اشتراک گذاری

سرخ کن صنعتی

سرخ کن ۸۰۰۰ تک مخزن طرح هنی پنی

VN-19682
ابعاد: 50*105*160 سانتی متر
وزن دستگاه: 165 کیلو گرم
تعداد لگن: 1
سوخت مصرفی: برق و گاز
جنس بدنه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

235,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

235,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سرخ کن ۸۰۰۰ تک مخزن طرح هنی پنی

سرخ کن کنتاکی هنی پنی دارای بدنه ای از فولاد ضد زنگ و دربی از آلیاژ آلومینیوم سبک اما قوی می باشد. مصرف انرژی کم و قابلیت پخت در دمای پایین، مصرف روغن بسیار کم به علت وجود فشار، دارای فیلتر روغن، بدون پمپ و تابه جداگانه، قابلیت تنظیم برای پخت و پز پیشرفته، سرخ کردن، فیلتر و مدیریت روغن از قابلیت های دستگاه به شمار می رود. دستگاه سرخ کن هنی پنی جهت طبخ کنتاکی مورد استفاده می باشد، این دستگاه جهت پخت انواع مرغ و ماهی سوخاری کنتاکی یا kfc به صورت تحت فشار به کار می رود که سرخکن HENNY PENNY نام دارد.کافیست برنامه پخت خودرا به دستگاه سرخ کن کنتاکی هنی پنی داده و برای پخت ۳۶ تکه مرغ رگولار نرمال و ۴۵ تیکه مرغ اسپایسی ۱۴ دقیقه منتظر بمانید، سرخ کن کنتاکی هنی پنی دارای ۱۲ برنامه پخت اتوماتیک برای بهره بری هرچه بیشتر می باشد.سرخ کن تحت فشار  هنی پنی Pressure Fryer، ساخت کشور چین با ابعاد ۱۰۵x160x50 سانتی متر و وزن آن ۱۶۵ کیلوگرم در کلیه شعب مرغ کنتاکی KFC در کل دنیا درحال استفاده می باشد، استفاده از این دستگاه در سرخ کردن مرغ باعث می شود قطعات تا مغز استخوان پخته و از به وجود آمدن خون آبه جلوگیری می کند، مدت زمان پخت این دستگاه ۱۵ دقیقه برای ۵ کیلو مرغ می باشد. در یک شبیه سازی خیلی ساده این دستگاه شبیه زودپز می باشد که به جای آب در آن روغن ریخته شده و در اثر پخت با فشار بالا باعث پخت سریعتر و با کیفیت بالاتر می شود.دستگاه فوق دارای پمپ فیلتریشن جهت صاف کردن روغن و از بین بردن ذرات معلق آرد در آن و در نهایت بالابردن عمر روغن می باشد. این دستگاه جهت طبخ کنتاکی به کار رفته و تماما از جنس استیل است و با گاز کار می کند.همچنین این دستگاه دارای فیلتر روغن داخلی بوده که جهت تصفیه روغن پس از پخت استفاده می گردد و دارای صفحه کنترل کامپیوتری بر روی دستگاه می باشد. سرخ کن مرغ سوخاری هنی پنی دارای یک کامپیوتر پیشرفته و حرفه ای می باشد، که از دو سری برنامه که تحت عنوان level 1 و level 2 قرار دارد. برنامه level 1 مربوط به پخت و تنظیمات کارکردی دستگاه مربوط می شود.
-در سرخ کن هنی پنی ۸۰۰۰ این تنظیمات به شرح زیر می باشد :
برنامه پخت مرغ سوخاری اسپایسی منظور از این مرغ یک مرغ کریسپی ، کرانچی و خشک می باشد : ابتدا کلید P را به مدت سه ثانیه نگه می دارید ، تا دستگاه از شما کد بخواهد که این کد معمولا ۱۲۳ می باشد.بعد از وارد کردن کد وارد برنامه های دستگاه می شوید که در این مرحله باید یکی از ده عدد مورد نظر را باید انتخاب کنید برای مرغ سوخاری اسپایسی بهتر است که شما عدد یک را فشار دهید.در تمامی تنظیمات دکمه P شما را به مرحله بعد و دکمه i شما را به مرحله قبل برمی گرداند.ابتدا نام محصول مورد نظر خود را بنویسید که در اینجا spaicy نام مناسبی است، نحوه نوشتن به این ترتیب هست که شما با دکمه های up و Down می توانید حروف را عوض کنید و بعد از نوشتن هر حرف برای حرف بعدی دکمه p را فشار دهید. بعد از اتمام نوشتن نام برنامه با فشار دادن دکمه p وارد مرحله بعدی می شود، در این مرحله preload قراردارد که بهترین عدد برای آن صفر می باشد.
-نکته: درون هر برنامه پخت در دستگاه مرغ سوخاری هنی پنی برنامه های کوچکتری برای ارتقای پخت وجود دارد.
-مرحله اول :حال مهمترین زمان برنامه را که زمان پخت کل است را تعیین کنید ، پیشنهاد ما به شما انتخاب عدد ۱۵ تا ۱۷ می باشد. سپس دمای پخت در می توانید از ۳۳۰ تا ۳۵۰ درجه فارنهایت تعیین نمایید. (فشار دستگاه را در این مرحله off نمایید.)
-مرحله دوم :زمان ورود به برنامه دوم را باید انتخاب نمایید، بهتر است عدد ۱۲ را انتخاب نمایید. سپس دمای پخت در می توانید از ۳۲۵ تا ۳۳۵ درجه فارنهایت تعیین نمایید. (فشار دستگاه را در این مرحله off نمایید.)
-مرحله سوم :زمان ورود به برنامه دوم را باید انتخاب نمایید، بهتر است عدد ۳ را انتخاب نمایید. سپس دمای پخت در می توانید از ۳۳۵ تا ۳۴۵ درجه فارنهایت تعیین نمایید. (فشار دستگاه را در این مرحله off نمایید.)
-مرحله چهارم :زمان ورود به برنامه دوم را باید انتخاب نمایید، بهتر است عدد ۱ را انتخاب نمایید. سپس دمای پخت در می توانید از ۳۴۰ تا ۳۵۰ درجه فارنهایت تعیین نمایید. (فشار دستگاه را در این مرحله off نمایید.)
-مرحله پنجم را با دکمه p رد کنید زیرا نیازی به این مرحله نیست.
-روش پخت سرخ کن هنی پنی :
کلید Power را در حالت cook قرار می دهیم ، در صفحه نمایش عبارت Melt نشان داده می شود. melt چیست ؟ در زمانی که روغن سرد باشد جهت گرم شدن آرام روغن یک برنامه به صورت اتومات فعال می شود. جهت خروج از حالت Melt در سرخ کن هنی پنی کلید ۱ را نگه می داریم تا عبارت Exit Melt نمایش داده شود. سپس عدد ۱ را فشار می دهیم و با این کار دستگاه سرخ کن هنی پنی از حالت Melt خارج شده و مشعل المنت بدون وقفه روشن می ماند تا به دمای ست شده مورد نظر برسد. با فشردن اعداد ۱ تا ۰ برنامه مورد نظر پخت سرخ کن هنی پنی را انتخاب می کنیم، در این وضعیت چراغ wait چشمک می زند بعد از خاموش شدن چراغ wait و روشن شدن چراغ ready دستگاه آماده پخت خواهد شد.بعد از گذاشتن سبد حاوی محصول و پس از بستن درب، کلید ساعت را می زنیم تا سیکل پخت آغاز گردد. در طول سیکل پخت مدت زمان باقیمانده از زمان پخت بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود که پس از اتمام سیکل پخت دستگاه صدای بوق می دهد که در این زمان با فشردن کلید ساعت، صدای بوق دستگاه قطع شده و سیکل پخت به اتمام رسیده و بلافاصله درب دستگاه باز شود و محصول داخل دستگاه خارج شود .
-توضیح ۱: در یک دقیقه اول از زمان پخت امکان کنسل کردن سیکل پخت با فشردن و ۳ثانیه نگه داشتن دکمه ساعت سرخ کن هنی پنی امکان پذیر است.
-توضیح ۲ : لازم به ذکر است خروج از حالت Melt باعث سوختن روغن و کوتاه شدن عمر مفید روغن در سرخ کن هنی پنی می شود.
-کارکرد با گاز
-ابعاد 160x105x50 سانتی متر
-ظرفيت محصول ۵.۷ كيلوگرم
-ظرفيت روغن ۱۹.۵ كيلوگرم
-ظرفيت حرارتي BTU/hr 80،000
-ساخت چین

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    50*105*160 سانتی متر
  • ظرفیت مخزن روغن
    19.5 لیتر
  • وزن دستگاه
    165 کیلو گرم
  • سوخت مصرفی
    برق و گاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • شیر تخلیه
    دارد
  • تعداد لگن
    1
  • ظرفیت پخت مرغ
    36 تکه در هر پارت
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • نوع گاز مصرفی
    شهری
  • جنس سبد
    استیل
  • زمان پخت
    14 دقیقه
  • فیلتر تصفیه روغن
    دارد
  • ترموستات
    دارد
  • چرخ
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز