اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی 20 سینی دو گانه سوز

VN-20544
3 (از 5 نظر)
ظرفیت دستگاه: 40 کیلوگرم در هر پارت
تعداد سینی: 20 سینی
ابعاد سینی: 48*32 سانتی متر
سوخت مصرفی: گاز , برق
جنس بدنه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

19,750,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

19,750,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن صنعتی 20 سینی دو گانه سوز

کاربرد و کارایی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی ۲۰ سینی دو گانه سوز، یکی از تجهیرات کاربردی برای فرآوری میوه جات باغی، زراعی، صیفی و … است. این محصول امکان خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی‌جات ازجمله سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک را به شما می دهد. خشک کن مذکور همچنین می تواند در کارگاه ها و خط تولید لواشک انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه هم استفاده شود یا در رستوران ها برای خشک کردن گوجه، کدو حلوایی، پیاز و سیر مورد نیاز در تهیه غذاهای مختلف به کار گرفته شود.
این دستگاه ۲۰ عدد سینی یا کشوی تماما فلزی منفذدار (منافذ ۳-۴ میلیمتری) در ابعاد ۳۲ در ۴۸ سانتی متر دارد که ظرفیت تولیدی در حجم ۳۵ تا ۴۰ کیلوگرم در هر پارت را برای شما فراهم می‌ کنند. فاصله بین کشوها هم حداقل ۳ سانتی متر است که اجازه خشک کردن میوه ها و صیفی جات نسبتا حجیم را هم به شما می دهد. سرعت عمل قابل قبول این محصول در خشک کردن مواد ورودی به آن باعث شده تا در مدت زمان کمی، حجم بالایی محصول خروجی با کیفیت را به شما تحویل بدهد. بنابراین یک راهکار ایده آل برای درآمدزآیی و کسب درآمد در منزل یا مغازه و کارگاه های کوچک و متوسط تولید چیپس میوه و سبزی خشک و همچنین در سوله های صنعتی متوسط خواهد بود.
تعبیه سیستم دقیق سیرکوله هوای گرم،  سیستم دقیق تنظیم دما و رطوبت و سیستم  گرادیان حرارتی روی دستگاه نیز توزیع حرارت در کل محفظه خشک کن به صورت کاملا یکنواخت را تضمین کرده است. وجود یک المنت قدرتمند روی دستگاه نیز رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها را به صورت کامل می گیرد اما تازگی و تردی آنها را حفظ می کند. به طور خلاصه میوه و سبزی خشک ‌شده توسط این دستگاه بسیار باکیفیت و بدون تغییر رنگ یا حتی یک درصد کاهش از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.



 

ماهیت دستگاه

انرژی یا سوخت مصرفی دستگاه میوه خشک کن صنعی مذکور، برق و گاز است. درواقع سیستم حرارت دهی دستگاه که شامل المنت با توان۱۵۰۰ وات  و یک عدد فن قدرتمند است، هم با برق تکفاز و ۲۲۰ ولت شهری و هم با گاز لوله کشی شهری کار می کند. حرارت دهی دستگاه برای خشک کردن میوه ها به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد و مانع سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده می شود و خواص مواد خوراکی نهایی را کاملا حفظ خواهد کرد. دستگاه همچنین یک پنل کنترل تمام دیجیتال با قابلیت تنظیم دما و زمان دارد و مجهز به تایمر جهت خاموش شدن دستگاه است که اتمام سیکل خشک کن را با یک آلارم به اوپراتور اطلاع رسانی کرده و دستگاه را خاموش می کند.
این خشک کن صنعتی برای مصارف کارگاهی و نیمه صنعتی طراحی شده است. دستگاه دارای یک بدنه عایق دوجداره با ضخامت ۳ سانتی متر است و محفظه داخلی آن هم با یک عایق حرارتی نسوز از جنس پشم شیشه با دانسیته بالا پوشانده شده تا میزان مصرف انرژی دستگاه برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات، را در پایین تر حد ممکن نگه شود. مثلا مصرف گاز شهری توسط دستگاه تنها ۱-۲ مترمکعب برساعت است. البته دستگاه سنسور و ترموستات هم دارد و شما امکان نصب مادون قرمز روی آن را هم خواهید داشت.


 

ویژگی کالا

جنس سینی های دستگاه میوه خشک کن صنعتی ۲۰ سینی دو گانه سوز، ورقه های گالوانیزه با پوشش پلیمری مقاوم در زنگ زدگی ودمای بالاست. بدنه این دستگاه نیز از استیل با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک کار شده تا کیفیت و سلامت محصول خروجی آن تضمین شود. این محصول همچنین دارای شاسی سنگین با دوام و استحکام بالا نسبت به رطوبت و دمای بالاست که طول عمر آن را افزایش می دهند. نظافت آسان نیز رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری بسیار راحت کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز ۷۰ در ۵۲ در ۱۱۵ سانتی متر است و برای جابه‌ جایی راحت تر مجهز به چرخ است. این محصول درب شیشه ای استیل دوجداره و دستگیره استیل هم دارد.


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    115*52*70 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    40 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    20 سینی
  • ابعاد سینی
    48*32 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
  • وزن
    46 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • رنگ بدنه
    کوره ای
  • فن
    دارد
  • رطوبت سنج
    ندارد
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
  • جنس عایق
    پشم شیشه
  • گارانتی
    36 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
نظرات خریداران 4 نظر
نظرات خریداران
سیده فاطمه محمدی / 9 بهمن 1400 11:17
اوایل خوب کار میکرد ولی الان بالای دستگاه زیاد خوب خشک نمیکنه
عرفان رضایی / 3 مهر 1400 08:22
دستگاهی که ما گرفتیم دوگانه اس؛ گازش مشکل داره یعنی خود به خود اون شمعش خاموش میشه؛ بخاطر همین یه هفته و نیمی هست که از دستگاه استفاده نکردیم دیگه
حامد دهقان / 2 بهمن 1399 11:22
کالایی که سفارش دادم با محصول تحویل داده شده مغایرت دارد و با تامین کننده درگیری لفظی داشتم دستگاه زخمی واسیب دیده بود موقع تحویل محصول سرویس کار را تامین کننده ارسال نکرده ظرفیت دستگاه نیز با انچه که در سایت هست مغایرت دارد
مژگان شاهین / 29 دی 1399 11:51
از تولید کننده ناراضی بودند که شمعک دستگاه زود به زود خاموش میشود کیفیت قطعات قفسه طبق اول ناراضی بود و اذعان داشت دفترچه راهنما ناقص بود
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
امیر نوروزی / 20 بهمن 1400
سلام وقت بخیر یه سوال ، در هر بار که ظرفیت دستگاه رو تکمیل میکنیم واس خشک شدن چقدر زمان میبره ، دو بار در روز میشه دستگاه رو پر کرد تا خشک کنه؟؟؟؟
پاسخ
ویترین نت / 20 بهمن 1400 15:47

باسلام.برای زمان بستگی به رطوبت محصول داره و بله دوبار در روز میشه دستگاه پر کرد.

محمد اذری / 9 بهمن 1400
بنده میخوام این شغل رو راه اندازی کنم و فقط اطلاعات جزیی از نت خوندم باید برای شروع چیکار کنم
پاسخ
ویترین نت / 10 بهمن 1400 09:17

باسلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید


02191001170 _ 09921603901

محمدرضا میرزاده / 25 مهر 1400
منظور از ۴۸ کیلو در هر پارت منظور در هر سینی دستگاه یا نه کل دستگاه ؟
پاسخ
ویترین نت / 13 آذر 1400 14:44

ظرفیت ورودی کل دستگاه هست.

رضااعتمادی / 27 شهریور 1400
ساعت خشک شدن میوه را میفرمایید
پاسخ
ویترین نت / 13 آذر 1400 15:16

بستگی به نوع محصول و ضخامت میوه دارد

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز