اشتراک گذاری

هسته گیر

دستگاه هسته گیر اهرامی مدل 19551

VN-19551
4.9 (از 15 نظر)
ابعاد: 30*30*80 سانتی متر
نوع دستگاه: دستی
جنس بدنه: آهنی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک
عملکرد دستگاه: دستی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه هسته گیر اهرامی مدل 19551

کاربرد و کارایی

دستگاه هسته‌گیر اهرمی یکی از انواع پرکاربرد دستگاه‌های هسته‌گیر است که قابلیت هسته‌گیری سریع و بهداشتی از هسته انواع میوه‌ها از جمله سیب، آلو، شلیل و ... را دارد. این دستگاه‌ها جزیی از ماشین‌آلات تصفیه مواد غذایی محسوب می‌شوند که در خطوط  فراوری صنایع غذایی مثل کارگاه‌های میوه خشک‌کنی و تولید انبوه میوه خشک یا چیس میوه بیشترین کاربرد را دارند. 

کیفیت نهایی محصول هسته‌گیری شده در این دستگاه بسیار بالاست و به‌دلیل داشتن اهرم‌های قوی هسته‌گیری را با اعمال کمترین فشار انجام می‌دهد تا هسته‌‌ میوه‌‌ها بدون له شدن، از آن خارج شوند. درواقع با استفاده از دستگاه هسته‌گیر اهرمی تمامی میوه‌ها به‌دقت و به یک شکل هسته‌گیری می‌شوند و هیچ میوه‌ای با هسته از دستگاه خارج نمی‌شود. 

ماهیت دستگاه

عملکرد دستگاه هسته‌گیری اهرمی دستی است، یعنی بدون برق کار می‌کند و برای انجام کار با آن به یک نفر نیروی انسانی نیاز خواهید داشت. درواقع اهرم این دستگاه با اعمال فشار درون محفظه‌‌ای که میوه در آن قرار می‌گیرد، هسته را از آن خارج می‌کند. ارتفاع اهرم فشاری این هسته‌گیر برای خروج هسته از داخل میوه، تقریبا بلند درنظر گرفته شده تا برای هسته‌گیری از میوه‌های بااندازه بزرگ‌تر هم قابل استفاده باشد. شما همچنین امکان عوض کردن سری دستگاه را بر اساس سایز و نوع میوه خواهید داشت. یعنی می‌توانید ارتفاع اهرم و میزان نفوذ اهرم در میوه را خودتان تنظیم کنید.


 

ویژگی کالا

جنس بدنه و سنبه‌ دستگاه هسته‌گیر اهرمی استیل است و قطعات به‌کار رفته در آن هم همگی از آلیاژهای ضدزنگ هستند تا برای شست‌وشوی آن مشکلی نداشته باشید. این دستگاه دارای اهرم با فنر ارتجاعی بسیار قوی و سری‌های سنبه قابلیت تغییر سایز است که امکان هسته‌گیری از انواع میوه‌ها را در اندازه‌ها و بافت‌های مختلف به شما می‌دهد. ابعاد این دستگاه ۳۰*۳۰ با ارتفاع ۸۰ سانتیمتر است و پایه‌هایی با قابلیت تعویض و نصب بر روی میز کار هم دارد تا استفاده از آن راحت‌ و امن باشد. این دستگاه برای راه‌اندازی یک خط‌تولید متوسط چیس میوه بسیار مناسب است و برای شروع یک کسب‌وکار خانگی تهیه میوه‌های خشک که این روزها طرفداران زیادی دارد، می‌توانید روی آن حساب کنید. این دستگاه اهرمی با فنر ارتجاعی بسیار قوی و سری های سنبه قابلیت تغییر و با سفارش سری سنبه در سایز دلخواه و مورد نیاز مشتری میباشد. قابلیت تنظیم ارتفاع اهرم و قابلیت تنظیم میزان نفوذ در میوه و با سری سنبه های بنا به درخواست و نیاز مشتری و سری سنبه در ابعاد قابل هسته گیری بنا به نوع درخواست از میوه ی مورد نظر (سیب، هلو، آلو، شلیل، و سایر میوه های مشابه) قابل سفارش میباشد. 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    30*30*80 سانتی متر
  • نوع دستگاه
    دستی
  • جنس بدنه
    آهنی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک
  • عملکرد دستگاه
    دستی
  • سنبه
    دارد
  • جنس سنبه
    استیل
  • پایه نگهدارنده
    دارد
نظرات خریداران 4 نظر
نظرات خریداران
وحید دهقانی عشرت ابادی / 25 دی 1400 07:49
فایل های آموزشی هم ارسال کردن
حسین قریشی / 22 آذر 1400 11:50
الهه ملکی / 11 آذر 1400 07:53
مشتری اعلام کردن دستگاه زمان کار کمی مشکل دارد
حسنا دهقان / 3 آبان 1400 11:05
دستگاه هسته گیر فقط برای سیب استفاده کردم خوب بود
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز