اشتراک گذاری

پوست کن گردو

دستگاه پوست کن گردو بزرگ تسمه ای

VN-18673
ظرفیت کاری: 400 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 1.5 اسب بخار
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: استیل
مکانیزم عملکرد: تسمه ای
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

15,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

15,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه پوست کن گردو بزرگ تسمه ای

کاربرد و کارایی

دستگاه پوست کن گردو بزرگ تسمه ای، وسیله ای کاربردی برای انواع مصارف مختلف خانگی و صنعتی با  ظاهری شبیه دستگاه پوست کن سیب زمینی است که برای پوست کندن گردو های سبز و خشک استفاده می شود. کاربری این دستگاه جدا کننده پوست سبز گردو و مبتنی بر پیشرفته ترین اصول کشاورزی است و باعث تسهیل کار گردو چینی می شود. درواقع به کمک این دستگاه می توانید گردوها بلافاصله بعد از چیده شدن و در مدت زمان اندکی به صورت پوست کنده برای عرضه و فروش آماده کنید. البته پوست کن گردوی مذکور هم دستگاه پوست کن گردو خشک و هم دستگاه پوست کن گردو سبز است و برای پوست گیری گردوهای خشک و سبز مناسب است.
کیفیت و کارایی بالای این دستگاه و داشتن تیغه های تیز و رنده های جانبی برای ساییدن پوسته کیفیت پاک کنندگی و پوست گیری ۱۰۰ درصدی را برای آن تضمین می کند و تلفات ایجاد شده در گردو حین عملیات پوست گیری توسط این دستگاه به شدت پایین خواهد بود. سیستم تسمه ای خاص پوست گیری دستگاه نیز از سبز شدن مغز و پوست گردو در حین عملیات جداسازی پوست و بدنه و مغز جلوگیری می کند. دستگاه مذکور به شکل مدور  و استوانه ای طراحی شده و همین ارگونومی ظاهری به شما اجازه می دهد تا حجم زیادی گردو با وزن بالا را در آن جای بدهید. بنابراین یک گزینه ایده آل برای استفاده در انواع کارخانه ها و همچنین باغات گردو و زمین های زراعی زیر کشت درخت گردو خواهد بود.


 

ماهیت دستگاه 

دستگاه پوست کن گردو بزرگ تسمه ای، به شکل استوانه ای تولید شده که روی پایه های فلزی محکم قرار داده شده و شامل مخزن، موتور، کلید روشن و خاموش و پایه های نگهدارنده است. قدرت موتور این دستگاه 5/1 اسب بخار است و با برق مصرفی تک فاز و ولتاژ 220 ولت شهری کار می کند. مکانیزم عملکرد پوست کن گردوی مذکور تسمه ای است. یعنی موتور دستگاه توسط تسمه به قسمت داخلی و مرکزی مخزن مرتبط شده تا کار پوست کنی از گردوها را به کمک رنده های تیز و برنده انجام بدهد. ضمن اینکه رنده های قابل تعویض هم هستند. ظرفیت کاری دستگاه نیز معادل 400 کیلوگرم در ساعت است. 
این دستگاه همچنین دستگاه قابلیت تفکیک تفاله از گردوهای پوست گرفته شده  را هم دارد و  به سه عدد محفظه مجهز است که به ترتیب و جداگانه برای تخلیه گردوهای داخل مخزن، خروج تفاله ها و دریافت محصول نهایی یعنی گردوهای تمیز شده به کار گرفته می شوند. این دستگاه پوست کن گردو سیستم کنترل دور پوست گیری هم دارد و استفاده از مکانیزم تسمه ای برای پوست گیری از گردوها کمک کی کند تا پوست گردوها در حین عملیات پوست گیری نرم شده و جداسازی پوست سنگی گردوها راحت تر و سریع تر انجام شود. طرز کار دستگاه نیز بسیار ساده است. باید گردوها را در حجم بالا و به صورت فله ای در پوست کن گردو بریزد تا با ورود به مخزن بزرگ پوست کن به کمک رنده های نصب شده در انتهای دستگاه به راحتی پوست کنده شده و سپس به سمت خروجی هدایت شوند. 





 

ویژگی کالا

بدنه دستگاه پوست کن گردو بزرگ تسمه ای از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر آب و رطوبت ساخته شده است. ورقه های استتیل به کار رفته در ساخت بدنه دستگاه نیز 0.8 میلی متر ضخامت دارند. یعنی تا نظافت و رعایت بهداشت دستگاه امکان پذیر و بسیار راحت خواهد بود. این پوست کن همچنین مجهز به دینام 1.5 اسب بخار و گیربگس فولادی و سنگ سایش مخصوص برای پوست گیری هم هست. ابعاد دستگاه نیز 150 در 50 در 100 سانتی متر است.


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    100*50*150 سانتی متر
  • ظرفیت کاری
    400 کیلوگرم در ساعت
  • قدرت موتور
    1.5 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • ولتاژ
    220 ولت
  • مکانیزم عملکرد
    تسمه ای
  • ضخامت بدنه
    0.8 میلی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز