90 سانتی متر است و برای سهولت در جابه جایی به چرخ هم مجهز است.


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    90*50*127 سانتی متر
  • ظرفیت
    1000 کیلوگرم در ساعت
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز و سه فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • سیستم تخلیه
    اتوماتیک
  • چرخ
    دارد
  • موارد آبگیری
    گوجه , انگور
  • کشور سازنده
    ایران
  • ولتاژ
    220/380 ولت
  • نوع دستگاه
    لوکوموتیوی
  • گارانتی
    120 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز