اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

میوه خشک کن تک کابین مدل 19476

VN-19476
ظرفیت دستگاه: 40 کیلوگرم در هر پارت
توان: 250 وات
سوخت مصرفی: گازوئیل , گاز , برق
جنس بدنه: گالوانیزه
تعداد سینی: 20 سینی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات میوه خشک کن تک کابین مدل 19476

کاربرد و کارایی
 
دستگاه میوه خشک کن تک کابین مدل 19476، یکی از پرکاربردترین تجهیرات فراوری صنایع غذایی برای کسب و کارها و تولیدی های کوچک و نیمه صنعتی و کارگاه های متوسط است که قابلیت خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی ‌جات اعم از سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه را دارد. این محصول همچنین برای راه اندازی خط تولید لواشک از انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه هم استفاده می شود. درضمن می تواند انواع سبزیجات غیربرگی مورد استفاده در غذاهای مختلف مانند گوجه، سیب زمینی، پیاز، کدو حلوایی، بادمجان، قارچ و ... را هم به خوبی خشک کند.
وجود 20 عدد سینی در ابعاد 50 در 60 سانتی متر، سرعت عمل بسیار بالایی برای خشک کردن مواد ورودی در حجم زیاد به دستگاه داده و به کمک آن می توانید همزمان، میوه‌ ها و سبزی ها را در تناژ قابل قبولی خشک کنید. درواقع دستگاه مذکور با هر بار روشن شدن در مدت زمان کمی، حجم بالایی محصول خروجی معادل 40 کیلوگرم در هر پارت را برایتان آماده می کند. بنابراین یک گزینه عالی برای استفاده در خطوط تولید چیپس میوه و سبزی خشک در مغازه یا کارگاه های متوسط و همچنین در سوله های صنعتی محسوب می شود. درضمن این دستگاه مجهز به سانتریفیوژ برای ایجاد سیکل بسته است و دو فن قدرتمند 60 سانتی هم دارد که رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها را به صورت کامل می گیرند و در عین حال تازگی و تردی آنها را حفظ می کنند. میوه و سبزی خشک ‌شده خروجی این دستگاه بسیار باکیفیت و بدون تغییر رنگ بوده و حتی یک درصد از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی خود ا از دستت نمی دهند و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.
 

 
 

ماهیت دستگاه
 
انرژی یا سوخت مصرفی این دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی تک کابین، می تواند برق، گاز یا گازوئیل باشد. برق مصرفی دستگاه تکفاز است و با ولتاژ 220 شهری کار می کند. سیستم حرارتی محصول مذکور نیز شامل یک مشعل گازی با توان 250 وات و یک المنت قدرتمند است که حرارت دهی را به صورت غیر مستقیم انجام می دهند. حرارت دهی به صورت غیر مستقیم با هوای گرم تضمین می کند که در حین کار از سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده جلوگیری شود و خواص مواد خوراکی نهایی کاملا در آنها حفظ شود. دستگاه همچنین دارای مجهز به سیستم خروج رطوبت و کوره فولادی با ضخامت 3 میلیمتر با عملکرد رادیاتوری هم هست و یک هیتر گازسوز با موتور گردش هوا و موتور رطوبت گیر هم روی آن تعبیه شده تا رطوبت موجود در مواد خوراکی چیده شده در سینی های داخل کابین ها را به طور کامل گرفته شده و کاملا خشک شوند.
کابین دستگاه نیز مجهز به سیستم سیرکولاسیون و گردش هوای داغ است تا در کنار سیستم های کنترلی تمام اتوماتیک هوشمند و استفاده از هوای پاک و فیلتر شده برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات، کیفیت و سلامت محصول خروجی آن کاملا حفظ کنند. حداکثر دمای ورودی دستگاه 60 درجه سانتی گراد است که کیفیت خشک شدن محصول را تضمین می‌ کند. ضمن اینکه یک عایق حرارتی نسوز با دانسیته بالا، مصرف انرژی دستگاه را پایین نگه می دارد. میزان برق مصرفی دستگاه تنها 3 کیلووات و میزان گاز مصرفی آن هم 2 متر مکعب خواهد بود.

 

 
ویژگی کالا
جنس بدنه و سینی های دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی تک کابین مذکور، از ورقه های گالوانیزه مقاوم و ضدضربه با رنگ کوره‌ ای الکترواستاتیک است که رشد میکروبی و واکنش های شیمیایی را تقریبا صفر می کند. نظافت دستگاه و شستشو کلیه وسایل داخل کابین آن نیز بسیاز آسان است که رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری بسیار راحت کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 140 در 170 در 135 سانتی متر است و 100 کیلوگرم هم وزن دارد. برای جابه‌ جایی راحت تر نیز دستگاه مجهز به چرخ است. دستگاه مذکور همچنین دارای رطوبت سنج و سنسور و ترموستات نیز هست.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    135*70*140 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    40 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    20 سینی
  • ابعاد سینی
    60*50 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
    گازوئیل , گاز , برق
  • توان
    250 وات
  • وزن
    100 کیلوگرم
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    الکترواستاتیک
  • ولتاژ
    220 ولت
  • رطوبت سنج
    دارد
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
ناصر یوسفی / 3 بهمن 1399
مصرف گاز و برق دستگاه به چه صورته کدام با صرفه است صد کیلو تحویل دستگاه میدیم خشک چقدر تحویل میدهد با تشکر
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 16:14

با توجه به ظرفیت ورودی انتخابی دستگاه گازی به صرفه تر هست - ظرفیت ورودی از هر 10 کیلو گرم 1 کیلو گرم خروجی میده

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز