اشتراک گذاری

دستگاه آب گوجه گیری (دستگاه رب گیری)

دستگاه آب گوجه گیر خانگی

VN-20489
ابعاد: 100*40*100 سانتی متر
ظرفیت : 1000 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 3 اسب بخار
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

18,750,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

18,750,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آب گوجه گیر خانگی

کاربرد و کارایی

دستگاه آب گوجه گیر خانگی، یک تجهیزات آبگیری نیمه صنعتی اما تخصصی صنایع غذایی محسوب می شود که می تواند گوجه فرنگی یا انار دانه شده و انگور را در مدت زمان کوتاه و حجم زیاد آبگیری کند. دستگاه آب گوجه گیری مذکور گوجه ها را به صورت کاملا پخته برای تهیه و آماده سازی انواع رب گوجه فرنگی و سس آماده می کند و در صورت نیاز با استفاده از یک توری استیل دقیق تمامی پوست و تخم گوجه را گرفته و گوشت گوجه خالص و آب گوجه به صورت بی دانه به شما تحویل می دهد. قابلیت این دستگاه در جداسازی کامل آب گوجه از گوشت، پوست و هسته های آن باعث شده تا یک آب گوجه خالص در خروجی به دست آید. 
در زمان کار با دستگاه آب گوجه گیر خانگی در هر 100 کیلوگرم گوجه تنها یک کیلو تفاله خشک برجای می ماند که یک بازدهی و خروجی 98 درصدی عالی و مقرون به صرفه است. کارکرد فوق العاده عالی و بازدهی  ۲۴ ساعته این دستگاه به شما اجازه می دهد از آن برای استفاده در تراکم بالا استفاده کنید و علاوه بر خطوط تولید رب های خانگی، در تره بارها، فروشگاه های عرضه سبزی و میوه هم کاربرد داشته باشد.
 
ماهیت دستگاه 

مکانیسم عملکرد دستگاه آب گوجه گیر نیمه صنعتی می تواند پرسی، ضربه ای یا فشاری باشد. برای استفاده از این دستگاه ابتدا باید گوجه ها را تمیز بشویید و حتما آنها را نصف کنید و سپس داخل مخزن دستگاه که شبیه دستگاه چرخ گوشت است، بریزید. این دستگاه آب گوجه گیر خانگی ساخت ایران است و دارای یک موتور از نوع گیربکسی با قدرت 3 اسب بخار است. برق مصرفی این دستگاه آب گوجه گیری هم تک فاز است و با ولتاژ 220 شهری و جریان 15 آمپر کار می کند. آب گوجه گیر مذکور می تواند یک تن یا 1000 کیلوگرم گوجه فرنگی را برای تهیه  رب خانگی و یا سس رب گوجه فرنگی را در یک ساعت تا ۹۸ درصد و با کیفیتی بسیار عالی آب گیری و صاف کند.
دستگاه آب گوجه گیری خانگی همچنین مجهز به دریچه‌ ای است که پس از آبگیری مقدار معینی گوجه فرنگی، تفاله گوجه ها را روی توری این دریچه جمع می کند که به صورت اتوماتیک تخلیه می شود. همچنین دارای شیرهای خروجی مجزایی برای تخلیه تفاله و آب گوجه است و یک عدد شیر خروجی هم برای جلوگیری از چکه کردن آب گوجه ها در کف محیط روی آن تعبیه شده است. 

ویژگی کالا

جنس بدنه این مدل دستگاه از استیل ضد زنگ مقاوم و مستحکم و با دوام بالا از نوع 0.6 خشدار و روکش ‌دار ضد زنگ است که یک آلیاژ بهداشتی و مقاوم مطابق با استانداردهای تجهیزات صنایع غذایی محسوب می شود. تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه نیز دارای گارانتی تعویض هستند. سیستم عملکرد اتوماتیک برای تخلیه تفاله و آب گوجه و نظافت و شستشوی راحت دستگاه نیز یعنی  مبتدی ترین و آماتورترین اوپراتورها هم می توانند با آن کار کنند و به کمک این محصول یک کارگاه تهیه و عرضه رب خانگی راه بیندازند. همچنین ابعاد دستگاه آب گوجه گیری مذکور 100 در 40 در 100 سانتی متر است و برای سهلوت در جابه جایی به چرخ هم مجهز است.

 

 

 

 


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    100*40*100 سانتی متر
  • ظرفیت
    1000 کیلوگرم در ساعت
  • جریان
    15 آمپر
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • چرخ
    دارد
  • موارد آبگیری
    گوجه , انگور
  • کشور سازنده
    ایران
  • ولتاژ
    220 ولت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
حسن آقایاری / 26 خرداد 1400
سلام خسته نباشید من فقط یک توصیه دارم تاکنون توفیق نداشته ام از شما خرید کنم متاسفانه اخیرا یک دستگاه آب گوجه گیری از صنعت سبز خریدم که به تعهد خود بی وفا شدند ارسال رایگان را دروغ گفتند وخدمات پس از فروش هم ندارند وگارانتی را هم دروغ گفتند خواستم یادآوری کنم از صنعت سبز چیزی به مشتریان نفروشید چون اعتبارتون خدشه دار میشه امیدوارم موفق باشید بزرکترین سرمایه یک تولید کننده جلب اعتماد مشتری است که صنعت سبز آنرا از دست داده است
پاسخ
ویترین نت / 13 آذر 1400 17:09

ممنون از توضیحاتتون

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز