اشتراک گذاری

دستگاه آسیاب عطاری

دستگاه آسیاب ادویه سه کیلویی Best

VN-20597
4 (از 2 نظر)
جنس بدنه: استیل
وزن: 15 کیلو گرم
دور موتور: 25000 دور در دقیقه
جنس تیغه: استیل
حجم مخزن: 3.5 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

8,160,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

8,160,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آسیاب ادویه سه کیلویی Best

کاربرد و کارایی

دستگاه آسیاب ادویه سه ونیم کیلو، قابلیت آسیاب کردن و خرد کردن انواع دانه های سخت و نرم گیاهی و ریشه ها و حتی مواد شیمیایی و دارویی و مواد خشک معدنی مختلف مثل سنگ آهن، کرومیت و سنگ نمک را دارد. با این دستگاه می توانید زردچوبه، دارچین، سنجد، فلفل، سنگ نمک، جوز هندی، تخم گشنیز، هسته تمرهندی، زنجبیل، سماق، هسته خرما، میخک، خولنجان، هل، آویشن، زیره و کتان را با سرعت و کیفیت بالا آسیاب کنید. درواقع آسیاب ادویه سه ونیم کیلویی کاربری فروشگاهی، کارگاهی و کارخانه ای دارد و در عطاری ها، داروسازی ها، آزمایشگاه ها، تولیدهای و مراکز بسته ‌بندی ادویه و کارگاه های صنعتی با ظرفیت کاری متوسط قابل استفاده است. صدای کم دستگاه در حین کار نیز به شما امکان می دهد تا از این دستگاه برای آسیاب کردن مواد خشک مثل قهوه و ادویه جات در حضور مشتری نیز استفاده کنید.
این دستگاه به 3 دست تیغه اصلی 3 تیکه برای پودر و آسیاب کردن مجهز است و به دلیل داشتن همین تیغه های قدرتمند از جنس استیل، بالاترین میزان بازدهی برای مشاغل کوچک و خانگی را در اختیار شما می گذارد. حجم مخزن دستگاه 5/3 کیلوگرم است و می تواند انواع ادویه جات را ظرف 40 تا 80 ثانیه به پودری نرم و یکدست تبدیل کند. مواد خروجی این دستگاه بدون هیچگونه هدررفتی، آسیاب می شوند و امکان چرخش 180 درجه دستگاه نیز، تخلیه آسان و بی دردسر آن را تضمین می کند.


 

ماهیت دستگاه

این دستگاه یکی از بهترین مدل های آسیاب‌ گهواره ‌ای محسوب می شود که پرسرعت، کم حجم و پرقدرت است و با توان ورودی 4000 وات و دور موتور 25000 دور در دقیقه کار می کند. انرژی مصرفی دستگاه آسیاب گهواره ای رومیزی برق است و از برق تکفاز شهری با ولتاژ 220 برای آسیاب کردن استفاده می کند. این دستگاه علاوه بر تیغه های فولادی نشکن و ضد سایش دارای مِش های درشت و ریز با قابلیت پودر کردن سخت ترین دانه ها مثل هسته خرما، قهوه سبز و صعد کوفی هم هست که باعث می شود عمل آسیاب کردن تنها در یک مرحله صورت بگیرد و بهترین کیفیت را داشته باشد.




ویژگی کالا

دنده ها و تیغه های این دستگاه از استیل ضد زنگ با مقاومت بالا در برابر سایش ساخته شده اند و جنس بدنه آن هم از استیل 304 صنایع غذایی با رنگ الکترواستاتیک قابل شست و شو است. دستگاه آسیاب ادویه مذکور یک درب ریگلاژدار هم دارد که امنیت و سلامت کار با آن را تضمین می کند و هدررفت و بیرون ریز مواد داخل مخزن در حین آسیاب شدن را به کمترین میزان می رساند. همچنین راه اندازی بسیار آسان دستگاه آسیاب ادویه سه ونیم کیلویی، کار کردن با آن را برای اوپراتورهای مبتدی و آماتور هم ممکن کرده است. ابعاد دستگاه نیز کاملا رومیزی و جمع و جور است و تنها 15 کیلوگرم وزن دارد، یعنی به راحتی می توانید آن را در کمترین فضا در کارگاه یا آشپرخانه خانه خود جانمایی کنید.
 

 


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد دستگاه
    دانه های نرم , دانه های سخت , عطاری , کارگاهی , خانگی , صنعتی , مواد چرب , آسیاب شکر , آسیاب قهوه
  • دور موتور
    25000 دور در دقیقه
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    15 کیلو گرم
  • جنس تیغه
    استیل
  • تعداد تیغه
    3 عدد
  • توان ورودی
    4000 وات
  • حجم مخزن
    3.5 کیلوگرم
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
حامد خیاط میرزا رسولی / 14 بهمن 1399 08:23
دستگاه زخمی و خراش داشت به عکس دستگاه ها در سایت قابلیت زووم اضافه کنید نظران کاربران را نیز اضافه کنید
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز