اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی

دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 50 سانتی متر با تایمر

VN-20677
4.8 (از 4 نظر)
ابعاد: 88*14*20 سانتی متر
طول دوخت: 50 سانتی متر
عرض دوخت: 3 میلی متر
جنس بدنه: آلومینیوم
وزن: 4.38 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 50 سانتی متر با تایمر

کاربرد و کارایی

این دستگاه تک دوخت پلاستیک برای بستن و اتصال دو لبه پلاستیکی از طریق جوش دادن نایلون ها استفاده می شود و قابلیت بسته ‌بندی و پلمپ انواع کیسه ‌های پلاستیکی و نایلون های شرینک PP و POF و PVC و ... را دارد. این دستگاه می تواند برای بسته بندی انواع پاکت های پلاستیکی و نایلونی و سلفونی به کار گرفته شود و از بسته‌ های حاوی آجیل، قند و شکر گرفته تا تمامی محصولاتی که نمایش آنها از داخل بسته دارای اهمیت است را با بهترین کیفیت پرس تک دوخت بزند. دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 50 سانتی متر با تایمر، دوختی باکیفیت و پلمپی مطمئن بر روی انواع بسته‌ های پلاستیک می زند و به همین دلیل یک گزینه استاندارد برای بسته بندی در صنایع مختلف غذایی و دارویی محسوب می شود. این دستگاه در تمامی فروشگاه‌ های خشکبار یا قنادی ‌ها یا کسب و کارهای محلی و بومی و صنایع بزرگ، قابل استفاده است. این دستگاه یک دستگاه پرس پاکت با طول دوخت بالا محسوب می شود و طول دوخت آن 50 سانتیمتر با عرض 3 میلیمتر است.

ماهیت دستگاه

تمام مراحل بسته بندی توسط این دستگاه دوخت رومیزی به صورت دستی صورت می گیرد و برای کار با آن تنها کافی است تا نایلون های شفاف بسته بندی را از کالای مورد نظر پر کنید و سپس درب نایلون یا سلفون را بین پرس های حرارتی دستگاه قرار بدهید و اهرم دستگاه پرس را چند دقیقه سمت پایین بکشید و فشار بدهید. البته پیش از این باید دستگاه را به مدت چند دقیقه روشن کرده باشید تا گرم شده باشد. این دستگاه دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار و ولوم تنظیم حرارت است. یعنی زمان گرمایش توسط تایمر دستگاه قابل مدیریت است و شما می توانید آن را مناسب با کار خود تنظیم کنید. دستگاه تک دوخت رومیزی مذکور برای بستن و اتصال دو لبه پلاستیکی از طریق جوش دادن نایلون‌ ها از برق شهری یکفاز با ولتاژ 220 ولت تغذیه می کند و توانی معادل 300 وات دارد.  این دستگاه همچنین مجهز به یک لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرآیند است و  پایه ضد لغزش هم دارد تا امنیت کار با آن به خوبی تضمین شود.

ویژگی کالا

ابعاد این دستگاه تک دوخت 20 در 14 در 88 سانتی متر است و وزنی معادل 4/38 کیلوگرم دارد که امکان جابجایی و حمل آسان آن را به اوپراتور می دهد. دوخت این دستگاه شفاف، یک دست و کاملا آب بندی شده خواهد بود و می توانید یک تاریخ زن از نوع حرارتی با توانایی چاپ 3 سطر هم روی آن نصب کنید. همچنین بدنه دستگاه از آلومینیوم با رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است و دسته ای از جنس ورق ضخیم یک میلی متر دارد که به مرور زمان دچار تغییر شکل نخواهد شد. دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 50 سانتی متر با تایمر ساخت کشور ایران است و برای تضمین کیفیت یک ترانس از بهترین نوع آهن ترانس و سیم مسی و یک فنر قوی در آن دستگاه بکار رفته تا پس از انجام هر دوخت به راحتی و به سرعت دسته دستگاه به حالت اول برگردانده شود. قطعات جانبی این دستگاه دوخت  نیز شامل پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز خواهند بود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    88*14*20 سانتی متر
  • طول دوخت
    50 سانتی متر
  • عرض دوخت
    3 میلی متر
  • توان دوخت
    350 وات
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    4.38 کیلوگرم
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • کشور سازنده
    ایران
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نوع دستگاه
    رو میزی
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
وجیهه خوش بین / 11 بهمن 1400 07:22
استفاده کردم.راضی هستم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز