اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن 15 سینی دو گانه سوز

VN-19614
3 (از 3 نظر)
ظرفیت دستگاه: 80 کیلوگرم در هر پارت
تعداد سینی: 15 سینی
ابعاد سینی: 80*60 سانتی متر
جنس سینی: مشبک گالوانیزه با رنگ کوره ای
سوخت مصرفی: برق
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

31,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

31,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن 15 سینی دو گانه سوز

کاربرد و کارایی

دستگاه میوه خشک کن 15 سینی دوگانه سوز، یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین تجهیرات فرآوری صنایع غذایی است که برای مشاغل خانگی و فروشگاهی طرحی شده است. این محصول امکان خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی‌جات ازجمله سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه را به شما می دهد. دستگاه مذکور همچنین می تواند برای راه اندازی کارگاه ها و خط تولید لواشک انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه هم یک انتخاب ایده آل خواهد بود. در رستوران ها نیز می توانید کار خشک کردن گوجه، کدو حلوایی، پیاز و سیر و تهیه غذاهای مختلف را به کمک خشک کن مذکور انجام بدهید.
این دستگاه 15 عدد سینی با žپوشش پلیمری مقاوم در زنگ زدگی و دمای بالا و به ابعاد 60 در 80 سانتی متر دارد و به راحتی در هر پارت کاری 80 تا 100 کیلوگرم محصول را خشک می کند. سرعت عمل قابل قبول این محصول در خشک کردن مواد ورودی به آن باعث شده تا بتوانید در مدت زمان کمی، حجم قابل توجهی محصول خروجی با کیفیت برای فروش آماده کنید. بنابراین یک گزینه ایده آل برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک و یا استفاده در مغازه یا کارگاه های متوسط و همچنین در سوله های صنعتی متوسط خواهد بود. 
دستگاه مجهز به سیستم دقیق سیرکوله هوای گرم،  سیستم دقیق تنظیم دما و رطوبت و سیستم  گرادیان حرارتی است که تضمین می کند توزیع حرارت در کل محفظه این خشک کن به صورت کاملا یکنواخت صورت بگیرد.  تعبیه 2 عدد موتور گردش هوا  و  2 عدد موتور رطوبت گیر روی دستگاه نیز نیز باعث شده تا رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها به صورت کامل گرفته شود اما تازگی و تردی آنها از بین نرود. به طور خلاصه میوه و سبزی خشک ‌شده توسط این دستگاه بسیار باکیفیت و بدون تغییر رنگ یا حتی یک درصد کاهش از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.

ماهیت دستگاه

انرژی یا سوخت مصرفی این دستگاه میوه خشک کن، می تواند گاز یا برق باشد و از برق تکفاز با ولتاژ 220 شهری یا گاز مایع برای حرارت دهی استفاده می کند. سیستم حرارت دهی دستگاه برای گرفتن رطوبت مواد ورودی نیز غیر مستقیم است. یعنی به کمک یک المنت و مشعل گازی قدرتمند که به صورت غیر مستقیم عمل می کنند، کار خشک کردن را انجام می دهد و به همین دلیل شاهد سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده توسط آن نخواهید بود و خواص مواد خوراکی نهایی را کاملا حفظ می کند.  روی دستگاه یک پنل کنترل تمام دیجیتال با قابلیت تنظیم دما و زمان هم نصب شده و žیک تایمر جهت خاموش شدن خودکار هم دارد که اتمام سیکل خشک کن را با یک آلارم به اوپراتور اطلاع رسانی کرده و دستگاه را خاموش می کند. 
توان میوه خشک کن مذکور معادل 100 وات است و بازدهی مناسبی برای مصارف کارگاهی و نیمه صنعتی دارد. شما امکان نصب سیستم نور مادون قرمز و کنترل از راه دور روی این دستگاه را هم دارید. وجود یک عایق حرارتی نسوز از جنس پشم سنگ در محفظه خشک کن و بدنه عایق دوجداره نیز میزان مصرف انرژی دستگاه برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات، را در پایین تر حد ممکن نگه داشته است. میزان مصرف گاز دستگاه تنها 1 متر مکعب در ساعت خواهد بود.

ویژگی کالا

جنس سینی های دستگاه میوه خشک کن مذکور، ورقه های مشبک گالوانیزه با رنگ کوره ای است. بدنه این دستگاه نیز از ورقه های گالوانیزه با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک کار شده تا هم کیفیت و سلامت محصول خروجی آن تضمین شود و هم رشد میکروبی و بروز واکنش‌ های شیمیایی مضر را محدود کند. نظافت آسان نیز رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری بسیار راحت کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 150 در 65 در 140 سانتی متر است و نزدیک به 100 کیلوگرم هم وزن دارد. اما وجود چهار چرخ در زیر آن حمل و نقل دستگاه را تسهیل کرده است. این محصول دارای سنسور و ترموستات هم هست.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    140*65*150 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    80 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    15 سینی
  • ابعاد سینی
    80*60 سانتی متر
  • جنس سینی
    مشبک گالوانیزه با رنگ کوره ای
  • سوخت مصرفی
  • میزان مصرف سوخت
    1 متر مکعب در ساعت
  • توان
    100 وات
  • وزن
    100 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    کوره ای الکترواستاتیک
  • فن
    دارد
  • تعداد فن
    2
  • ولتاژ
    220 ولت
  • سنسور
    دارد
  • رطوبت سنج
    ندارد
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
  • گارانتی
    36 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
نظرات خریداران 2 نظر
نظرات خریداران
احسان اصغر زاده / 14 اسفند 1399 09:38
دستگاه متناسب خشک نمیکند توری هم برایم کم ارسال نشد درب دستگاه هم از بالا خوب چفت نمیشود دستگاه انگار دست دوم بود وقتی تحویل گرفتم دستگیره هاش و درب دستگاه زنگ زده بودن
نور الدین موسوی / 29 دی 1399 06:46
دستگاه با آن چیزی که مد نظر بود مغایرت داشت و از نحوه روند خرید توسط کارشناسان ناراضی بودم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز