اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

میوه خشک کن و سبزی خشک کن 15 سینی گازی

VN-19562
ظرفیت دستگاه: 75 کیلوگرم در هر پارت
سوخت مصرفی: گاز
جنس بدنه: گالوانیزه
تعداد سینی: 15 سینی
ابعاد سینی: 50*70 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات میوه خشک کن و سبزی خشک کن 15 سینی گازی

کاربرد و کارایی

میوه خشک کن و سبزی خشک کن 15 سینی گازی، یکی از تجهیرات پرکاربرد خطوط فرآوری صنایع غذایی است که برای خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی‌جات ازجمله سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه و حتی گوشت یا انواع محصولات شیلات مانند میگو و ماهی کیلکا به کار گرفته می شود. این دستگاه همچنین برای استفاده در کارگاه ها و خط تولید لواشک از انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه نیز مناسب است. در رستوران ها نیز می توانید برای خشک کردن گوجه، کدو حلوایی، پیاز و سیر و تهیه غذاهای مختلف روی کارکرد عالی این میوه خشک کن حساب کنید.

این دستگاه با دارا بودن تعداد 15 سینی در ابعاد 70 در 50 سانتی متر، سرعت عمل قابل قبولی در خشک کردن مواد ورودی را در اختیار شما می گذارد و اجازه می دهد تا به‌ طور همزمان، میوه‌ ها و سبزی ها را در حجم نسبتا زیاد خشک کنید و در مدت زمان کمی، حجم بالایی محصول خروجی با کیفیت تحویل بگیرید. میوه خشک کن و سبزی خشک کن در  خطوط تولید چیپس میوه و سبزی خشک یا در مغازه یا کارگاه های متوسط و همچنین در سوله های صنعتی متوسط بهترین کارایی و بهره وری را دارد.

وجود فن های سیرکولاتور، سیستم خاموش کننده اتوماتیک و المنت برقی در این دستگاه نیز توزیع یکنواخت حرارت در کل کابین خشک کن را تضمین می کند و باعث می شود رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها را به صورت کامل گرفته شده اما تازگی و تردی آنها حفظ شود. میوه و سبزی خشک ‌شده خروجی این دستگاه بسیار باکیفیت و بدون تغییر رنگ یا حتی یک درصد کاهش از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.
 

ماهیت دستگاه

انرژی یا سوخت مصرفی این دستگاه میوه خشک کن، گاز است و می تواند از گاز شهری برای کار استفاده کند.حرارت دهی در این دستگاه به کمک مشعل و به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد تا مانع سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده شود و خواص مواد خوراکی نهایی را کاملا حفظ کند. دو فن قدرتمند نیز وظیفه رطوبت‌ گیری کامل از مواد خوراکی چیده شده در سینی های داخل کابین ها را عهده دارند. دستگاه همچنین به پنل کنترل تمام دیجیتال با قابلیت تنظیم دما و زمان مجهز است که اتمام سیکل خشک کن را با یک آلارم به اوپراتور اطلاع می دهد و دستگاه را خاموش می کند.  موتور میوه خشک کن مذکور توانی معادل 3000 وات و مصارف کارگاهی و نیمه صنعتی دارد. ظرفیت آن نیز 75 کیلوگرم در هر پارت است. البته حواستان باشد زمان خشک شدن‌ میوه ها یا مواد غذایی ورودی به ضخامت و میزان آبدار بودن آن‌ها بستگی دارد و برای محصولات مختلف متفاوت خواهد بود. برای بهینه کردن میزان مصرف انرژی نیز یک عایق از جنس پشم شیشه در محفظه خشک کن و یک سنسور و رطوبت سنج و ترموستات، میزان مصرف انرژی در دستگاه تعبیه شده است.



 

ویژگی کالا

بدنه و قفسه سینی های میوه خشک کن و سبزی خشک کن 15 سینی گازی، از گالوانیزه مقاوم و ضدضربه با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک و آلومینیوم ساخته شده اند. امکان نظافت آسان  نیز رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری بسیار راحت کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 132 در 80 در 73 سانتی متر است و 110 کیلوگرم هم وزن دارد اما چرخ های قدرمند زیر دستگاه امکان جابه جایی ان را تسهیل کرده اند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    76*80*130 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    75 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    15 سینی
  • ابعاد سینی
    50*70 سانتی متر
  • جنس سینی
    گالوانیزه
  • سوخت مصرفی
  • وزن
    110 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    الکترواستاتیک
  • چرخ
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
احمدرضا / 8 خرداد 1400
سلام هزینه مصرف گاز در ماه چقدر میشه؟
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 11:14

سلام.بستگی به میزان مصرف دارد این دستگاه ها ساعتی 1 متر مکعب مصرف دارند.

مجتبی بزرگی / 15 اسفند 1399
سلام وقت بخیر علت هم قیمت بودن این محصول با محصول شماره VN-19574 چیه ؟
پاسخ
ویترین نت / 26 آبان 1400 14:38

سلام.لطفا برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.


02191001170 


 

مهدی / 19 دی 1399
سلام ، زمان لازم برای خشک شدن انواع میوه ها از جمله انگور چقدر است؟
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 17:00

48 ساعت

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز