اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی

دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 60 سانتی متر با تایمر

VN-20678
ابعاد: 78*14*20 سانتی متر
طول دوخت: 60 سانتی متر
عرض دوخت: 3 میلی متر
جنس بدنه: آلومینیوم
وزن: 4.63 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 60 سانتی متر با تایمر

کاربرد و کارایی

دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 60 سانتی متر با تایمر، یک دستگاه‌ دوخت یا پرس رومیزی و دستی است که می تواند انواع نایلون های شفاف و پلاستیک های نازک شامل انواع نایلون های شرینک PP و POF و PVC را دوخت زده و به بسته بندی تبدیل کند. این دستگاه برای بسته بندی محصولات مختلفی اعم از انواع خشکبار، آجیل، حبوبات، بیسکویت، چیپس، ماکارونی و مواد پودری مانند پودر شکلات، قهوه و چای، ادویه‌ جات و مناسب است.
این دستگاه دوخت سرعت بالا و استهلاک پایینی دارد و به شما امکان استفاده تمام وقت را می دهد، پس می توانید در صنایع و مشاغل کوچک و بزرگ و کسب ‌و کارهای خانگی از آن استفاده کنید و محصولاتی که نیاز به پلمپ کامل درب پاکت‌ های پلاستیکی  و امکان نمایش شفاف دارند را بهتر و شکیل‌ تر به مشتریان عرضه کنید. دستگاه دوخت پلاستیک مذکور قابلیت زدن انواع دوخت ساده، چند خط، شطرنجی روی بسته های محصولات را دارد و حداکثر سایز قابل دوخت آن نیز 60 سانتی متر است. ماکزیمم طول دوخت دستگاه نیز 60 سانتی متر و عرض دوخت آن هم 3 میلی متر است.

ماهیت دستگاه

این دستگاه تک دوخت برای دوخت یا پرس و بسته ‌بندی محصولات مختلف از یک یک پدال دستی و المنت حرارتی کمک می گیرد و از طریق داغ کردن پلاستیک و فشار اندکی که کاربر حین راه اندازی به آن وارد می کند، عملیات پرس و بسته بندی را انجام می دهد. کافی است تا دستگاه را به مدت چند دقیقه روشن بگذارید تا گرم شود و نایلون یا سلفون مورد نظرتان را روی هم قرارداده و به روی المنت حرارتی گذاشته و اهرم دستگاه پرس را به مدت چند ثانیه به سمت پایین فشار بدهید و سپس به سمت بالا هدایت کنید. 
البته معمولا ضخامت نایلون هایی که برای بسته بندی به کار می ‌ورد متفاوت خواهد بود و دمای متقاوتی برای ذوب نیاز دارند، بنابراین یک تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار امکان تنظیم دما را به شما می دهد. دستگاه دوخت مذکور همچنین به یک لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرآیند هم مجهز است. تغذیه این دستگاه دوخت رومیزی ساخت ایران تک‌فاز با ولتاژ 220 شهری صورت می گیرد و با توان 300 وات کار می کند.

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 60 سانتی متر با تایمر از آلومینوم با رنگ الکترواستاتیک ضد زنگ است و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار را برای بسته بندی به کار می گیرد تا استانداردها و پرتکل‌های بهداشتی بسته‌ بندی مواد غذایی را رعایت کند. ابعاد دستگاه 20 در 14 در 78 سانتی متر است و تنها 4/63 کیلوگرم وزن دارد. یعنی می توانید در کمترین فضاهای ممکن نیز این دستگاه را برای انجام کارهای مربوط به دوخت و برش بسته‌ بندی ها به کار بگیرید. سهولت در نصب و جایگزینی رول و فیلم دستگاه نیز امکان استفاده از آن را به هر اوپراتوری می دهد و با وجود تک دوخت بودن دستگاه بسته بندی و ارائه محصول شما را در بهترین حالت ممکنه تضمین می کند. 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    78*14*20 سانتی متر
  • طول دوخت
    60 سانتی متر
  • عرض دوخت
    3 میلی متر
  • توان دوخت
    400 وات
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    4.63 کیلوگرم
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • کشور سازنده
    ایران
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نوع دستگاه
    رو میزی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
مجتبی پارسا / 8 مهر 1401
من امروز
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز