اشتراک گذاری

اسکین پک

دستگاه اسکین پک مدل70x50

VN-20301
مدل: دستگاه اسکین پک مدل70x50
ابعاد: 250*100*161 سانتی متر
توان مصرفی: 5600 وات
ابعاد فریم: 69*46 سانتی متر
کمترین حجم وکیوم: 15 متر در ساعت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه اسکین پک مدل70x50

کاربرد و کارایی
اسکین پک
دستگاه اسکین پک مدل70x50 ،  یکی از تجهیزات بسته بندی وکیوم فرمینگ است که برای بسته‌ بندی فرمی محصولات و کالاهایی که شکل و فرم متنوع و متفاوتی دارند، بدون نیاز به قالب‌‌ سازی استفاده می شود. به کمک این دستگاه می توانید بدون داشتن قالب، محصولات خود را به راحتی بسته بندی کنید و آنها را در ویترینی از پلاستیک شفاف برای مشتری هایتان نمایش بدهید. کاربرد اصلی این دستگاه وکیوم فرمینگ، بسته بندی  قطعات صنعتی مورد استفاده در صنعت خودرو، تعمیرات ساختمان و ابزار حوزه الکترونیک یا ابزارآلات یدکی مانند واشر، قفل و کلید، قیچی، آچار و پیچ‌ گوشتی، و ... است. البته اسکین پک مدل70x50 می تواند برای بسته بندی انواع چسب، اسباب ‌بازی یا لوازم نوزاد و کودک مانند سیسمونی و ... و همچنین انواع لوازم آرایشی شامل انواع قلم‌مو، چسب‌های مژه و ... نیز به کار گرفته شود. البته حواستان باشد که دستگاه های بسته بندی اسکین پک، معمولا تک محصوله هستند و در بسته بندی محصولاتی که به صورت چندتایی ارائه نمی‌ شوند، بهترین بهره وری را دارند.
این دستگاه بسته بندی وکیوم فرمینگ برای انجام فرآیند بسته بندی انواع محصولات، به سطوحی سلولزی مانند کاغذ یا مقوا احتیاج دارد و از فیلم‌ های سورلین و پی وی سی خشک برای قالب‌ گیری کالاها استفاده می‌ کند. بسته بندی خروجی این دستگاه ضمن آنکه پوسته شفافی دارد که ظاهر محصول به خوبی نمایش می دهد، بسیار هم مستحکم است تا سلامت محصول بسته بندی شده در مسیر کارخانه تا فروشگاه ها  و نهایتا خانه خریدار، تضمین شود و از کالاهای درون بسته درمقابل آسیب ‌دیدگی محافظت شود.
 
ماهیت دستگاه
 
دستگاه اسکین پک مدل70x50 ،  از یک موتور وکیوم با توان مصرفی 5600 وات و فرکانس 50 هرتز، جایگاه پلاستیک بسته بندی متحرک که به کمک جک به سمت پایین حرکت داده می شود و یک میز کار تشکیل شده است. چند المنت حرارتی هم در بخش فوقانی دستگاه و بالای محل جایگذاری پلاستیک تعبیه شده اند که وظیفه حرارت‌ دهی به پلاستیک و فرم دهی به آن را بر عهده دارند. سیستم کاری دستگاه نیز پرس و مکش و نوع عملکرد آن هم دستی و اتوماتیک است. یعنی بعد از فرم دهی مناسب به پلاستیک بسته بندی با دمای تنظیم شده توسط اوپراتور، بازوهای مکانیکی که به کمک پمپ های بادی عمل می کنند، پلاستیک را پایین آورده و کاملا روی محصولِ روی میز کار می ‌کشند. هوای داخل فضای بسته بندی نیز در طول فرآیند، از پایین موتور وکیوم دستگاه، تخلیه می‌ شود تا پلاستیک به سمت محصول کشیده شده و به آن بچسبد. نهایتا هم با سفت شدن پلاستیک، فیلم بسته بندی برش خورده و محصول به خروجی تحویل داده می شود.
 
ویژگی کالا
ولتاژ دستگاه وکیوم فرمینگ مذکور 220 ولت شهری است. ابعاد فریم دستگاه نیز46 در 69 سانتی متر است. کمترین حجم وکیوم توسط این دستگاه 15 متر در ساعت و بیشترین حجم وکیوم آن هم 18 متر در ساعت خواهد بود. این دستگاه یک گزینه عالی برای عرضه کالاهای لوکس، تزئینی، اورجینال و دیگر کالاهای کاربردی است و از وکیوم قطعات یدکی خودرو، انواع باطری، لوازم کامپیوتر و گوشی موبایل مثل قطعات الکترونیکی، قطعات سخت افزاری و کارت های الکترونیکی گرفته تا وکیوم لوازم التحریر، اسباب بازی، انواع شمع و وسایل تزئینی را با بهترین کیفیت در سریعترین زمان برای شما انجام می دهد. ابعاد دستگاه نیز161 در 100 در 250 سانتی متر است.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    250*100*161 سانتی متر
  • توان مصرفی
    5600 وات
  • ابعاد فریم
    69*46 سانتی متر
  • کمترین حجم وکیوم
    15 متر در ساعت
  • بیشترین حجم وکیوم
    18 متر در ساعت
  • ولتاژ دستگاه
    220 ولت
  • فرکانس
    50 هرتز
  • سیستم کاری
    پرس , مکش
  • نوع عملکرد
    دستی , اتوماتیک
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز